Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół położonego przy ulicy Dąbrowskiego 2 w Krupskim Młynie

Urząd Gminy Krupski Młyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-693 Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krupski Młyn
    ul. Krasickiego 9 9
    42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krupskimlyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół położonego przy ulicy Dąbrowskiego 2 w Krupskim Młynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje w szczególności realizację III etapów prac: a) I etap zadania obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych budynku, docieplenie stropodachu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wymianę luksfer na elewacji, wykonanie elewacji budynku, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, prace wykończeniowe w budynku szkoły, prace związane z zabudową przejścia z kuchni piwnicy na parter budynku szkoły. Termin realizacji to 30.11.2009 r. b) II etap zadania obejmuje wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły. Termin realizacji to 31.08.2010 r. c) III etap zadania obejmuje wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej dla potrzeb kuchni Zespołu Szkół, wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej dla kuchni Zespołu Szkół za pomocą instalacji kolektorów słonecznych wraz z kotłem gazowym jako zasilanie rezerwowe, remont kuchni i stołówki wraz z wyposażeniem kuchni. Termin realizacji to 31.07.2011 r. Zadanie nie obejmuje zmiany w stosunku do zagospodarowania terenu otaczającego budynek. Nie ulega zmianie również uzbrojenie terenu. Nie przewiduje się żadnych robót towarzyszących i tymczasowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000.00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 PLN).Wadium należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innych formach przewidzianych w art. 46 pzp oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) . spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej 2 roboty budowlane podobne charakterem do przedmiotu objętego niniejszą specyfikacją, o wartości minimum 1 500 000 zł brutto każda; b). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c). spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ); Oferta powinna zawierać dokumenty według zestawienia poniżej. Dokumenty, których żąda zamawiający składane winny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a). formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający dane wykonawcy oraz cenę ryczałtową zamówienia, b). oświadczenia wg załącznika nr 2 tj: - oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownymi i akceptuje je, - oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki niniejszej specyfikacji; c). kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiarów robót, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji; d). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e). aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość co najmniej dwóch zamówień winna wynosić minimum 1 500 000 zł za jedno zamówienie, g). wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub/oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (według załącznika nr 4 do SIWZ) h). dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika robót budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. i). polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. j). pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. k). parafowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ws. Rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krupskimlyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach