Urząd Miejski Kalety ogłasza przetarg
- Adres: 42-660 Kalety, ul. Żwirki i Wigury 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3527630 , fax. 034 3527635
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Kalety
ul. Żwirki i Wigury 2 2
42-660 Kalety, woj. śląskie
tel. 034 3527630, fax. 034 3527635
REGON: 00052529200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalety.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana okien drewnianych z parapetami zewnętrznymi wraz z obrobieniem ościeży na okna PCV z profili pięciokomorowych w kolorze białym o współczynniku przenikania szyb k=1,0 w Zespole Szkół i Przedszkola w Kaletach Miotku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych skrzynkowych wraz z parapetami zewnętrznymi na okna PCV - 123 sztuki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6.000 zł należy wpłacić do 14 lipca 2009 r. do godziny 9:55 na konto Urzędu Miejskiego w Kaletach nr 47 8279 1023 0202 6204 2002 0002 z tytułem wpłaty: wadium - wymiana okien
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, b) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale VI specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. 3. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy 2.Oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 ust.1 ustawy Pzp 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert, (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 5.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania 8. Kosztorys ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kalety.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (MOS, P29, SP37, SP 31, I LO, P43)
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa wraz z montażem okien na 1 piętrze oraz parterze lewego skrzydła budynku nr 4
Dodano: 2015-11-12 - Wymiana metalowej stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę aluminiową w budynku usługowo-handlowym przy ul. Partyzantów 98 w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-09-04 - Wymiana części okien w budynku B Izby Skarbowej w Katowicach. ZKP-2/2015
Dodano: 2015-07-10 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (P26, I LO, SP37, ZSEEiM, SP31, P40, SP28)
Dodano: 2015-06-10 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 1 BAJKA w Myszkowie, ul. Sucharskiego 32
Dodano: 2015-04-30 - Zabudowa pomieszczeń holu głównego na parterze oraz boksu biurowego na II piętrze Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
Dodano: 2014-11-24 - Wymiana okien w Izbie Skarbowej w Katowicach ZKP-11/2014
Dodano: 2014-08-28 - Remont toalet damskich w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. A.Mickiewicza ul. Mickiewicza 11, 40-092 Katowice
Dodano: 2014-05-30 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Myszkowie, ul. Stalowa 1, etap II.
Dodano: 2014-05-30