Gmina Urzędów ogłasza przetarg
- Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
- Data zamieszczenia: 2020-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
ul. Rynek 26
23-250 Urzędów, woj. lubelskie
tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
REGON: 54908043729000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=84
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Urzędowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Urzędowie”. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 5 Efektywność Energetyczna i Gospodarka Niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. 3.2 Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Docieplenie ścian fundamentowych, c) Docieplenie stropu ostatniej kondygnacji w budynku szkoły i łącznika, d) Montaż rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, e) Wykonanie nakładek na parapety wewnętrzne, f) Likwidacja gzymsu na budynku głównym szkoły, g) Przedłużenie krokwi i pokrycia dachowego, h) Wymiana płyt dachowych w Sali gimnastycznej, i) Wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, j) Likwidacja daszku nad wejściem głównym i montaż daszku szklanego na belkach wspornikowych, k) Montaż daszku szklanego na belkach wspornikowych nad wejściem bocznym w budynku głównym, l) Likwidacja daszków nad drzwiami wejściowymi w budynku Sali gimnastycznej, m) Dobudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym, n) Modernizacja instalacji elektrycznej – wymiana istniejących źródeł światła na źródła LED, o) Budowa instalacji fotowoltaicznej, p) Modernizacja instalacji grzewczej - montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych, zaworów odcinających, wymiana pompy obiegowej, montaż układu zarządzania energią, q) Wykonanie wszystkich prac wykończeniowych i porządkowych. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacjami projektowymi stanowiącymi załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Ziemi Kraśnickiej Nr konta: 10 8717 1022 2005 5000 0039 0005 z dopiskiem: „Wadium na ” ( wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć do upływu terminu składania ofert dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie). Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum)lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1), pkt 6.2 lit. A. i pkt 6.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 6.2 lit. B. ppkt 1) – 2) SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Izolacja ścian zewnętrznych przed wilgocią - I/Zamość.
Dodano: 2023-09-05 - Remont pomieszczeń magazynowych w budynku Archiwum Państwowego przy ul. Jezuickiej 13 w Lublinie
Dodano: 2022-09-26 - Remont pomieszczeń magazynowych w budynku Archiwum Państwowego przy ul. Jezuickiej 13 w Lublinie
Dodano: 2022-08-13 - Remont izolacji przeciwwodnych w budynku przy ul. K. Wallenroda 4d w Lublinie
Dodano: 2021-05-26 - Przebudowa budynku dawnego przedszkola wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Integracji Społecznej w Wąwolnicy
Dodano: 2021-03-31 - „Adaptacja i modernizacja pomieszczeń Archiwum Zakładowego wraz z osuszeniem fundamentów w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Lublinie”
Dodano: 2021-03-04 - Docieplenie budynku wielorodzinno-usługowego oraz remont i przebudowa części usługowej w ramach projektu pn. Parczew - tradycja,pasja, nowoczesność.
Dodano: 2021-02-18 - Docieplenie budynku wielorodzinno-usługowego oraz remont i przebudowa części usługowej w ramach projektu pn. Parczew - tradycja, pasja, nowoczesność.
Dodano: 2020-12-08 - Remont budynku głównego w zakresie izolacji fundamentów i ścian na DPG w Zosinie.
Dodano: 2020-07-30 - Termomodernizacja budynku zakwaterowania osadzonych B wraz z łącznikiem w Zakładzie Karnym w Chełmie
Dodano: 2020-07-09