Powiat Żarski ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
- Data zamieszczenia: 2020-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
Al. Jana Pawła II 5
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
REGON: 97077016100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www,powiatzary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul.Długosza 23 w Żarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Żarach przy ul. Długosza 23” w formule zaprojektuj i wybuduj Celem realizacji zadania jest wykonanie kompletnych rozwiązań projektowych oraz realizacja zakresu projektowegodla termomodernizacji budynku z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w celu osiągnięcie efektu ekologicznego. Charakterystyka obiektu stan istniejący: Budynek będący przedmiotem inwestycji zlokalizowany jest wŻarach przy ul. Długosza 23. Budynek szkoły składa się z części administracyjno – dydaktycznej trzykondygnacyjnej (w tym jedna poniżej terenu) oraz sali gimnastycznej z zapleczem połączonej z częścią główną łącznikiem. Budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej Dane ogólne budynku: • charakter budynku: szkoła, • powierzchnia zabudowy: 1416 m2 • ilość kondygnacji: 3 część główna, 1 kondygnacja sala gimnastyczna z zapleczem, • instalacje: budynek wyposażony jest w instalacje wodno‐kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, gazową, elektryczną, • wentylacja: grawitacyjna, • chłodzenie: brak. Zakres prac projektowych i realizacji zadania: Termomodernizacja budynku obejmuje: • docieplenie ścian zewnętrznych, • docieplenie dachu, • docieplenie podłogi na gruncie, • wymiana stolarki drzwiowej, • wymianę stolarki okiennej, • wymiana źródła ciepła systemu c.o. i c.w.u. kocioł gazowy niskotemperaturowy z technologią kotłowni, • wymiana grzejników, • montaż izolacji przewodów instalacji c.o wraz z wymianą rur • montaż automatyki do sterowania systemem c.o., • wymianę zbiorników buforowych systemy c.w.u. na nowe, • montaż systemu wentylacji mechanicznej wraz z jej rozprowadzeniem po obiekcie, • prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację: o demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji (ew. kamery, oświetlenie itp.), o inne prace niezbędne do wykonania przy termomodernizacji (ew. przebudowy kominów, wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe, itp.). o wymianę rynien i rur spustowych, o demontaż studzienek okiennych oraz montaż doświetlaczy okiennych piwnicznych z odprowadzeniem wód deszczowych • wymiana źródeł światła na energooszczędne źródła światła LED, • zabezpieczenie energii pierwotnej na potrzeby oświetlenia z odnawialnego źródła energii elektrycznej – instalacji fotowoltaicznej o mocy 27 kW, • montaż automatycznego sterowania oświetleniem w korytarzach oraz toaletach. Parametry techniczne opisanych prac zawarte są w audycie termomodernizacyjnym oraz PFU. Uwaga: Naruszenie struktury wykończeniowej powierzchni elementów budynku wewnętrznych przy wykonaniu elementów w ramach robót termomodernizacyjnych podlegają odtworzeniu. Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie: 1. Dokumentacji projektowej w skład, w której wchodzi: 1.1. Projekty budowlane dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami, pozwoleniami, jeśli będzie wymagane 1.2.Projekty wykonawcze w podziale na branże wg - architektoniczna - sanitarna w tym: technologia kotłowni, instalacja co, instalacja cwu - elektryczna w tym: instalacja oświetleniowa i instalacja fotowoltaiczna 1.3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 1.4 Audyt termomodernizacyjny na podstawie sporządzonej dokumentacji przed przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych, 1.5 Harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych, 1.6. Kosztorys inwestorski, przedmiar robót 2. Robót budowlanych w ramach zadania termomodernizacji zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi projektami budowlanymi, wykonawczymi,STWiORB, PFU, SIWZ oraz audytami, 3. Dokumentacji powykonawczej odbiorową w skład, w której wchodzi: 3.1 Dokumentacja powykonawcza; - obliczenia przedstawiające osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego, - projekty branżowe powykonawcze - protokoły pomiarów, badań, sprawdzeń, odbiorów (w tymprotokoły robót ulegających zakryciu/zanikowi), - dokumentacja techniczno-ruchowa urządzeń z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi - dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie oraz ich jakość i pochodzenie. 3.2 Audyt termomodernizacyjny po wykonaniu prac termomodernizacyjnych, którego podstawę stanowią badania i pomiary dokonane w rzeczywistości na obiekcie termomodernizowanym. 3.3 Certyfikat energetyczny dla obiektu, 3.4 Pozostałe wytyczne dla Wykonawcy zawiera ogólny przedmiot Zamówienia pkt VI – stanowiący załącznik do SIWZ Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art.29 ust.3a ustawy pzp, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 40 000,00 zł.( słownie:czterdzieści tysięcy złotych). 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 10.4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 10.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 10.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 10.8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Termomodernizację budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul.Długosza 23 w Żarach ”, oznaczenie sprawy: WIGN.272.4.2020 10.9. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10.10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1, b) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. c)Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą. d) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku biblioteki pedagogicznej na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sulęcinie
Dodano: 2023-02-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej do budowy zintegrowanej sieci ścieżek rowerowych w Gminie Czerwieńsk.
Dodano: 2022-12-30 - Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie pojemników półpodziemnych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz obudów pojemników naziemnych na terenie gmin Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn i Santok
Dodano: 2022-12-01 - Opracowanie dokumentacji projektowej „Termomodernizacja LSSP-K w Torzymiu Sp. z o.o. – modernizacja systemu c.o. i c.w.u. oraz budynków 7, 12, 13 i 14 z wykorzystaniem OZE”.
Dodano: 2022-10-28 - Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie pojemników półpodziemnych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz obudów pojemników naziemnych na terenie gmin Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn i Santok
Dodano: 2022-10-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie pojemników półpodziemnych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz obudów pojemników naziemnych na terenie gmin Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn i Santok
Dodano: 2022-10-12 - Opracowanie dokumentacji projektowej „Termomodernizacja LSSP-K w Torzymiu Sp. z o.o. – modernizacja systemu c.o. i c.w.u. oraz budynków 7, 12, 13 i 14 z wykorzystaniem OZE”.
Dodano: 2022-09-22 - Opracowanie dokumentacji technicznej do budowy zintegrowanej sieci ścieżek rowerowych w Gminie Czerwieńsk.
Dodano: 2022-09-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie pojemników półpodziemnych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz obudów pojemników naziemnych na terenie gmin Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn i Santok
Dodano: 2022-09-16 - Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem obowiązków nadzoru autorskiego dla inwestycji: pn: „KMP w Zielonej Górze – budowa policyjnej strzelnicy ćwiczebnej
Dodano: 2021-03-08