Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Bemowo Piskie ul. Kętrzyńskiego 110

Zespół Zarządców Nieruchomości WAM sp. z o. o. - Oddział Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Olsztyńska 10A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4285639 , fax. 087 4283840
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM sp. z o. o. - Oddział Giżycko
    ul. Olsztyńska 10A 10A
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4285639, fax. 087 4283840
    REGON: 01581306500280
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa Bemowo Piskie ul. Kętrzyńskiego110

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Bemowo Piskie ul. Kętrzyńskiego 110
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - wymiana okien klatki schodowe , piwnice na niskoemisyjne z szybami zespolonymi o współczynniku przenikania U = 1,1 W/m2K okna uchylne (powierzchnia około 16,88 m2 ); - docieplenie stropodachu metodą wdmuchiwania pneumatycznego wełny mineralnej ( po
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 12 000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą zgodną z charakterem zamówienia; dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie należącą do /regionalnej izby inżynierów budownictwa/, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności ogólnobudowlanej, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie świadczone na rzecz jednego podmiotu, polegające na wykonaniu roboty obejmujące swoim zakresem docieplenie budynku, o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto, 1.3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 1.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej300.000 zł lub mają zdolność kredytową co najmniej 300.000 zł; Zamawiający uzna spełnienie tego wymogu - Informacja banku , w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej 300, 000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem składania ofert 1.6 posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000 zł 1.7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp.); Zamawiający oceni , czy Wykonawca spełnia warunki , o których mowa w pkt. 1.1 -1.7 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków , o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : Wykonawca / spełnia/ albo nie spełnia/ poszczególne warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust .1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ); 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza poświadczenie aktualności w/w dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania , dokonane w wymaganym okresie czasu , z widoczną datą dokonania poświadczenia , zawierającą klauzulę o aktualności zamieszczonych danych . W przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna ) dotyczy każdego z podmiotów 1.3. Kopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ,kierownika robót , pozwalających na realizację zamówienia , z aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym członkostwo i opłacenie OC ZA 2009 R. ( lub potwierdzenie opłacenia obowiązkowych składek) zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów , inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6. wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie, świadczone na rzecz jednego podmiotu polegające na wykonaniu roboty obejmujące swoim zakresem (docieplenie budynku) i wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach