Publiczna Szkoła Podstawowa w Dołujach ogłasza przetarg
- Adres: 72-002 Dołuje, Daniela
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913118820
- Data zamieszczenia: 2019-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa w Dołujach
Daniela 18
72-002 Dołuje, woj. zachodniopomorskie
tel. 913118820
REGON: 81017450000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspdoluje.edupage.org
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku wraz z wymianą okien i drzwi ul. Żubrza 5 w PSP Dołuje - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dołujach ul. Żubrza 5 oraz prace towarzyszące: izolacja przeciwwilgociowa, wymiana obróbek, opierzeń, parapetów, rynien i rur spustowych, wymiana drzwi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) oświadczenia: a) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 oraz inne podmioty, na zasobach których wykonawca polega, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o innych podmiotach, na zasobach których wykonawca polega, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów; przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej w Rozdział III pkt 1 SIWZ; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont holu na parterze w obiekcie dydaktycznym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Henryka Pobożnego 11 w Szczecinie
Dodano: 2024-03-27 - Dostosowanie budynku CAM nr 5 do wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej wraz z modernizacją korytarzy oraz klatek schodowych
Dodano: 2023-03-31 - REMONT BUDYNKU BIUROWEGO w Zakładzie Doświadczalnym Oceny Odmian w Rarwinie
Dodano: 2023-02-22 - Przebudowa łazienek dla pacjentów w budynku Szpitala
Dodano: 2022-11-30 - Remont 6 (sześciu) łazienek w pokojach części hotelowej Domu Pracy Twórczej Akademii Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5, wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2022-11-10 - Remont Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami z pomieszczeniami przyległymi przy ul. Szczerbcowej 4” w ramach projektu „Akademia dostępności” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2022-09-19 - Remont klatki schodowej w budynku Studenckiego Domu Marynarza Korab Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8
Dodano: 2022-09-07 - Remont części parteru w Studenckim Domu Marynarza PASAT Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9
Dodano: 2022-08-12 - REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU BIUROWEGO w Zakładzie Doświadczalnym Oceny Odmian w Rarwinie
Dodano: 2022-08-09 - Remont budynku Urzędu Miasta w Choszcznie.
Dodano: 2021-01-25