Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Olsztynie Delegatury w Giżycku przy ul. Łuczańskiej 5

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-117 Olsztyn, ul. 1 Maja
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5220832 , fax. 89 5273284
  • Data zamieszczenia: 2017-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie
    ul. 1 Maja 13 b
    10-117 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5220832, fax. 89 5273284
    REGON: 000162381
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Jednostka budżetowa wchodząca w skład rządowej administracji zespolonej w województwie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Olsztynie Delegatury w Giżycku przy ul. Łuczańskiej 5
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Olsztynie Delegatury w Giżycku przy ul. Łuczańskiej 5. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie ocieplenia systemowego płytami styropianowymi; 2) wykonanie daszku nad garażem wraz z pracami izolacyjnymi; 3) wymiana stolarki okiennej i bram garażowych; 4) wykonanie izolacji pionowej wraz z montażem doświetlaczy okiennych; 5) wykonanie opaski wokół budynku z ułożeniem chodników; 6) wykonanie schodów wejściowych do kotłowni; 7) modernizacja układu grzewczego – kotłowni 8) demontaż i ponowny montaż elementów na elewacji, oprawy oświetleniowe, czujki, alarm, uchwyty na flagi, wyłączniki, tablice, punkty pomiarowe odgromówki, itp. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiących załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. Przedmiary robót załączone do SIWZ traktowane są jako materiał pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 6.W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez Wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z Zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu. Prace o dużym natężeniu hałasu wykonawca będzie wykonywał w sposób uzgodniony z Zamawiającym. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i ostrożności podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakończeniu, dlatego też będzie musiał dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów stałych, ruchomych, wszelkiego wyposażenia budynku, jak też poszczególnych pomieszczeń. 9. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.): 1) osoby wykonujące czynności tynkarza obejmujące: wykonywanie, konserwowanie i naprawę tynków; nakładanie warstw dekoracyjnych lub ochronnych tynku na zewnętrznych ścianach obiektów; przycinanie i montaż gzymsów ozdobnych, 2) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego obejmujące: wykonywanie różnorodnych prac wykończeniowych w budownictwie wznoszenie oraz demontaż tymczasowych rusztowań metalowych, osadzanie stolarki i ślusarki budowlanej oraz jej szklenie; 3) osoby wykonujące czynności montera izolacji obejmujące: określanie rodzaju, jakości i ilości wymaganych materiałów izolacyjnych w oparciu o analizę dokumentacji; przycinanie materiałów izolacyjnych do właściwego rozmiaru i kształtu; montowanie płyt i arkuszy materiałów izolacyjnych na ścianach budynków. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach