Przetargi.pl
Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Rychlikach

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 14-411 Rychliki, -
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 248-81-55 , fax. 055 248-81-45
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    - -
    14-411 Rychliki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 248-81-55, fax. 055 248-81-45
    REGON: 54099500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rychliki-ug.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Rychlikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac poprawiających efektywność energetyczną budynku publicznego nr 86 w Rychlikach. Zakres prac: - wymiana źródła ciepła: montaż rewersyjnej pompy ciepła o mocy 21 kW z wymiennikiem gruntowym. - wymiana instalacji grzewczej w budynku: montaż nowego orurowania z izolacją termiczną, armatury oraz grzejników stalowych z zaworami termostatycznymi lub klimakonwektorów z urządzeniami do automatycznego sterowania temperaturą w pomieszczeniu; montaż licznika ciepła i energii elektrycznej. - montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 13 kW (40 szt. paneli PV o mocy jednostkowej 325 Wp); - przyłączenie istniejącej instalacji c.w.u. do nowoprojektowanej pompy ciepła; montaż nowego zasobnika buforowego; montaż licznika ciepła i wody. - docieplenie dachu budynku za pomocą styropianu-25 cm; - docieplenie nadziemnych ścian zewnętrznych za pomocą styropianu -14 cm; docieplenie ścian fundamentowych za pomocą styropianu ekstrudowanego -12 cm. - wymiana wszystkich okien na energooszczędne z szybą zespoloną; wymiana drzwi zewnętrznych na energooszczędne; - wymiana oświetlenia wewnętrznego: wymiana źródeł światła wraz z oprawami i częściową wymianą instalacji elektrycznej oraz montażem nowych tablic rozdzielczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4; kosztorys.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach