Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Świętajno

Gmina Świętajno ogłasza przetarg

  • Adres: 19-411 Świętajno, Świętajno
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 875 215 420, , fax. 875 215 414
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętajno
    Świętajno 104
    19-411 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 875 215 420, , fax. 875 215 414
    REGON: 79067131400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietajno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Świętajno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie (termomodernizacja) budynku Urzędu Gminy Świętajno wraz z wymianą kotłów w kotłowni na paliwo z biomasy, wymianą przyłącza cieplnego (na rury preizolowane), modernizacją instalacji cieplnej w budynku, modernizacją instalacji elektroenergetycznej (lampy ledowe) oraz robotami towarzyszącymi, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Świętajno". Budynek Urzędu Gminy położony jest w Świętajnie 104, w pow. oleckim, w woj. warmińsko-mazurskim na działkach ewidencyjnych nr 696/1 696/2. Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 774 m2, wysokość budynku do najwyższego punktu dachu wynosi 11,40 m. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1.1. Część I zamówienia - termomodernizacja budynku. Zakres prac obejmuje: 1) wymianę pokrycia dachowego – 770,36 m2 z papy termozgrzewalnej, z wymianą atrap obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wraz z robotami towarzyszącymi, 2) ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej o grubości 20 cm, - 770,36 m2, wraz z pracami pomocniczymi i niezbędnymi robotami towarzyszącymi, 3) wymianę okien zewnętrznych - 66,75 m2, z wymianą parapetów i podokienników oraz wymianę drzwi zewnętrznych - 35,91 m2, z robotami towarzyszącymi, 4) ocieplenie ścian styropianem o grubości 16 cm i ościeży o grubości 2 cm - pow. elewacji do ocieplenia 671,35 m2, pow. ościeży 103,77 m2 oraz wykonanie wypraw z mas tynkarskich silikatowych, 5) wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych (styropian 16 cm) z warstwami izolacyjnymi, z wykonaniem opaski z kostki brukowej 8 cm – 80 m2 wraz z robotami towarzyszącymi. 1.2. Część II zamówienia - modernizacja instalacji elektroenergetycznej. Zakres prac obejmuje: 1) demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych i żarowych - 219 szt., 2) montaż opraw typu LED - 216 kpl., 3) wykonanie zasilania obwodów AW - 220,00 m, wraz z robotami towarzyszącymi, 4) wymiana rozdzielnic z robotami towarzyszącymi i niezbędnymi - 5 szt., 5) wykonanie instalacji elektrycznej (obwody odbiorcze), z robotami towarzyszącymi i niezbędnymi - 300 m, 6) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych wraz z robotami towarzyszącymi i niezbędnymi - 40 m. 1.3. Część III zamówienia - wymiana instalacji centralnego ogrzewania i przyłącza cieplnego Zakres prac obejmuje: 1) demontaż istniejącego kotła i osprzętu - 2 szt., 2) montaż 2 kotłów na pelett ( 23-75 kW) oraz podgrzewaczy wody o poj. 500 l i 300 l wraz z montażem osprzętu i niezbędnej instalacji w kotłowni, 3) wymiana grzejników na grzejniki stalowe dwupłytowe - 89 szt. wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznej i robotami towarzyszącymi, 4) wymiana instalacji zasilania cieplnego na przyłącze z rur preizolowanych 48,3/110 mm - 20 m c.w.u. i 20 m c.o wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości: 1) dla I części zamówienia - 9 000,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy zł, 2) dla II części zamówienia - 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące zł, 3) dla III części zamówienia - 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy, sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach