Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Tuszyn ul. 3 Maja 49

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Tuszyn ul. 3 Maja 49
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych polegających na przebudowie budynku gastronomiczno - hotelowego z adaptacją części budynku na cele pozaszkolnych form edukacji, wraz z termomodernizacją oraz przebudową instalacji gazowej wewnętrznej i wentylacją mechaniczną, zlokalizowanego w miejscowości Tuszyn, ul. 3 Maja 49 na działce nr ewidencyjny 124/1, obręb 8, gmina Tuszyn, na podstawie dokumentacji projektowej oraz Decyzji Nr 605/2018 z dnia 26.11.2018 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę znak BiGN.6740.597.2019.A.S nr rej. 3210.2018 wydanej przez Starostę Łódzkiego Wschodniego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3. Zakres zadania obejmuje m.in. wykonanie następujących robót : 3.1 ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE: 1) Zamurowania otworów, wykucia, rozbiórki ścian, uzupełnienia tynków, w tym m.in.: - rozebranie murów – otwory w sali rehabilitacyjnej, - rozbiórka żelbetowego stropu składu opału, - rozbiórka murów składu opału (mur z cegły pełnej), - rozbiórka ścianki zewnętrznej (otworów) z pustaków szklanych, - uzupełnienia ścian/ zamurowanie otworów w ścianach, - uzupełnienie tynków zewnętrznych – uzupełnienie ubytków w elewacji zewnętrznej, - odbicie tynków wewnętrznych – zagrzybienia w pom. personelu ( narożnik przy luksferach), - dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania, - uzupełnienie tynków po odgrzybianiu, - rozbiórka pilastrów zewnętrznych przy wejściu do budynku (wejście główne do stołówki i izby pamięci). 2) Uzupełnienie murów attyk przy sali rehabilitacyjnej, w tym m.in. : - uzupełnienie murów ogniowych (attykowych) gr. 1 cegły, - uzupełnienie tynków wewnętrznych po naprawach i przemurowaniach ścianek attykowych przy sali rehabilitacyjnej, - wykonanie wieńców żelbetowych na istniejących ścianach sali rehabilitacyjnej – wzmocnienie ściany pod konstrukcję dachową, - wykonanie więźby drewnianej o układzie krokwiowym. 3) Izolacja fundamentów, tym m.in.; - rozbiórka schodów wejściowych do części kuchennej + zmywalni, - rozbiórka płyt chodnikowych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ściany fundamentowej, - wykonanie ocieplenia ściany fundamentowej styropianem EPS 100 gr. 8 cm wraz z warstwą osłonowo-zbrojącą na głęb. 50 cm p.p.t., - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na warstwie osłonowo-zbrojącej w części poniżej gruntu wraz z folią kubełkową, - wykonanie tynku mozaikowego cokołu. 4) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z obróbką wewnętrzną, w tym m.in.: - wykucie z muru istniejących krat okiennych, - wymiana okien, - wymiana zewnętrznych drzwi wejściowych PVC, - montaż parapetów wewnętrznych z PVC i zewnętrznych metalowych, - montaż drzwi przeciwpożarowych pomiędzy częścią komunikacyjną a częścią hotelową ( nieużytkowaną). 5) Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego wraz z konstrukcją, w tym m.in.: - rozebranie pokrycia dachowego z papy na betonie i z papy na deskowaniu, - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, - odbicie tynków sufitowych wraz z supremą, - rozebranie deskowania sufitu, - rozebranie uszkodzonych konstrukcji więźby dachowej (skorodowanej), - demontaż daszku lekkiego nad wejściem do pom. wydawania prod. cateringowych. 6) Ocieplenie ścian zewnętrznych, w tym m.in.: - przygotowanie starego podłoża, oczyszczenie i zmycie mechaniczne, - jednokrotne gruntowanie podłoża, - przyklejanie płyt styropianowych ściennych gr.15 cm, - ocieplenie wewnętrznej strony attyk styropianem gr. 10 cm, - ocieplenie wypustów góry attyki płytami gr 5 cm, - wykonanie warstwy osłonowo- zbrojącej z siatki z tworzywa, - wykonanie masy podkładowej i tynkarskiej z tynku silikatowego gr. 1,5 mm, - wymiana skrzynki gazowej, - wykonanie ocieplenia płytami twardymi z wełny (odcinek ochronny p. pożarowy), - montaż płyty OSB gr. 22 mm na attykach i wypustach pod obróbki blacharskie, - montaż membrany na płytę OSB. 7) Wykonanie remontu więźby dachowej, pokrycia dachowe – stołówka, w tym m.in.: - montaż konstrukcji dachu (elementy uzupełniające po rozbiórce), - montaż płyty OSB, - montaż papy termozgrzewalnej, - montaż wentylatorów hydro-went., - montaż kominków wentylacyjnych, - wykonanie nowego orynnowania oraz obróbek blacharskich, - wykonanie podsufitki okapów dachowych z paneli PVC na ruszcie drewnianym. 8) Wykonanie nowej więźby dachowej, pokrycia dachowego – część rehabilitacyjna, łącznik+ pomieszczenie gospodarcze, w tym m.in.: - wykonanie więźby dachowej w systemie kratownicowego dźwigara dachowego, - montaż płyty OSB, - montaż papy termozgrzewalnej, - montaż kominków wentylacyjnych, - wykonanie nowego orynnowania oraz obróbek blacharskich, - wykonanie podsufitki okapów dachowych z paneli PVC na ruszcie drewnianym. 9) Wykonanie pokrycia dachowego – część kuchenna, w tym m.in.: - gruntowanie podłoża, - montaż izolacji termicznej – styropapy, - montaż papy termozgrzewalnej, - wykonanie nowego orynnowania oraz obróbek blacharskich, - wykonanie obróbki wyrzutni wentylacji mechanicznej, - montaż kominków wentylacyjnych oraz przebicie otworów w stropie pod wywietrzniki. 10) Naprawy kominów ponad dachem, w tym m.in.: - rozebranie kominów ponad dachem nad częścią rehabilitacyjną, - odbudowa przewodów wentylacyjnych z systemowych kształtek wentylacyjnych, -ocieplenie kominów styropianem wraz z warstwą osłonowo-zbrojącą oraz wyprawa elewacyjna, - uzupełnienie tynków kominów nad częścią kuchenną (oczyszczenie, skucie tynku oraz uzupełnienie ubytków), - przygotowanie powierzchni podłoża komina wysokiego starej kotłowni (wyrównanie klejem wraz z wtopieniem siatki zbrojeniowej), - wykonanie wyprawy podkładowej i tynkarskiej na kominach. 11) Wykonanie ocieplenia dachów, sufity podwieszane, w tym. m.in.: - montaż sufitu podwieszanego, - izolacja pozioma sufitów wełną mineralną gr 20 cm – w pomieszczeniu gospodarczym (obniżonym), - izolacja pozioma z wełny mineralnej sufitów pierwsza warstwa gr.15 cm ; druga warstwa gr.10 cm, - montaż paraizolacji, - wykonanie gładzi gipsowych uzupełniających na podciągach w pomieszczeniu stołówki, - montaż kratek wentylacyjnych sufitowych – 17 szt. 12) Posadzki – rozbiórki, w tym m.in.: - rozbiórka posadzek z płytek ceramicznych oraz z lastryka, - rozbiórka posadzek cementowych oraz podkładów betonowych, - demontaż grzejników i pozostałości po instalacji c.o. i wod-kan., - usunięcie warstwy gruntu podposadzkowego do poziomu umożliwiającego wykonanie projektowanych warstw podłogowych. 13) Posadzki nowe, w tym m.in.: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powierzchni pionowej części fundamentowej od strony posadzki, - wykonanie nowych podkładów betonowych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej posadzki, - wykonanie izolacji termicznej posadzki, - wykonanie posadzki cementowej. 14) Obróbki blacharskie ścianek attykowych, ogniomurów, wypustów okapów. 15) Montaż daszków nad wejściem do kuchni, kotłowni i pom. termosów, w tym m.in.: - montaż daszku lekkiego nad wejściem do pomieszczenia termosów i zaplecza kuchennego o wymiarach 100 x 200 cm, - montaż daszku lekkiego nad wejściem do kotłowni o wymiarach 120 x 100 cm. 16) Demontaż instalacji odgromowej, w tym m.in.: - demontaż istniejących zwodów pionowych i poziomych instalacji odgromowej. 17) Montaż instalacji odgromowej, w tym m.in.: - montaż zwodów pionowych i poziomych instalacji odgromowej. 18) Poszerzenie schodów wejściowych od strony wschodniej (wejście do izby pamięci + stołówka), wykonanie powierzchni antypoślizgowej schodów zewnętrznych, w tym m.in.: - rozbiórka części podestu schodów, - rozbiórka części żelbetowych donic, - rozbiórka ścianek oporowych (donic), - wykop pod fundament stopnia przy schodach wejściowych do stołówki i izby pamięci + betonowanie fundamentu mieszanką C20 x 25, - wykonanie poszerzenia stopnic ( oczyszczenie podłoża, zagruntowanie, wklejenie zbrojenia szczepnego na kotwę chemiczną), - wykonanie nawierzchni schodów żywicą poliuretanową celem uzyskania powierzchni antypoślizgowej ( dot. schodów głównych + schody do izby i stołówki oraz schody do pomieszczenia termosów – wydawanie cateringu). 19) Podjazd dla osób niepełnosprawnych od strony wschodniej (izba pamięci, stołówka), w tym m.in.: - usunięcie istniejącego gruntu urodzajnego (humusu) z części pod przedmiotowe zadanie, - wykonanie ławy fundamentowej szer. 25 cm, - wykonanie ścian oporowych w szalunkach systemowych, - wykonanie zagęszczonego nasypu piaskowego, - wykonanie stabilizacji pod kostkę betonową, - ułożenie powierzchni z kostki, - montaż poręczy ochronnych i pochwytów. 20) Podjazd dla niepełnosprawnych + schody do kuchni + schody do kotłowni, w tym m.in.: - usunięcie istniejącego gruntu urodzajnego (humusu) z części pod przedmiotowe zadanie, - wykonanie zagęszczonego nasypu piaskowego, - ustawienie i obetonowanie obrzeży betonem C 12/15, - wykonanie stabilizacji pod kostkę betonową, - wykonanie fundamentu barierek ochronnych, - ułożenie powierzchni z kostki, - montaż poręczy ochronnych. 21) Opaska kamienna wokół budynku, w tym m.in.: - usunięcie istniejącego gruntu urodzajnego (humusu) z części pod przedmiotowe zadanie, - wykonanie zagęszczonego nasypu piaskowego, - wykonanie podsypki piaskowej zagęszczone gr. 5 cm, - ułożenie geowłókniny, - ustawienie obrzeży trawnikowych wys. 5 cm, - ułożenie opaski kamiennej z kruszywa granitowego gr. 5 cm. 22) Utwardzenia dojść, w tym: m.in.: - rozbiórka istniejących utwardzeń z płyt chodnikowych, - korytowanie terenu pod utwardzenia gł. 20 cm w miejscach zielonych, - wykonanie warstwy odsączającej, zagęszczanej mechanicznie gr. min 10 cm, - ustawienie obrzeży betonowych, - układanie kostki betonowej gr. 6 cm pod utwardzeniami na podsypce piaskowo-cementowej gr. 5 cm. 23) Malowanie ściany części hotelowej, w tym m.in.: - przygotowanie starego podłoża pod tynki, - malowanie tynków zewnętrznych farbą akrylową zewnętrzną. 3.2 ROBOTY INSTALACYJNE: 3.2.1 Instalacja centralnego ogrzewania, kotłowni oraz gazu ziemnego, w tym: 1) Roboty budowlane obejmujące m.in.: - wykucie bruzd w ścianach i posadzce, - przebicie otworów w ścianach z cegieł o grub. 2 cegieł na potrzeby instalacji centralnego ogrzewania, - uzupełnienie przebić instalacji grzewczej w ścianach i stropach pianką, - transport gruzu i śmieci. 2) Roboty instalacyjne w tym m.in.: - rury ze stali cienkościennej, zewnętrznie ocynkowanej (18 x 1,2 ; 22 x 1,5 ; 28 x 1,5 ; 35 x 1,5; 42 x 1,5), - rurociągi z PE-RT/AI/PE-RT o śr. zewnętrznej 16 mm o połączeniach zaprasowanych, - montaż ogrzewania podłogowego – układ wężownicy meandrowy ( 270 m² ), - rozdzielacze do ogrzewania podłogowego HP07/16 (7 obwodów 3/4"/16), - rozdzielacze do ogrzewania podłogowego HP06/16 (6 obwodów 3/4"/16), - zawory kulowe mufowe DN32. 3) Montaż grzejników – 27 sztuk, w tym : - grzejnik stalowy płytowy kompaktowy 11KV/600/520 – 3 szt, - grzejnik stalowy płytowy kompaktowy 11KV/600/720 –11 szt, - grzejnik stalowy płytowy kompaktowy 22KV/600/600 – 8 szt, - grzejnik stalowy płytowy kompaktowy 22KV/600/720 – 5 szt, - zestaw podłączeniowy do instalacji c.o. ze ściany o śr. 15mm dla grzejników KV. 4) Próby i odbiory, w tym m.in.: - płukanie instalacji c.o. - rurociąg, - próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania w budynkach niemieszkalnych – płukanie, czynności przygotowawcze i zakończeniowe, - próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania w budynkach niemieszkalnych- próba wodna ciśnieniowa, - próba instalacji centralnego ogrzewania na gorąco z dokonaniem regulacji. 5) Izolacje, w tym m.in. : - izolacja rurociągów o śr. 18 mm otulinami z pianki PE o gr. 6 mm, - izolacja rurociągów izolacją z kauczuku typ gr. 19 mm dla ruroc. o śr. 18 mm, - izolacja rurociągów izolacją z kauczuku typ gr. 19 mm dla ruroc. o śr. 22 mm, - izolacja rurociągów izolacją z kauczuku typ gr. 32 mm dla ruroc. o śr. 28 mm, - izolacja rurociągów izolacją z kauczuku typ gr. 32 mm dla ruroc. o śr. 35 mm, - izolacja rurociągów izolacją z kauczuku typ gr. 40 mm dla ruroc. o śr. 42 mm. 3.2.2 Instalacja kotłowni , w tym: 1) Roboty instalacyjne, w tym m.in.: - demontaż pieca elektrycznego, - montaż kaskady dwóch kondensacyjnych kotłów gazowych z zamkniętą komorą spalania o łącznej mocy grzewczej 50 kW połączonych sprzęgłem hydraulicznym, - zasobnikowe podgrzewacze wody użytkowej, stojące, współpracujące z kotłami grzewczymi, montowane przy pomocy gotowych zestawów przyłączeniowych: poj. do 300 dm³, - montaż sprzęgła hydraulicznego, - rury ze stali cienkościennej, zewnętrznie ocynkowanej 42 x 1,5 ; 28 x 1,5 ;18 x 1,2, - montaż prostych odcinków przewodu powietrzno-spalinowego o średnicy 80/12 5mm L=3,75 m, - zawory bezpieczeństwa DN25 3 bar ; DN20 6 bar, - naczynia wzbiorcze przeponowe o poj. 80 l i 25 l, - zmiękczacz wody, - rozdzielacze do kotłów i instalacji c.o. z rur o śr. nominalnej do 80 mm, - pompa elektroniczna obiegu C.O. o wydajności V=2,80 m³/h – 1 szt, - pompa elektroniczna obiegu C.W. U o wydajności V=2,50 m³/h – 1 szt, - pompa elektroniczna obiegu cyrkulacji o wydajności V=0,20 m³/h – 1 szt, 2) Izolacje, w tym: - izolacja rurociągów izolacją z kauczuku typ gr. 19 mm dla ruroc. o śr. 18 mm, - izolacja rurociągów izolacją z kauczuku typ gr. 32 mm dla ruroc. o śr. 28 mm, - izolacja rurociągów izolacją z kauczuku typ gr. 40 mm dla ruroc. o śr. 42 mm. 3.2.3 Wewnętrzna instalacja gazu ziemnego, w tym: 1) Roboty budowlane i demontażowe, w tym m.in.: - przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 2 cegieł na zaprawie cementowej na potrzeby instalacji gazowej, - uzupełnienie przebić instalacji gazowej na ścianach i stropach pianką, - transport gruzu i śmieci. 2) Roboty instalacyjne, w tym m.in .: - rurociągi w instalacjach gazowych stalowe o połączeniach spawanych o śr. nom.: 20 mm; 32 mm; 40 mm na ścianach w budynkach mieszkalnych, - kurki gazowe przelotowe o śr. : 20 mm, 25 mm; 40 mm o połączeniach gwintowanych, - filtry gazowe przelotowe o śr 20 mm; 25 mm o połączeniach gwintowanych. 3) Próby i odbiory (próba instalacji gazowej na ciśnienie dla wykonawcy i dostawcy gazu za gazomierzem w budynkach mieszkalnych). 4) Zabezpieczenie antykorozyjne, w tym m.in.: - czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości rurociągów o średnicy zewnętrznej do 57 mm, - odtłuszczanie rurociągów, - malowanie pędzlem farbami do gruntowania olejnymi rurociągów o średnicy zewnętrznej do 57 mm, - malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami olejnymi rurociągów o średnicy zewnętrznej do 57 mm. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Uwaga: Prace związane z wykonaniem nowych posadzek wraz z termomodernizacją, wykonaniem robót instalacyjnych należy skoordynować z pracami prowadzonymi przez Wykonawcę robót nie objętych zakresem niniejszego zamówienia (tj. m.in. robót dotyczących wyburzeń ścianek działowych, wykonania ścianek działowych, wymiany wewnętrznej instalacji wodono - kanalizacyjnej, elektrycznej itp.). 5. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz poniesienie kosztów z nim związanych. 3) Pełna obsługa geodezyjna budowy oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza instalacji zewnętrznych zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi w 3 egz. 4) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej. 5) Przygotowanie placu, zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów. Wszelkie opłaty za zużyte media (energię elektryczną, wodę itp.) obciążają Wykonawcę. 6) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia terenu (wodociągi, kanalizacja, linia energetyczna) oraz usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 7) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową, decyzji o pozwoleniu na budowę i innych wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających. 8) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązany jest pokryć w pełnej wysokości. 9) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 10) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 11) Sporządzenie planu BIOZ. 12 Wykonanie schematów, instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instrukcji BHP i p.poż oraz montaż urządzeń ochrony p.poż.; 13) Zlecenie badania wody i poniesienie kosztów z tym związanych (o ile będzie to konieczne). 14) Protokolarne przekazanie do Referatu Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie materiałów pochodzących z rozbiórki chodników z płyt betonowych 50 x 5 0 x 7 cm. Koszty poniesione na transport materiałów pochodzących z rozbiórki chodników w miejsce wskazane przez RDiZ Urzędu Miasta w Tuszynie (znajdujące się na terenie gminy Tuszyn) zostaną pokryte przez Wykonawcę. 15) Wystąpienie z upoważnienia Zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego ze wszystkimi towarzyszącymi decyzjami, opiniami, uzgodnieniami i poniesienie wszelkich kosztów tych czynności. 16) Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na koszt Wykonawcy oraz poniesienie kosztów ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, zdarzeń nagłych i losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. 17) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Wykonawca ponosi w całości koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych i budowlanych. 18) Niezbędna wycinka krzewów i drzew po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu. 19) Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej; Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia, oceny na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania umowy. Termin wizji należy uzgodnić z Referatem Techniczno – Inwestycyjnym Urzędu Miasta w Tuszynie (kontakt pod nr tel 42 232 13 82) 6. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100). 2. Wadium należy wnieść się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). UWAGA Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez : Bank PEKAO S.A. O/Tuszyn 07 1240 3451 1111 0000 3031 6261 Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć jakiego zadania wadium dotyczy - „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Tuszyn ul. 3 Maja 49”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wadium wnoszonego przelewem Zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez ustawę formach, oryginał wadium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta w Tuszynie, ul. Piotrkowska 2/4, I piętro, przed upływem terminu składania ofert, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu powinno obejmować cały okres związania z ofertą. Treść dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać, iż gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej, w okresie obowiązywania gwarancji/poręczenia. Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Muszą być płatne w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Poręczenia/gwarancje winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), kwotę gwarancji (poręczenia), termin ważności gwarancji (poręczenia), zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - każdy Wykonawca (bez wcześniejszego wezwania) składa - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp., sporządzone w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz firm oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie w przedmiotowym przetargu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Zobowiązanie to należy złożyć wraz z ofertą (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach