Urząd Statystyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-950 Wrocław, ul. Oławska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 716 400 , fax. 713 716 360
- Data zamieszczenia: 2020-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny we Wrocławiu
ul. Oławska 31
50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 716 400, fax. 713 716 360
REGON: 33171900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stat.gov.pl/wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu – Etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach zadania: „Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu – Etap III”, położonego przy ulicy Oławskiej 31, 50-950 Wrocław, w ramach Projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu i Wałbrzychu zmierzająca do zwiększenia efektywności energetycznej budynków”. 2. Przedmiot zamówienia w Etapie III obejmuje swoim zakresem w szczególności wykonanie instalacji elektrycznych i wymaganych robót budowlanych związanych z: 1) wymianą opraw oświetleniowych w budynku wraz z wykonaniem pomiarów natężenia oświetlenia wewnętrznego; 2) montażem instalacji fotowoltaicznej; 3) montażem sufitów podwieszanych w pom. 308-311; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania robót określa dokumentacja techniczna – pozycje dotyczące wymiany opraw oświetleniowych, montażu instalacji fotowoltaicznej, montażem sufitów podwieszanych w pom 308-311 wraz z robotami murarsko-tynkarskimi, ślusarsko-blacharskimi, wykończeniowymi i pomocniczymi. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 9 do SIWZ i obejmuje: 1) projekt budowlany; 2) projekt wykonawczy – architektura, konstrukcja (pozycje dotyczące montażu sufitów podwieszanych) 3) projekt wykonawczy – instalacje elektryczne (bez pozycji dotyczących zasilania instalacji wentylacji); 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – dla każdej z branż: a) Roboty budowlane; b) Instalacje elektryczne. 4. Przedmiary robót – dla każdej z branż, będące częścią dokumentacji technicznej załączone są wyłącznie informacyjnie w celu ułatwienia Wykonawcy kalkulacji ceny ofertowej, których nie należy utożsamiać w pełni z zakresem przedmiotu zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia obrazują skalę robót i stanowią pomoc w oszacowaniu kosztów realizacji zamówienia: 1) Roboty instalacyjne elektryczne; 2) Montaż sufitów podwieszanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Statystycznego we Wrocławiu: NBP O/O we Wrocławiu 62 1010 1674 0033 2013 9120 0000 z dopiskiem „wadium – numer sprawy: WRO-WA.271.1.2020”. 5. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu nie może zawierać żadnych klauzuli warunkujących zapłatę przez gwaranta należnej kwoty oraz musi być płatne niezwłocznie po złożeniu żądania zapłaty. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty: 1) oryginały dokumentów w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp; 2) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie kserokopii dowodu jego wniesienia. 13.9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 25a ust 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ (wzór oświadczenia). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 11.1.1 SIWZ, według formuły spełnia / nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 9.1. SIWZ – pkt 9.3. SIWZ oceniane będzie łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca bez wezwania Zamawiającego jest zobowiązany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (http://bip.stat.gov.pl/wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie, przy ul. Słowiańskiej 13, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Nr RPOZ/2022/929/PolskiLad
Dodano: 2024-07-26 - Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Dodano: 2024-07-26 - Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą – zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
Dodano: 2024-07-26 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w zakresie chodnika w miejscowości Nowojowice. CPV 45000000-7.
Dodano: 2024-07-26 - Remont i przebudowa bloku sportowego w Liceum Ogólnokształcącym nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane wykończeniowe polegające na pokrywaniu podłóg wykładziną PCV w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-25 - Karszów droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane remontowe związane z przystosowaniem budynku szkoły podstawowej w Jordanowie Śląskim do utworzenia oddziału przedszkolnego
Dodano: 2024-07-25 - „Poznajemy fortyfikacje graniczne Zagospodarowanie terenu przy obiekcie Obsługi ruchu turystycznego oraz wejścia do Podziemnego miasta Osówka”
Dodano: 2024-07-25 - „Rewitalizacja cmentarza przy ul. 1-Maja w Boguszowie-Gorcach”
Dodano: 2024-07-25