Urząd Miejski w Wolsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 64-200 Wolsztyn, Rynek 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 068 347 45 00 , fax. 068 34745 90
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wolsztynie
Rynek 1 1
64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
tel. 068 347 45 00, fax. 068 34745 90
REGON: 00052580800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W WOLSZTYNIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest docieplenie rozbudowywanej obecnie części budynku Urzędu Miejskiego w Wolsztynie oraz termomodernizacja istniejącej części budynku Urzędu wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej. Budynek Ratusza zlokalizowany jest na Rynku na działkach 280/1 i 280/2, położony jest w strefie ochrony konserwatorskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania : Zad. Nr 1 pn. Docieplenie rozbudowywanej części budynku ratusza. Zad. Nr 2 pn. Termomodernizacja istniejącej części budynku Ratusza. W zakres zadania nr 1 wchodzi docieplenie metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych rozbudowywanej obecnie części budynku z wykorzystaniem płyt styropianowych oraz wykonanie elewacji z tynku silikonowo-żywicowego barwionego w masie wraz z robotami towarzyszącymi. W zakres zadania nr 2 wchodzi: - docieplenie metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych istniejącej części budynku z wykorzystaniem płyt styropianowych oraz wykonanie elewacji z tynku silikonowo-żywicowego barwionego w masie łącznie z otworzeniem wszystkich detali architektonicznych i gzymsów dzielących elewację wraz z robotami towarzyszącymi ; -wykonanie ocieplenia stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną, -wykonanie ocieplenia połaci dachowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych , spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , a w szczególności wymagania minimalne dla wykonawców : Wymagania minimalne dla Wykonawców: a) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót o zakresie i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje , że zrealizował jako wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zadania polegające na : - wykonaniu termomodernizacji budynku polegającej na wykonaniu docieplenia ścian budynku metodą lekką mokrą na powierzchni min. 800 m2. lub - wykonaniu docieplenia ścian nowo budowanego budynku metodą lekką mokrą na powierzchni min. 800 m2. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łacznie. b) W zakresie dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej; lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadających opisane wyżej uprawnienia. W przypadku składania ofrety wspólnej niniejszy warunek wykonawcy muszą spełniać łącznie. c) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca wykaże i potwierdzi, iż osiągnął w ciągu każdego z ostatnich 3 lat roczny przychód w wysokości minimum 800.000,00 zł , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. d) wykonawca wykaże i potwierdzi, iż wysokość posiadanych środków finansowych lub jego zdolność kredytowa jest nie niższa niż 300.000zł W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. e) Wykonawca wykaże , iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek każdy z Wykonawców winien spełnić osobno. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: A1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ; A.2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ofert; B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1.Wykaz robót potwierdzających spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego doświadczenia , wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wyłącznie w formie referencji potwierdzających zakres i jakość wykonanych robót); B.2. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami zawodowymi i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.); B.3. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt. B2. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1. Oświadczenie finansowe wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, potwierdzone następującymi dokumentami - bilansem i rachunkiem zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; C.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; C.3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; D) Inne dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : D.1. Zaakceptowane przez Wykonawcę -poprzez parafowanie przez osoby uprawnione - Istotne postanowienia Umowy stanowiące załącznik do SIWZ; D.2. Tabelę elementów scalonych; D.3. Kosztorys ofertowy; D.4. Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania przedmiotu zamówienia opracowany w cyklu miesięcznym; D.5. Dowód wniesienia wadium;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i modernizacja budynku Szpitala OCZ w Ostrzeszowie przy Al. Wolności 4 - nr sprawy OCZ-ZP-7/2016
Dodano: 2016-06-27 - BUDOWA ZESPOŁU PRZEDSZKOLNO-ŻŁOBKOWEGO W OPALENICY
Dodano: 2016-02-10 - Remont dachu zabytkowego budynku Urzędu Miasta i Gminy w Grabowie nad Prosną
Dodano: 2015-02-17 - Remont świetlicy wiejskiej w Bukówcu Górnym
Dodano: 2014-09-03 - Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy we Włoszakowicach
Dodano: 2014-07-28 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja
Dodano: 2014-02-03 - PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO (INTERNA I) W SP ZOZ W SZAMOTUŁACH (MODERNIZACJA SP ZOZ) cz. III
Dodano: 2013-12-02 - wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja
Dodano: 2013-10-30 - Modernizacja pomieszczeń : Rejestracji pacjentów oraz Węzłów sanitarnych, zlokalizowanych na parterze budynku D Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3, działka 7/15 ark. 09 obręb Chartowo, polegająca na ich modernizacji, bez zmiany dotychczasowej funkcji
Dodano: 2013-10-25 - Modernizacja pomieszczeń : Rejestracji pacjentów oraz Węzłów sanitarnych, zlokalizowanych na parterze budynku D Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3, działka 7/15 ark. 09 obręb Chartowo, polegająca na ich modernizacji, bez zmiany dotychczasowej funkcji
Dodano: 2013-10-03