Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót elektrycznych w zakresie remontu budynku Szkolnego Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Puszczykowie, przy ul. Kasprowicza 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót elektrycznych w zakresie remontu budynku Szkolnego Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Puszczykowie, przy ul. Kasprowicza 3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6.507,72 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej oraz w pkt V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem minimum 3 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz dotyczy tylko osób, które będą nadzorowały realizację zadania. Do wykazu należy załączyć kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wykonawczym w branży elektrycznej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 5) w przypadku, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt. 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, ponieważ zostaną one mu udostępnione przez inne podmioty, obowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości co najmniej 30.000,00 zł Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy; 2) kosztorys ofertowy uproszczony; 3) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie, potwierdzone przez dyrekcję placówki; 4) harmonogram finansowo - rzeczowy; 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynku szpitala do wymogów p.poż. zgodnie z ekspertyzą przystosowania obiektu, znak sprawy: ZP.10.2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych budynku Żłobka Nr 2 przy ul. Babina 3a w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Montaż pieca akumulacyjnego i remont instalacji elektrycznej w lokalach administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części
Dodano: 2016-07-20 - ZP/6/2016 - Wykonanie oświetlenia oraz monitoringu terenu terapeutyczno-rekreacyjnego dla pacjentów komórek organizacyjnych zajmujących się leczeniem uzależnień.
Dodano: 2016-07-19 - zagospodarowanie terenu w rejonie ulic Spacerowej, Dmowskiego i Plantaża w Środzie Wielkopolskiej w zakresie robót instalacyjnych i montażowych
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w pomieszczeniach Przeznaczonych na magazyn książek w budynku Collegium Historicum UAM
Dodano: 2016-06-29 - Modernizacja budynku przy ul. Hawelańskiej 10 w Poznaniu.
Dodano: 2016-06-27 - Montaż pieca akumulacyjnego i remont instalacji elektrycznej w lokalach administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części
Dodano: 2016-06-22 - WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO PRZY UL. DWORCOWEJ 37 W PNIEWACH - ETAP 1
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie wentylacji mechanicznej w kanałach naprawczych w budynku nr 24/2972 oraz przyłącza do maszyn z instalacji wyciągowej trocin w stolarni budynek nr 1/2966
Dodano: 2016-04-18