Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego

Gmina Alwernia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-566 Alwernia, Z. Gęsikowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 283 11 15, , fax. 12 283 17 92
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
    Z. Gęsikowskiego 7
    32-566 Alwernia, woj. małopolskie
    tel. 12 283 11 15, , fax. 12 283 17 92
    REGON: 35155596700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie docieplenia budynku Urzędu Miasta wraz z innymi pracami budowlanymi w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego”. Uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z przepisami prawa dokumentów, uzgodnień, badań, opracowań, zgód, ekspertyz, warunków, decyzji i pozwoleń. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub/i skutecznego zgłoszenia wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu oraz realizacja robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w: 1) Programie Funkcjonalno- Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; 2) audycie energetycznym, stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ; 3) Rysunek elewacji budynku stanowiąca załącznik nr 1c do SIWZ, 4) wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; 5) niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zadanie obejmuje również: a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, b) koszty związane z zapleczem budowy, c) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ (jeśli wymagany), organizacją robót budowlanych przy ciągłej pracy obiektu, zabezpieczenie terenu budowy, d) zapewnienie udziału kierownika budowy w naradach koordynacyjnych. 4. Zadanie nie obejmuje: 1) wykonania robót budowlanych opisanych w rysunku elewacji budynku- stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ; 2) dostawy i montażu zegara elewacyjnego. 5. W ramach realizacji zadania planuje się wykonać następujące roboty budowlane: 1) Remont dachu wraz z robotami towarzyszącymi. 2) Ocieplenie ścian zewnętrznych. 3) Wykończenie ścian tynkiem cienkowarstwowym– kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. 4) Demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej na ścianach zewnętrznych i dachu budynku. 5) Demontaż istniejących okien i drzwi zewnętrznych. 6) Wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. 7) Przebudowę schodów do piwnicy od strony północno- wschodniej budynku (tylnej). 8) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia dostarczy i zamontuje, do uzgodnienia z Zamawiającym. 9) Wykonanie napisu "Urząd Gminy Alwernia"; 10) Montaż daszka z tworzywa sztucznego nad wejściem w elewacji z tyłu budynku (uzgodnionego z Zamawiającym); 11) Roboty elektryczne – wymiana opraw wraz z okablowaniem; 12) Roboty budowlane towarzyszące - roboty budowlane towarzyszące niezbędne do wykonania prawidłowej termomodernizacji budynku. 6. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Opracowanie projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawa wraz z wszelkimi dokumentami formalno- prawnymi (m.in. uzgodnieniami, wymaganiami, opiniami, decyzjami, ekspertyzami itp.) wymaganych przez Prawo budowlane i przepisy szczegółowe. 2) Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu organu. 3) Opracowanie projektu wykonawczego, którego celem jest uszczegółowienie rozwiązań projektowych zawartych w projekcie budowlanym. 4) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 5) Realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji. 6) Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w PFU, a są konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. 7. Wersja papierowa dokumentacji: 1) Projekt budowlany wraz z kompletem dokumentów formalno- prawnych- 5 egzemplarzy opieczętowany i zatwierdzony przez organ architektoniczno- budowlany wydający decyzję pozwolenia na budowę.(o ile przy zaproponowanych rozwiązaniach konieczne okaże się uzyskanie pozwolenia na budowę), 2) Projekt wykonawczy- 5 egzemplarzy, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- 5 egzemplarzy, 4) Dokumentacja powykonawcza- 2 egzemplarze. 8. Wersja elektroniczna opracowań na nośniku CD, DVD- 1 egzemplarz 1) Dokumentacja projektowa w formacie dwg oraz w formacie pdf, w formie skanu opieczętowanej dokumentacji zatwierdzonej przez organ architektonicznobudowlany (wierna kopia wersji papierowej). 2) Dokumentacja powykonawcza w formacie pdf, w formie skanu (wierna kopia wersji papierowej). 9. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania Przedmiotu zamówienia 1) Roboty budowlane będą realizowane na funkcjonującym obiekcie, w związku z czym wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości funkcjonowania budynku w okresie prowadzonych robót budowlanych, zaplanować prace oraz wykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym. Organizacja robót musi uwzględniać zabezpieczenie prac przed użytkownikami. 2) W celu poprawienia efektywności energetycznej budynku, w zakresie niniejszego zamówienia należy przeprowadzić prace projektowe na bazie programu funkcjonalno- użytkowego oraz audytu energetycznego budynku. 3) Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu wnioskami o uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, postanowień, zezwoleń, uzgodnień i opinii itp. 4) W przypadku niekompletności dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji uzupełniającej i pokrycia w całości koszów jej wykonania. 5) Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę (lub zgłoszenia robót) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań projektowych. W tym celu należy przedłożyć 1 egz. kompletnej dokumentacji projektowej Zamawiającemu, który w terminie 14 dni od daty jej otrzymania dokumentacji sprawdzi zgodność przyjętych rozwiązań projektowych z wymaganiami określonymi w PFU oraz dokona jej akceptacji lub w przypadku stwierdzenia błędów lub niezgodności z PFU wezwie Wykonawcę do ich usunięcia w terminie nie krótszym niż 3 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Warunek będzie potwierdzony, poprzez złożenie stosownego oświadczenie stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 3) Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach