Przetargi.pl
Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice

NADLEŚNICTWO GROMNIK ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, GENERAŁA ANDERSA 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 48 14 6514205
  • Data zamieszczenia: 2024-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO GROMNIK
    GENERAŁA ANDERSA 1
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    tel. 48 14 6514205
    REGON: 350545576
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gromnik.krakow.lasy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelariileśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice” w następującymzakresie;a) Roboty ziemneb) Roboty fundamentowec) Montaż konstrukcji budynku w technologii tradycyjnej z pustaków ceramicznych oraz betonu komórkowego wraz z ociepleniem wełną mineralnąd) Roboty dekarskie – pokrycie dachu blachą na rąbek ,zamontowanie orynnowaniae) Montaż stolarki okiennej i drzwiowejf) Ocieplenie budynku płytami wełny mineralnej, wykończenie elewacji tynkiem cienkowarstwowymg) Wykonacie instalacji wod - kan, grzewczej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, alarmowej, odgromowejh) Wykonanie przyłączy wodociągowego, elektrycznego, gazowego, telekomunikacyjnego oraz lokalnejinstalacji kanalizacyjnej wraz ze szczelnym zbiornikiem na fekalia.i) Roboty wykończeniowe: roboty malarskie, wykonanie posadzek z płytek ceramicznych antypoślizgowych,oraz okładziny ścienne z płytek ceramicznych w pom. socjalnym i łazience , montaż armatury sanitarnejj) Wykonanie ogrodzenia z paneli 3D wraz z cokołami z prefabrykatów betonowych, brama oraz furtkawejściowak) Wykonanie ciągów pieszych oraz opaski chodnikowej budynku z kostki brukowejl) Wykonanie miejsc postojowych 3.2. Informacje szczegółowe1. Szczegółowe informacje zawarte są w dokumentacji projektowej, która jest załącznikiem do SWZ.3.3. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA1. Zamawiający nie zapewnia miejsca poboru energii elektrycznej, wody do wykonania przedmiotu zamówienia.2. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa.3. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu oraz posiadaćdeklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną przypadku braku PolskichNorm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, Wykonawca musi dostarczyć ww. dokumenty przyodbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnychcertyfikatów.4. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałówbudowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy.5. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także(w razie korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.6. Wykonawca na własny koszt dokona przed i po robotach wszystkich uzgodnień, zgłoszeń, powiadomieńorganów administracyjnych, zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi, decyzjami, uzgodnieniami, które tozostały dołączone do SWZ.7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania na bieżąco Zamawiającemu kopii wszystkich dokumentówprzesyłanych do organów administracyjnych oraz otrzymywanych odwrotnie.8. Wszystkie koszty oraz opłaty niezbędne do wykonania wszystkich przyłączy instalacji do budynku ponosiWykonawca.9. Wykonawca robót wykona na własny koszt opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wrazz jej zaklauzulowaniem w odpowiednim ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.10. Wykonawca po zakończeniu robót na własny koszt sporządzi świadectwo charakterystyki energetycznej budynku w ilości egzemplarzy niezbędnej do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanieobiektu oraz w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego.11)Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisamiBHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska i zaleceniami Zamawiającego.Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: Transport materiałów na teren wykonania robótnależy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót.3.4. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawcauwzględni:1) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnieńi zobowiązań wzajemnych,3) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności drógdojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,4) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia.3.5. Warunki rękojmi i gwarancji:1. Zamawiający wymaga udzielenia okresu gwarancji na zamontowany sprzęt i urządzenia zgodny z gwarancją producenta, jednak na okres nie krótszy niż 2 lata, a na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. 2. Termin gwarancji liczony będzie od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego.3. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemuprzez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia.4. Okres rękojmi za wady robót budowlanych wynosi 5 lat (zgodnie z Kodeksem Cywilnym).3.6. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę określono w punkcie 25 SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji Przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osoby wykonujące wskazane przezzamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) obejmują czynności bezpośredniego wykonywania robót budowlanych przez pracowników fizycznych. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określono w pkt. 25 SWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości:- 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późniejszymi zmianami).Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻBNP PARIBAS nr rachunku: 12 2030 0045 1110 0000 0084 0200 z dopiskiem: „Wadium przetargowe:Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice.Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancjiubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikaćbezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą,zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.98 ust.6 PZP.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert tj.;11.06.2024 r. godz. 9:00 zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z Ofertą w oryginale w formieelektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jegowystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy,który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywałwadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium wprzypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego),gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanieich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określeniePrzedmiotu Zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwotygwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych wart. 98 ust. 6 PZP.9.7.Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada środkifinansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 150 000 zł.2.3 zdolności technicznej lub zawodowej:I) w zakresie doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie obiektukubaturowego, której wartość wynosiła co najmniej 300 000,00 PLN brutto.II) W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: warunek ten zostanieuznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie co najmniej po 1 osobieuprawnionej zgodnie z wymogami Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie tj.:a) kierownika robót/budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami wspecjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej,b) kierownika robót/budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych lub równoważnej,c) kierownika robót/budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnej,Osoba powyższa musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj.uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (Dz. U. z2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznanezostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnychoraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej,Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z późn.zm.).Zamawiający na podstawie art. 116 ust. 2 Pzp może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawcanie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownychsytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują robotybudowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotuudostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziałuw postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie,aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną o których mowa w pkt 5.1.2. SWZOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/”nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach ioświadczeniach złożonych przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach