Przetargi.pl
Przebudowa i remont dróg z podziałem na zadania: Zadanie 1: „Budowa chodnika przy ul. Karpackiej w Słomnikach” „Przebudowa placu manewrowego przy szkole w Kacicach” „Utwardzenie terenu w Rynku w Słomnikach” Zadanie 2 „Remont drogi gminnej 601801K w m. Wesoła” „Remont drogi gminnej na dz. Nr 725 w m. Wężerów” „Remont drogi gminnej na działce nr 1404 w m. Słomniki” „Remont drogi gminnej nr 601835K – ul. K. Wielkiego w m. Słomniki”

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 881 102 , fax. 123 882 102
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 123 881 102, fax. 123 882 102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont dróg z podziałem na zadania: Zadanie 1: „Budowa chodnika przy ul. Karpackiej w Słomnikach” „Przebudowa placu manewrowego przy szkole w Kacicach” „Utwardzenie terenu w Rynku w Słomnikach” Zadanie 2 „Remont drogi gminnej 601801K w m. Wesoła” „Remont drogi gminnej na dz. Nr 725 w m. Wężerów” „Remont drogi gminnej na działce nr 1404 w m. Słomniki” „Remont drogi gminnej nr 601835K – ul. K. Wielkiego w m. Słomniki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przebudowa i remont dróg z podziałem na zadania: Zadanie 1: „Budowa chodnika przy ul. Karpackiej w Słomnikach” - budowa chodnika na długości ok. 35m z kostki brukowej „Przebudowa placu manewrowego przy szkole w Kacicach” - wykonanie placu manewrowego z podbudową i nawierzchnią z kostki brukowej – ok. 600 m2 „Utwardzenie terenu w Rynku w Słomnikach” - utwardzenie terenu z kostki brukowej na powierzchni ok. 80m2 - wykonanie chodnika szer. 2m i długości ok. 25mb - przełożenie kostki na powierzchni ok. 190m2 Zadanie 2 „Remont drogi gminnej 601801K w m. Wesoła” - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na długości ok. 490 mb - wykonanie nawierzchni z miesz. miner.-bitum na długości ok 490 mb „Remont drogi gminnej na dz. Nr 725 w m. Wężerów” - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych ok. 300 m2 - wykonanie nawierzchni z miesz. miner.-bitum ok 300 m2 „Remont drogi gminnej na działce nr 1404 w m. Słomniki” - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych ok. 320 m2 - wykonanie nawierzchni z miesz. miner.-bitum ok 320 m2 „Remont drogi gminnej nr 601835K – ul. K. Wielkiego w m. Słomniki” - wykonanie nawierzchni z miesz. miner.-bitum ok 200 m2 B. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje oraz przedmiary robót. 2) Rozliczenie nastąpi na podstawie zaakceptowanego kosztorysu powykonawczego. 3) Zamawiający informuje, iż w przypadku błędnego wykonania Zamawiający będzie wymagał ponownego poprawnego wykonania. 4) Zamawiający informuje, iż zadanie należy wykonać należycie zgodnie z projektem, ze sztuka budowlaną przepisami prawa oraz normami Krajowymi i Europejskimi odpowiadającymi tego typu robotom. 5) Zamawiający informuje, iż w razie konieczności wszystkie zapytania należy kierować do Zamawiającego. C. Nomenklatura wg CPV Zad.1 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45113000-2 - Roboty na placu budowy 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Zad.2 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45113000-2 - Roboty na placu budowy 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45000000-7 Roboty budowlane 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45113000-2 Roboty na placu budowy 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45112730-1 Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45233330-1 Fundamentowanie ulic 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociagów i rurociagów do odprowadzania ścieków 45233300-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej 45233320-8 Fundamentowanie dróg 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45233251-3 Wymiana nawierzchni D. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. E. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonujących czynności uwzględnione w przedmiarach robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ dla każdego zadania oddzielnie w zakresie: Zadanie I Roboty związane z wykonaniem nawierzchni z kostki brukowej Zadanie II Roboty związane z wykonaniem podbudowy i nawierzchni z materiałów mineralno-bitumicznych 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium – na każde zadanie oddzielnie 2. Ustala się wadium w wysokości: Zadanie I 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Zadanie II 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg: Przebudowa i remont dróg z podziałem na zadania: Zadanie 1: „Budowa chodnika przy ul. Karpackiej w Słomnikach” „Przebudowa placu manewrowego przy szkole w Kacicach” „Utwardzenie terenu w Rynku w Słomnikach” Zadanie 2 „Remont drogi gminnej 601801K w m. Wesoła” „Remont drogi gminnej na dz. Nr 725 w m. Wężerów” „Remont drogi gminnej na działce nr 1404 w m. Słomniki” „Remont drogi gminnej nr 601835K – ul. K. Wielkiego w m. Słomniki” - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę !!!!!! ( w celu prawidłowego księgowania i prawidłowego określenia Wykonawcy ) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał do pok. nr 7 Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty !!! UWAGA Jeżeli w terminie składania ofert/wadium sytuacja epidemiologiczna związana z występowaniem wirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę o nazwie COVID-19 będzie się nadal utrzymywać wadium w formie papierowej/dokumentu należy w opisanej kopercie „WADIUM NA PRZETARG” wrzucić do skrzyni w holu przy wejściu bądź włożyć do koperty wraz z ofertą (nie spinać z ofertą). 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 . 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: !!!! Do oferty należy dołączyć kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonego przedmiaru robót dla zadania na które składana jest oferta. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach