Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Zawadach

Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady ogłasza przetarg

  • Adres: 16075 Zawady, Plac Wolności
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7140028 w. 39, , fax. 85 7140028 w. 31
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady
    Plac Wolności 12
    16075 Zawady, woj. podlaskie
    tel. 85 7140028 w. 39, , fax. 85 7140028 w. 31
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Zawadach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Zawadach.. Krórki opis znajduje się w załącznikach dotyczących poszczególnych części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót zwane w dalszej części dokumentacją projektową, stanowiące:  załącznik nr 8_1 do SIWZ część 1 - Architektura  załącznik nr 8_2 do SIWZ część 2 - Instalacje elektryczne  załączniki nr 8_3 do SIWZ część 3 - Instalacje sanitarne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości Część 1 – Architektura w wysokości 6000 PLN Część 2 – Instalacje elektryczne w wysokości 3000 PLN Część 3 – Instalacje sanitarne w wysokości 7500 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nie-zbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie innego podmiotu powinno być podpisane przez osobę/osoby odpowiednio umocowane. Dokumenty poświadczające umocowanie Wykonawca jest zobowiązany zło-żyć wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy złożyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wskazane w ust. 2 pkt 1 i 2 niniejszego rozdziału a także w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór oświadczenia Wykonawcy, w punktach 1, 2, 5, 6 składane są przez Wykonawców wspólnie, oświadczenia wskazane w ust. 2 pkt 3 niniejszego rozdziału a także w załączniku nr 2 do SIWZ - wzór oświadczenia Wykonawcy, w punktach 3 i 4 składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach