Politechnika Białostocka ogłasza przetarg
- Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
- Data zamieszczenia: 2020-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
ul. Wiejska
15-351 Białystok, woj. podlaskie
tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
REGON: 16720000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wymiana czterech płyt elewacyjnych prefabrykowanych wraz z dostarczeniem sześciu płyt elewacyjnych budynku Centrum Nowoczesnego Kształcenia w Białymstoku" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest w wymiana czterech płyt elewacyjnych prefabrykowanych wraz z dostarczeniem sześciu płyt elewacyjnych budynku Centrum Nowoczesnego Kształcenia w Białymstoku. 2) Prace polegały będą na wymianie łącznie 4 płyt elewacyjnych tj. 3 uszkodzonych płyt ściennych prefabrykowanych wzdłuż budynku (płyty oznaczone jako typ C) oraz na wymianie 1 płyty ściennej prefabrykowanej narożnikowej (płyty oznaczonej jako typ D plus typ F). 3) Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu na lub wg załącznika nr 4 do SIWZ Uwaga: Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami o których mowa w ppkt 3 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku komunikacji (składania dokumentów i oświadczeń) w formie elektronicznej powyższy dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, poprzez zakładkę „Korespondencja” lub przy pomocy poczty elektronicznej. 7.1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami określonymi w pkt 11 SIWZ; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; c) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SWIZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie; d) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ); e) każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1 lit. a) oraz pkt 7 ppkt 2 - na lub wg załącznika nr 3 i 4 do SIWZ; f) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 7.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt 7, które należy złożyć wraz z ofertą 1) Wypełniony formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 2 do SIWZ); 2) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy; W przypadku składnia oferty w formie elektronicznej dokumenty jw. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca składa za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet - po „Przystąpieniu do postępowania” w zakładce „Oferty” poprzez polecenie „Dodaj dokument”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Termomodernizacja budynku gospodarczego wraz z budową wiaty i zagospodarowaniem terenu OSP w Krynkach”
Dodano: 2023-06-30 - Remont elewacji budynku "Koniuszni" w Zespole Pałacowym Buchholtza w Supraślu
Dodano: 2023-06-26 - Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Augustowie i terenu przyległego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-06-22 - Remont elewacji z fundamentem oraz schodów wejściowych do budynku i remont stołówki z zapleczem w Inspektoracie ZUS w Augustowie, ul. Hoża 8
Dodano: 2022-08-01 - Remont elewacji z wymianą stolarki okiennej w budynku głównym na drogowym przejściu granicznym Bobrowniki-Bierestowica
Dodano: 2020-11-12 - Przywrócenie zdegradowanej świetlicy w Nowym Cydzynie funkcji kulturalnych wraz z zagospodarowaniem terenu – ETAP II
Dodano: 2020-08-05 - Termomodernizacja i rozbudowa budynku użyteczności publicznej, budowa murów oporowych, schodów terenowych, oświetlenia terenu z zagospodarowaniem terenu na części nieruchomości o nr ewid. gr. 1321/2, 1319/4, 1318/2, 1319/5 i 1321/1 położonych w Białymstoku przy ul. Białówny 11 oraz rozbiórka istniejących murów oporowych, schodów terenowych i pochylni, na nieruchomości o nr ewid. gr. 1321/2 położonej w Białymstoku przy ul. Białówny 11.
Dodano: 2019-12-24 - Termomodernizacja i rozbudowa budynku użyteczności publicznej, budowę murów oporowych, schodów terenowych, oświetlenia terenu z zagospodarowaniem terenu na części nieruchomości o nr ewid. gr. 1321/2, 1319/4, 1318/2, 1319/5 i 1321/1 położonych w Białymstoku przy ul. Białówny 11 oraz rozbiórka istniejących murów oporowych, schodów terenowych i pochylni, na nieruchomości o nr ewid. gr. 1321/2 położonej w Białymstoku przy ul. Białówny 11.
Dodano: 2019-10-04 - Termomodernizacja i rozbudowa budynku użyteczności publicznej, budowa murów oporowych, schodów terenowych, oświetlenia terenu z zagospodarowaniem terenu na części nieruchomości o nr ewid. gr. 1321/2, 1319/4, 1318/2, 1319/5 i 1321/1 położonych w Białymstoku przy ul. Białówny 11 oraz rozbiórka istniejących murów oporowych, schodów terenowych i pochylni, na nieruchomości o nr ewid. gr. 1321/2 położonej w Białymstoku przy ul. Białówny 11.
Dodano: 2019-09-04 - Wykonanie docieplenia fragmentu stropu budynku Zarządu Mienia Komunalnego przy ul. gen. J. Bema 89/1 w Białymstoku.
Dodano: 2019-08-22