Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Mechaniczno – Energetycznych przy Al. Piłsudskiego 61 w Olsztynie.

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1
    10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.olsztyn.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Mechaniczno – Energetycznych przy Al. Piłsudskiego 61 w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku szkoły - Zespołu Szkół Mechaniczno – Energetycznych w Olsztynie przy Al. Piłsudskiego 61 w ramach zadania pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Olsztyna” /Kod CPV: 45214220-8/ na podstawie: 1) Decyzji Prezydenta Olsztyna nr II-622/2016 z dnia 16.12.2016 r. pozwolenie na budowę, stanowiącej załącznik nr 5a do SIWZ, 2) Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie z dnia 01.09.2016r. znak: WOPN-OOP.6401.89.2016.EK.AWK, stanowiącej załącznik nr 5b do SIWZ, 2. Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku Szkoły Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie, min. in. w następującym zakresie: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów, 2) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, obróbki blacharskie, 3) wykonanie instalacji: ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, LED, SAP, fotowoltaicznej, 4) malowanie, tynkowanie, 5) dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: a) wykonanie robót przygotowawczych, b) organizację terenu budowy, c) wykonanie wszystkich robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową oraz innych robót niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, d) uporządkowanie terenu budowy. 4. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, o których jest mowa w art. 31 ustawy Pzp, 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ, przy czym zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp, wartością zamówienia jest łączna wartość wszystkich części, ponieważ Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 130 000,00 zł. (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Handlowym SA nr 38103012180000000090401092 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP), 2) poręczeniach bankowych lub 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 359 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą (w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 1b ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 rozdz. VI SIWZ dotyczącego tego podmiotu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 rozdz. VI SIWZ dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 3. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 3 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach