Przetargi.pl
Rozbudowa budynku pracowni artystycznych Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym – etap II

Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym ogłasza przetarg

  • Adres: 82310 Elbląg, ul. Szafirowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 333 176 , fax. 552 333 176
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym
    ul. Szafirowa 12
    82310 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 333 176, fax. 552 333 176
    REGON: 81772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liceumplastyczne.elblag.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku pracowni artystycznych Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia „Rozbudowa budynku pracowni artystycznych Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym – etap II” są roboty budowlane polegające na rozbudowie istniejącego budynku pracowni artystycznych poprzez budowę budynku połączonego z budynkiem istniejącym. Zakres zamówienia obejmuje również roboty zewnętrze niezbędne do funkcjonowania obiektów szkoły a polegające na budowie przyłączy wod-kan, ciągów pieszo-jezdnych, miejsc postojowych. Przed rozpoczęciem robót do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również uwolnienie terenu pod zainwestowanie poprzez przestawienie istniejącego obiektu nie związanego z gruntem tzw. „blaszaka”. Podstawowe informacje / dane techniczne dotyczące budynku przewidzianego do realizacji:  powierzchnia zabudowy – 469 m2  powierzchnia użytkowa – 789,8 m2  liczba kondygnacji: nadziemnych – 2 (w tym poddasze użytkowe), podziemnych – 0  wysokość budynku – 10,6 m  budynek wyposażony we wszystkie instalacje  ogrzewanie budynku z kotłowni gazowej (zaprojektowanej na parterze)  budynek dostosowany dla osób niepełnosprawnych (wewnątrz podnośnik krzesełkowy mocowany do balustrady na systemie prowadnic)  budynek w technologii mieszanej – szkielet żelbetowy + ściany murowane z pustaków ceramicznych. Strop żelbetowy płytowy. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (projekty budowlane i przedmiary robót*) wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, w tym: PROJEKTY BUDOWLANE (PB) (ZAŁĄCZNIK B-1 i B-2 do SIWZ), w tym: 1) PBW ¬– Rozbudowa budynku Liceum Plastycznego – Kat. Ob. Bud. IX – branże: architektura, konstrukcja, sanitarna, elektryczna (ZAŁĄCZNIK B-1), w tym: a) PB Architektura - Załącznik B-1.1 wraz z erratą (Załącznik B-1.1A), która stanowi uszczegółowienie / doprecyzowanie opisów i rozwiązań materiałowych, b) PB Dokumentacja geotechniczna - Załącznik B-1.2, c) PB Konstrukcja - Załącznik B-1.3, d) PB Branża sanitarna: instalacje sanitarne - Załącznik B-1.4, e) PB Branża elektryczna (instal. wew. + roboty zewnętrzne) – Załącznik B-1.5, 2) PB ¬– Rozbudowa budynku Liceum Plastycznego – Kat. Ob. Bud. IX – branże: Branża sanitarna – sieci i przyłącza wod-kan (ZAŁĄCZNIK B-2), w tym: a) PB – przyłącza wod-kan (Załącznik B-2.1), b) PB – przyłącza wod-kan (uzupełnienie) (Załącznik B-2.2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (ZAŁĄCZNIK B-3 do SIWZ), w tym: 1) STWIORB – branża budowlana + instal. – Załącznik B-3.1, 2) STWIORB – instalacje sanitarne – Załącznik B-3.2, 3) STWIORB – przyłącza wod-kan – Załącznik B-3.3, PRZEDMIARY ROBÓT (ZAŁĄCZNIK B-4 do SIWZ), w tym: 1) Przedmiar robót – branża budowlana (budynek) - Załącznik B-4.1, 2) Przedmiar robót – branża sanitarna: instalacje sanitarne - Załącznik B-4.2, 3) Przedmiar robót – branża elektryczna - Załącznik B-4.3, 4) Przedmiar robót – branża sanitarna: przyłącza wod-kan - Załącznik B-4.4, 5) Przedmiar robót – branża sanitarna: przyłącza wod-kan (uzupełnienie) - Załącznik B-4.5, 6) Przedmiar robót – zagospodarowanie terenu (ciągi pieszo-jezdne) - Załącznik B-4.6 UWAGA:  (*)Przedmiary robót stanowiące ZAŁACZNIK B-4 do SIWZ – stanowią jedynie materiał pomocniczy do wyceny ofertowej przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie dzieła stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia,  Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający sugeruje Wykonawcom przeprowadzenie we własnym zakresie i na własny koszt wizji lokalnej terenu do zainwestowania oraz zaleca wnikliwe zapoznania się ze wszystkimi warunkami realizacji zadania w celu: ـ identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu zamówienia, ـ złożenia prawidłowej i trafnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, 2. Zamawiający informuje, że:  Zadanie inwestycyjne będzie współfinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu: Infrastruktura szkolnictwa artystycznego.  Zamawiający informuje, że we wniosku złożonym do Ministerstwa przewidział realizację robót budowlanych w 2018 r. w zakresie stanu surowego zamkniętego.  Nadzór autorski pełnić będą projektanci/autorzy dokumentacji projektowej.  Realizacja robót odbywać się będzie na terenie funkcjonującej szkoły: Liceum Plastycznego.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;  Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do: - wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, - zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d PZP i zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (Załącznik A-10 do SIWZ) - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom; 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców; 3) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych; 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego; 5) Wykonawca będzie zobowiązany w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren; 6) Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz budynków i obiektów budowlanych zlokalizowanych na obszarze i w bezpośrednim sąsiedztwie realizacji inwestycji; 7) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ubezpieczenia OC z tytułu działalności Wykonawcy przez cały okres realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł; 8) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia i przedłożenia go do zatwierdzenia w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy z uwzględnieniem uwarunkowań jak w pkt. III.4 ppkt. 2); 9) Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wymagania dokumentacji projektowej, wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane (Art.10), tj. z materiałów, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. Dla potwierdzenia spełnienia wymogów dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację nadzoru inwestorskiego; 10) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów; 11) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z fakturą składał Zamawiającemu oświadczenia swoje i podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wskazane przez Zamawiającego wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 12) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962): a) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. Szczegółowe wymagania, w tym: sposób dokumentowania zatrudnienia osób wyżej wymienionych oraz uprawnienia Zamawiającego w tym względzie, w zakresie kontroli (sankcje i uprawnienia) określono w Pkt. XXVI. SIWZ; 13) Zamawiający nie przewiduje wymagań obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 14) Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane i dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 15) Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16) Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ramach realizacji zamówienia opracował świadectwo energetyczne budynku po zakończeniu realizacji robót budowlanych. 17) W przypadkach, gdy z uwagi na wykonywanie przez Wykonawcę robót budowlanych lub czynności lub działań niezgodnych z postanowieniami umowy, dokumentacją, SIWZ wystąpią roszczenia podmiotów i osób trzecich z tytułu poniesionych strat spowodowanych tymi działaniami Wykonawcy, odpowiedzialność za zadośćuczynienie tym stratom oraz koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy PKO BP SA I Oddział Elbląg Nr 24 1020 1752 0000 0002 0068 8036 z dopiskiem: WADIUM: Rozbudowa budynku pracowni artystycznych Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym – etap II (znak sprawy: ZP/1/2018) 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się termin uznania kwoty na podanym wyżej rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien dokonać przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym (budynek główny), Gronowo Górne, ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg2 – I piętro, sekretariat lub dołączyć do oferty. W przypadku zdeponowania wadium w sekretariacie zaleca się umieszczenie go w kopercie opisanej jak w pkt. 4 oraz dołączenie kopii dokumentu wniesienia wadium do składanej oferty. 7. Z dokumentu wadialnego złożonego w formie innej niż pieniądz musi wynikać wprost bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie Pzp. 8. Przedłożona przez Wykonawcę gwarancja lub poręczenie nie może zawierać postanowień, na mocy których gwarant/poręczyciel byłby uprawniony do merytorycznego badania zasadności żądania wypłaty. 9. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 10. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stanowiące dowód dysponowania przez Wykonawcę niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR A-5 do SIWZ. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR A-6 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach