Przetargi.pl
„Remont pomieszczeń w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Rawskiej 3 w Elblągu dla potrzeb utworzenia Elbląskiej Szkoły Eksperymentu””

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536, , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, , fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont pomieszczeń w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Rawskiej 3 w Elblągu dla potrzeb utworzenia Elbląskiej Szkoły Eksperymentu””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: „Remont pomieszczeń w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Rawskiej 3 w Elblągu dla potrzeb utworzenia Elbląskiej Szkoły Eksperymentu”” Przedmiot główny: CPV: 45.21.42.20-8 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie szkół średnich Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Rawskiej 3 w Elblągu dla potrzeb utworzenia Elbląskiej Szkoły Eksperymentu. Zamawiający informuje, że projekt jest dofinansowywany ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) remont sali dla potrzeb utworzenia laboratorium fizyki, w tym: - malowanie ścian i sufitów, - wykonanie podłogi z wykładziny przeznaczonej do laboratoriów, antypoślizgowej, odpornej na środki chemiczne, - utworzenie zaplecza, - wykonanie wentylacji sali, - doprowadzenie zasilania energii elektrycznej do biurka nauczyciela oraz 8 stanowisk uczniowskich dwuosobowych, - doprowadzenie instalacji wodno - kanalizacyjnej do szafki ze zlewem, 2) remont sali dla potrzeb utworzenia laboratorium chemii, w tym: - malowanie ścian i sufitów, - wykonanie podłogi z wykładziny przeznaczonej do laboratoriów, antypoślizgowej, odpornej na środki chemiczne, - utworzenie zaplecza, - wykonanie wentylacji sali, - doprowadzenie zasilania energii elektrycznej do biurka nauczyciela oraz 8 stanowisk uczniowskich dwuosobowych, - doprowadzenie instalacji wodno - kanalizacyjnej do kanału zasilającego, - doprowadzenie instalacji do dygestorium, 3) remont sali dla potrzeb utworzenia laboratorium biologii, w tym: - malowanie ścian i sufitów, - wykonanie podłogi z wykładziny przeznaczonej do laboratoriów, antypoślizgowej, odpornej na środki chemiczne, - utworzenie zaplecza, - wykonanie wentylacji Sali, - doprowadzenie zasilania energii elektrycznej do biurka nauczyciela oraz 8 stanowisk uczniowskich dwuosobowych, - doprowadzenie instalacji wodno - kanalizacyjnej do kanału zasilającego, - doprowadzenie instalacji do dygestorium, 4) remont sali dla potrzeb utworzenia ciemni do zajęć z optyki, w tym: - malowanie ścian i sufitów na czarno, - oklejanie okien na czarno, - wykonanie podłogi z wykładziny przeznaczonej do laboratoriów, antypoślizgowej, odpornej na środki chemiczne, wykonanie wentylacji Sali, - wykonanie trzech stanowisk laboratoryjnych oddzielonych od siebie ściankami działowymi, - doprowadzenie zasilania energii elektrycznej do trzech stanowisk laboratoryjnych, - wykonanie oświetlenia oddzielnego dla każdego z stanowisk, 5) remont sali dla potrzeb utworzenia laboratorium matematyki, w tym: - malowanie ścian i sufitów, - wykonanie podłogi z wykładziny przeznaczonej do laboratoriów, antypoślizgowej, odpornej na środki chemiczne, - utworzenie zaplecza, - wykonanie wentylacji sali, - doprowadzenie zasilania energii elektrycznej do biurka nauczyciela oraz 8 stanowisk uczniowskich dwuosobowych, - doprowadzenie instalacji wodno - kanalizacyjnej do szafki ze zlewem, 6) remont korytarza i klatki schodowej, w tym: - malowanie ścian i sufitów, - wykonanie podłogi z wykładziny przeznaczonej do laboratoriów, antypoślizgowej, odpornej na środki chemiczne, - wykonanie wentylacji, - doprowadzenie zasilania energii elektrycznej do 18 stanowisk interaktywnych, 7) wykonanie szatni, w tym: - malowanie ścian i sufitów, - montaż wieszaków ściennych, - remont instalacji elektrycznej, 8) remont toalety, w tym: - demontaż istniejącego wyposażenia, przepierzenia, ścian oraz okładzin; - murowanie nowej ściany działowej, - tynkowanie ścian, - okładziny ścian i podłóg, - montaż przepierzenia z płyt HPL, - malowanie ścian i sufitów, - remont instalacji sanitarnych, - remont instalacji elektrycznej, 9) wykonanie instalacji sanitarnych, w tym wykonanie: - wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacji zimnej, ciepłej wody, - instalacji wentylacji mechanicznej, 10) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, w tym wykonanie: - wewnętrznych instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych, - wewnętrznych instalacji siłowych dla urządzeń elektrycznych, - wewnętrznych instalacji oświetlenia podstawowego, - wewnętrznych instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - modernizację istniejącej rozdzielnicy elektrycznej TP-2, - połączenia wyrównawcze, - wewnętrzne instalacje strukturalne IT. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę: Łukasz Kochowski z siedzibą w Piaskowcu (82-112), Piaskowiec 2 woj. pomorskie, pow. nowodworski, gm. Ostaszewo. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO PRZY UL. RAWSKIEJ 3 W ELBLĄGU DLA POTRZEB UTWORZENIA ELBLĄSKIEJ SZKOŁY EKSPERYMENTU W RAMACH PROJEKTU PT. „ELBLĄSKA SZKOŁA EKSPERYMENTU” BRANŻE: BRANŻA BUDOWLANA ADRES INWESTYCJI: UL. RAWSKA 3, 82-300 ELBLĄG b) PRZEDMIAR ROBOT NAZWA INWESTYCJI: PROJEKT REMONTU POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO - instalacje wewnętrzne wod-kan BRANŻA: Sanitarna ADRES INWESTYCJI: UL. RAWSKA 3; 82-300 ELBLĄG c) PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI: PROJEKT REMONTU POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO - wentylacja mechaniczna BRANŻA: Sanitarna ADRES INWESTYCJI: UL. RAWSKA 3, 82-300 ELBLĄG d) NAZWA INWESTYCJI: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO PRZY UL. RAWSKIEJ 3 W ELBLĄGU DLA POTRZEB UTWORZENIA ELBLĄSKIEJ SZKOŁY EKSPERYMENTU W RAMACH PROJEKTU PT. „ELBLĄSKA SZKOŁA EKSPERYMENTU” BRANŻE: Instalacje elektryczne wewnętrzne ADRES INWESTYCJI: Elbląg, ul. Rawska 3 2) PROJEKTY: a) PROJEKT REMONTU POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO PRZY UL. RAWSKIEJ 3 W ELBLĄGU DLA POTRZEB UTWORZENIA ELBLĄSKIEJ SZKOŁY EKSPERYMENTU W RAMACH PROJEKTU PT. „ELBLĄSKA SZKOŁA EKSPERYMENTU” RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT REMONTU BRANŻA: BUDOWLANA ADRES OBIEKTU: UL. RAWSKA 3, 82-300 ELBLĄG b) PROJEKT REMONTU POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO PRZY UL. RAWSKIEJ 3 W ELBLĄGU DLA POTRZEB UTWORZENIA ELBLĄSKIEJ SZKOŁY EKSPERYMENTU W RAMACH PROJEKTU PT. „ELBLĄSKA SZKOŁA EKSPERYMENTU” RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT REMONTU BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. RAWSKA 3, 82-300 ELBLĄG c) PROJEKT REMONTU POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO PRZY UL. RAWSKIEJ 3 W ELBLĄGU DLA POTRZEB UTWORZENIA ELBLĄSKIEJ SZKOŁY EKSPERYMENTU W RAMACH PROJEKTU PT. „ELBLĄSKA SZKOŁA EKSPERYMENTU” RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT REMONTU BRANŻA: ELEKTRYCZNA ADRES OBIEKTU: UL. RAWSKA 3, 82-300 ELBLĄG B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: a) PROJEKT REMONTU POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO PRZY UL. RAWSKIEJ 3 W ELBLĄGU DLA POTRZEB UTWORZENIA ELBLĄSKIEJ SZKOŁY EKSPERYMENTU W RAMACH PROJEKTU PT. „ELBLĄSKA SZKOŁA EKSPERYMENTU” RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA 1 ODBIORU ROBÓT BRANŻA: BUDOWLANA ADRES OBIEKTU: UL. RAWSKA 3, 82-300 ELBLĄG b) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA 1 ODBIORU ROBÓT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO PRZY UL. RAWSKIEJ 3 W ELBLĄGU DLA POTRZEB UTWORZENIA ELBLĄSKIEJ SZKOŁY EKSPERYMENTU W RAMACH PROJEKTU PT. „ELBLĄSKA SZKOŁA EKSPERYMENTU” RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT REMONTU BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. RAWSKA 3, 82-300 ELBLĄG c) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA 1 ODBIORU ROBÓT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO PRZY UL. RAWSKIEJ 3 W ELBLĄGU DLA POTRZEB UTWORZENIA ELBLĄSKIEJ SZKOŁY EKSPERYMENTU W RAMACH PROJEKTU PT. „ELBLĄSKA SZKOŁA EKSPERYMENTU” RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT REMONTU BRANŻA: ELEKTRYCZNA ADRES OBIEKTU: UL. RAWSKA 3, 82-300 ELBLĄG Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 3. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości, licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Oferta powinna zawierać: wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz przedmiarów robót, jak również nieujęte w przedmiarach robót, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy, (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za czynności odbiorowe itp. 6. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie wobec osób trzecich. 7. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru robót budowlanych szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Roboty będą realizowane na terenie funkcjonującej placówki oświatowej, w związku z tym harmonogram robót budowanych musi być zatwierdzony przez Użytkownika – Dyrektora Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Elblągu. 8. Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 9. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 10. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 11. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 15. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 16. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 17. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) wnosi się w takiej formie jakiej zostało ustanowione przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia), tj. oryginału dokumentu. Dokument w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia): plik wraz z pozostałymi plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) i złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Uwaga: a) dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, b) zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach