Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły w miejscowości Grzegorzowice Wielkie

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 884 003 , fax. 123 884 030
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 884 003, fax. 123 884 030
    REGON: 35155583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: iwanowice.pl (BIP/zamówienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły w miejscowości Grzegorzowice Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynku szkoły w miejscowości Grzegorzowice Wielkie; o Docieplenie ścian zewnętrznych Dla wykonania ocieplenia ścian zewnętrznych należy przyjąć zastosowanie styropianu elewacyjnego o grubości 15,0 cm oraz w części podmurówki styroduru 10,0 cm. Montaż do elewacji na systemowych kołkach, należy wykonać w taki sposób aby cokół (docieplenie w poziomie podmurówki) było cofnięte w stosunku do głównej elewacji o min. 1,0 cm. po wykonaniu ocieplenia całą elewację, wraz z kominami i słupami przy wyjściu na całej wysokości należy zabezpieczyć i wykończyć tynkiem (kolor należy uzgodnić z Zamawiającym). Przed wykonaniem ocieplenia ścian należy usunąć wszystkie demontowane elementy (tablice, uchwyty na flagi) a po wykonaniu prac ponownie je zamontować. - Powierzchnia ścian do ocieplenia styropianem: 755,60 m2 - Powierzchnia ścian do ocieplenia styrodurem: 30,52 m2 - Docieplenie stropu zewnętrznego tarasu (styropian gr. min. 16 cm, wylewka, gres) - powierzchnia 35,96 m2 Docieplenia ścian zewnętrznych należy zastosować technologię docieplenia lekko-mokrą z wyprawą elewacyjną z tynku silikonowego. Przed planowanym ociepleniem budynku należy wykonać staranne czyszczenie chemiczno-mechaniczne elewacji z porostów glonami, zagrzybienia, zabrudzeń osadzających się z łatwością do chropowatej struktury podłoża. Wykonawca powinien w cenie ofertowej przewidzieć wykonanie podmurówki budynku z tynku mozaikowego – rezimar. o wymiana stolarki okiennej W związku z podjęciem prac termomodernizacyjnych, należy dokonać wymiany starej stolarki okiennej. Wymiany należy dokonać bez ingerencji w ściany zewnętrzne tj. przy zachowaniu wymiarów istniejących otworów. Przed wykonaniem okien należy dokonać pomiarów szczegółowych otworowania. Nowe okna należy montować w zewnętrznej krawędzi ścian, na styku z ociepleniem. Zakłada się zastosowanie stolarki okiennej i drzwiowej pcv w kolorze białym z wyjątkiem drzwi zewnętrznych, które mają być aluminiowe, po wymianie okien i drzwi należy uzupełnić tynk i malowanie wewnątrz budynku o wymiana rynien i rur spustowych W związku z zakresem prac niezbędnym będzie demontaż rynien oraz rur spustowych a ich ponowne zamontowanie nie będzie możliwe. w związku z tym należy przyjąć wykonanie nowych rynien i rur spustowych wykonanych z pcv lub z lakierowanej stali ocynkowanej. Przy montażu orynnowania należy zastosować się do następujących zaleceń: – montaż rynien wykonać do istniejącej krawędzi okapu – średnicę nowych rynien i rur spustowych należy dobrać w oparciu o istniejący system orynnowania. Nie może być ona mniejsza niż średnica zdemontowanych elementów. o remont instalacji odgromowej Przedmiotowy budynek wyposażony jest w sprawną instalację odgromową. w związku z planowanymi pracami polegającymi na ociepleniu ścian zewnętrznych, instalację odgromową znajdującą się w przestrzeni ścian, należy na czas tych prac zdemontować. przed wykonaniem ocieplenia, należy osadzić w ścianach systemowe uchwyty o zwiększonej długości, do których po zakończeniu robót elewacyjnych można będzie ponownie przymocować instalację odgromową. Do wykonania zadania należy użyć materiały zgodne z wytycznymi zawartymi w ocenie energetycznej budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości – 4 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: 77 8614 0001 0020 0000 1720 0021. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice dziennik podawczy pok. Nr 4, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowuje się na rachunku bankowym
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek spełniony na podstawie oświadczenia - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, dotyczące tych podmiotów. b) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, c) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - załącznik nr 7 do SIWZ, tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach