Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku szkoły w m. Zwierzyn -docieplenie budynku, wymiana stolarki okiennej oraz drzwi

Urząd Gminy Zwierzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 66-542 Zwierzyn, ul. Wojska Polskiego 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7617580
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zwierzyn
    ul. Wojska Polskiego 8 8
    66-542 Zwierzyn, woj. lubuskie
    tel. 095 7617580
    REGON: 54848800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zwierzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku szkoły w m. Zwierzyn -docieplenie budynku, wymiana stolarki okiennej oraz drzwi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oswiatowych, ul. Strzelecka 4, 66-542 Zwierzyn. Powierzchnia zabudowy budynku 1296 m?, kubatura 10186 m?. Zakres robót obejmuje: - wymianę stolarki okiennej- 150,46 m? - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 12 cm - 1296 m?, - malowanie ścian zewnętrznych - 1296 m?, - wymiana drzwi zewnętrznych- 5 szt. - ułożenie płytki klinkierowej - 170 m?
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) w następujący sposób: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności: Wykonanie, co najmniej 3 remontów dociepleń elewacji budynków wielorodzinnych lub użyteczności publicznej. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnianie określone w pkt. X..W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przez 2 lub więcej wykonawców, wymagania określone w ust. 2 należy spełnić łącznie. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 2.1.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. b)Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. c)Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d)Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. 2.2.Zamawiający odrzuca ofertę, która: a)jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, f)w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: a)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie- załącznik nr 3 do SIWZ, d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku nr 2 do SIWZ. f)wykaz osób z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi oraz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające w/w usprawnienia - Załącznik nr 5 do SIWZ 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio wymagania, o których mowa wyżej. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej a)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. b)Oferta winna zawierać dokumenty zawarte w punkcie 1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zwierzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach