Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa zabytkowych budynków i adaptacja terenu dla potrzeb Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowej Soli

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego 12
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4590300 , fax. 068 4590358
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4590300, fax. 068 4590358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa zabytkowych budynków i adaptacja terenu dla potrzeb Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu t.j świadczenie usługi dotyczącej zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia robót budowlanych dla projektu pn. Przebudowa zabytkowych budynków i adaptacja terenu dla potrzeb Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowej Soli 2. Roboty budowlane, nad którymi będzie sprawowany nadzór obejmują wykonanie przebudowy budynku przychodni na Miejską Bibliotekę Publiczną - Oddział dla Dorosłych oraz przebudowę wraz z rozbudową budynku RUM-u na Miejską Bibliotekę Publiczną - Oddział dla Dzieci przy ul. Bankowej 3 w Nowej Soli 3. Przebudowa budynku przychodni na Miejską Bibliotekę Publiczną - O/dla Dorosłych. Jest to obiekt o charakterze zabytkowym, dwukondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony z poddaszem użytkowym i nieużytkowym, wykonany w technologii tradycyjnej, pow. zabudowy 425,0 m2, kubatura 6252,0 m3, wys. 17,26 m 4. Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku RUM-u na Miejską Bibliotekę Publiczną - O/dla Dzieci. Jest to obiekt wybudowany w latach 70, parterowy, niepodpiwniczony z płaskim dachem dwuspadowym, wykonany w technologii tradycyjnej, pow. zabudowy 268,6 m2, Kubatura 1260,0 m3, wys. 6,75 m 5. Przyłącza kanalizacji sanitarnej. Zakres robót obejmuje wykonanie: - przyłącza kanalizacyjnego od budynku nr 1 z rur PCV o długości ok. 5,0 m, - przyłącza kanalizacyjnego od budynku nr 2 z rur PCV o długości ok. 34,0 m wraz z 2 studzienkami kanalizacyjnymi, - przepompowni ścieków typu P 800/63-l szt.1 z pompą zatapialną typu PZM, - rurociągu tłocznego z rur PE100 o długości ok. 13,0 m 6. Zagospodarowanie terenów przyległych do budynków przyszłej Miejskiej Biblioteki Publicznej i Muzeum Miejskiego w Nowej Soli - dz. nr 604,dz. nr 603/2 oraz dz. nr 683/1 o łącznej powierzchni ok. 8732,0 m2 7. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostarczenie wyposażenia do biblioteki - Oddział dla Dorosłych i Oddział dla Dzieci zgodnie z dokumentacją techniczną aranżacji wnętrz i specyfikacją techniczną - umeblowanie pomieszczeń 8. Obowiązki Inżyniera Kontraktu: a) zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu zamawiającego w ścisłej z nim współpracy mając na względzie prawidłowe ukończenie projektu, b) kontrola zgodności działań wykonawcy robót z wymaganiami określonymi w umowie na roboty budowlane i obowiązujących przepisach prawa, c) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, warunkami określonymi w umowie z wykonawca robót oraz w umowie o dofinansowanie inwestycji przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, d) rozliczenie robót budowlanych dla projektu zgodnie z warunkami określonymi w umowie z wykonawcą robót oraz w umowie o dofinansowanie inwestycji przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, e) wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją projektu, f) działanie we współpracy z zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji projektu, g) zapewnienie stałej wymiany informacji z zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: - dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Inspektor nadzoru robót budowlanych - kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - doświadczenie: pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru na co najmniej dwóch robotach polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o kubaturze min. 3.000 m3 o wartości robót budowlanych minimum 2,5 mln zł, 2. Inspektor nadzoru do robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych - kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi, jest uprawniony do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. Osoba do prowadzenia badań archeologicznych - kwalifikacje: jest uprawniona do prowadzenia badań archeologicznych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych 4. Inspektor nadzoru robót sanitarnych (wodno - kanalizacyjnych) gazowych, cieplnych i klimatyzacyjno-wentylacyjnych - kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych sieci wodno - kanalizacyjnej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 5. Inspektor nadzoru robót elektrycznych - kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 6. Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych - kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 7. specjalista ds. rozliczeń - doświadczenie: prowadzenie rozliczeń co najmniej dwóch inwestycji o wartości min. 3 mln zł finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej opisanych stanowisk jeżeli którakolwiek z przewidzianych osób posiada łącznie wymagane przez zamawiającego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt I lit. a - c muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt I lit. d musi spełniać każdy z wykonawców. III. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów lub oświadczeń wyszczególnionych w pkt 10 SIWZ złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. IV. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia / nie spełnia. V. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach