Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg
- Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4778388, 4778381, 4778350 , fax. 068 3243307, 3246744
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
ul. Bolesława Chrobrego 7 7
65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, fax. 068 3243307, 3246744
REGON: 97039103800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna - własność Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwisowanie oraz przeglądy okresowe i konserwacja urządzeń instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic w WAKach. Spr. nr 14/PN/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Serwisowanie oraz przeglądy okresowe i konserwacja urządzeń instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic w WAKach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 upzp; INFORMACJE O DOPUSZCZALNYCH ZMIANACH WARUNKÓW UMOWY. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień warunków umownych w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ - zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy zamówień publicznych: W przypadku zmniejszenia liczby serwisowanych urządzeń wykazanych w danej ofercie częściowej na wskutek: a) likwidacji urządzenia, awarii, której koszt usunięcia jest ekonomicznie nieuzasadniony, co spowoduje wyłączenie urządzenia z eksploatacji, zmiany funkcji budynku, wyłączenie obiektu lub jego części z eksploatacji, wartość zamówienia ulegnie zmniejszeniu wg wyceny z oferty Wykonawcy; b) Zamawiający dokona zapłaty tylko za rzeczywistą liczbę serwisowanych urządzeń ze stawkami wynikającymi z formularza cenowego, natomiast w przypadku konieczności zwiększenia częstotliwości serwisu w okresie trwania umowy, usługa zostanie wykonana przez Wykonawcę umowy wg wyceny zawartej w danym formularzu cenowym obowiązującym do umowy na podstawie pisemnego zamówienia wykonanego przez ZAMAWIAJACEGO.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; (1) Warunki szczegółowe określone w punkcie 1.2.1 ppkt. 1 i 4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć dokumenty potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 upzp: 1. kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone przez Wykonawcę o jego aktualności na dzień składania ofert; 2. kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (2)Warunki szczegółowe określone w punkcie 1.2.1 ppkt. 2 i 3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć dokumenty potwierdzające, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1. kserokopię aktualnych uprawnień kwalifikacyjnych (minimum dla 1 osoby) do wykonania prac kontrolno - pomiarowych w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV [dokumenty należy potwierdzić na dzień składania ofert]; 2. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także doświadczenia zawodowego; 3. oświadczenie o zawarciu na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia w wysokości co najmniej co najmniej: - Oferta częściowa nr 1 - WAK Czerwieńsk - 10.000,- zł - Oferta częściowa nr 2 - WAK Dobre n/Kwisą - 10.000,- zł - Oferta częściowa nr 3 - WAK Międzyrzecz - 10.000,- zł - Oferta częściowa nr 4 - WAK Nowogród Bobrzański - 10.000,- zł - Oferta częściowa nr 5 - WAK Skwierzyna - 10.000,- zł - Oferta częściowa nr 6 - WAK Wędrzyn - 10.000,- zł - Oferta częściowa nr 7 - WAK Żagań - 10.000,- zł; z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z wykonywaniem usługi i zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji umowy, zgodnie z zasadami podanymi w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi naprawy systemów dynamicznego osuszania znajdujących się w miejscowościach Międzyrzecz, Wędrzyn
Dodano: 2015-10-01 - Wymiana wymienników obrotowych z reduktorami w dwóch centralach klimatyzacyjnych typu VTS - CVA 4 o nr seryjnych 810 410 409 73 i 810 410 409 74 w siedzibie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp., ul. Dąbrowskiego 13.
Dodano: 2010-08-03 - Wymiana wymienników obrotowych z reduktorami w dwóch centralach klimatyzacyjnych typu VTS - CVA 4 o nr seryjnych 810 410 409 73 i 810 410 40974 w siedzibie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp., ul. Dąbrowskiego 13.
Dodano: 2010-07-09