Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ogłasza przetarg
- Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach
ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
REGON: 00053044200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej z garażem dla straży pożarnej w miejscowości Węglewo, gmina Pobiedziska, etap I (adaptacja budynku na świetlicę - ocieplenie budynku) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu adaptacji budynku na świetlicę wiejską w miejscowości Węglewo poprzez ocieplenie budynku i wykonanie elewacji. 2. Opis przedmiotu zamówienia: W zakres zadania wchodzi wykonanie pierwszego etapu robót związanych z adaptacją istniejącego budynku gospodarczego na świetlicę wiejską. Zakres robót został określony w przedmiarze poglądowym, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać czynności określone w dziale III pkt 4 SIWZ i uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: 4. Zamawiający nie przewiduje korekty ceny umownej ustalonej przez wybranego wykonawcę z tytułu robót dodatkowych lub innych mogących wystąpić w trakcie prowadzenia prac, których wykonanie będzie konieczne w celu wykonania zakresu rzeczowego zgodnie z technologią robót i zabezpieczenia interesu osób trzecich. 5. Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z przedmiaru, z wizji terenowej i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe, nie ujęte w przedmiarach bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie umownej. 6. Załącznikami do specyfikacji są kosztorysy poglądowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 7. Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. 1.2. Za spełnienie warunku określonego w pkt. 1.1 lit. a Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 1.3. Za spełnienie warunku określonego w pkt.1.1 lit b Zamawiający uzna: a. wykonanie przez Wykonawcę co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, polegającej na remoncie elewacji, w której skład wchodzi, ocieplenie wraz z wyprawą murarską oraz malowanie ścian, o powierzchni minimum 300 m2 o wartości co najmniej 80 000 zł. b. posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz posiadanie przez wskazane osoby zaświadczenia z właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert. 1.4. Za spełnienie warunku określonego w pkt. 1.1 lit. c. Zamawiający uzna posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub załączenie oświadczenia o gotowości do zawarcia umowy ubezpieczenia. 1.5. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków (na podstawie art. 22 ustawy PZP); 2.3. Upoważnienie do podpisania oferty popisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną; 2.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z uwzględnieniem punktu 3 a) działu VIII SIWZ; 2.5. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły bezusterkowego odbioru robót). 2.6. Kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenie z właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert; 2.7. Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności a w przypadku jej braku oświadczenia o gotowości do zwarcia umowy ubezpieczenia. 2.8. Wykaz podwykonawców 2.9. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ocieplenie fragmentu elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 15 im. Jana III Sobieskiego na osiedlu Jana III Sobieskiego 105 w Poznaniu II etap w ramach realizowanego zadania z przystosowania szkoły dla potrzeb oddziału przedszkolnego
Dodano: 2016-07-25 - Remont elewacji od ulicy Garbary i Estkowskiego - strona zewnętrzna oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 40 przy ul. Garbary 82 w Poznaniu - I etap
Dodano: 2016-07-21 - Remont elewacji budynków zasobów komunalnych przy ul. Kościuszki 83, Kościuszki 81, Kościuszki 70 i Kościuszki 18 i 20
Dodano: 2016-05-18 - Termorenowacja budynku Zespołu Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 5 położonego przy ul. Głuszyna 187 w Poznaniu
Dodano: 2016-04-12 - Wykonanie elewacji oraz wymiana drzwi w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie
Dodano: 2016-03-03 - Wykonanie napraw elewacji, trzonów i czap kominowych oraz malowania hal garażowych na osiedlach usytuowanych w Poznaniu przy ulicach: Sikorskiego 12AB, 13, Roboczej 17 ABC, 9, 21 AB, Palacza 3-5a, Naramowickiej 211 AB, Kosynierskiej 12-26, Górczyńskiej 8-12.
Dodano: 2015-09-14 - Wykonanie napraw wraz z odświeżeniem kolorystyki budynków elewacji na osiedlach usytuowanych w Poznaniu przy ulicach: Murawa 37ABC, Sikorskiego 12-13, Robocza 21.
Dodano: 2015-06-25 - Wykonanie elewacji oraz wymiana drzwi w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie
Dodano: 2015-06-05 - Termomodernizacja budynku szkoły w Nieparcie
Dodano: 2015-05-25 - Wykonanie nowej elewacji na budynku Szkoły Podstawowej w Poniecu
Dodano: 2015-05-19