Przetargi.pl
Wykonanie elewacji oraz wymiana drzwi w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7254256 , fax. 062 7253423
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
    ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 10
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7254256, fax. 062 7253423
    REGON: 25085475400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie elewacji oraz wymiana drzwi w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elewacji oraz wymiana drzwi w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie. 1. Przedmiotowy obiekt położony jest w Krotoszynie przy ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10. Budynek znajduje na terenie historycznego układu urbanistycznego miasta Krotoszyna pod Nr 692/Wlkp./A ELEWACJA Załączony projekt zakłada remont elewacji budynku Nr 1 i Nr 2. Niniejszym postępowaniem objęte jest wykonanie jedynie elewacji budynku Nr 2 tutejszego Starostwa. Charakterystyka budynku Budynek Nr 2 Wymiary elewacji ( długość x wysokość ) Elewacja północna: 38.0 x 8.9 m Elewacja wschodnia: 14.2 x 8.8 m Elewacja południowa: 38.0 x 8.7 m Elewacja zachodnia: 17.6 x 8.8 m Powierzchnia zabudowy budynku nr 1: 572.6 m2 Powierzchnie elewacji: Budynek Nr 2 elewacja północna 347,1 m? elewacja wschodnia 173,4 m? elewacja południowa 333,9 m? elewacja zachodnia 168,0 m? suma 1022,4 Budynek użytkowany jest obecnie przez Starostwo Powiatowe w Krotoszynie. Stanowi część dawnego kompleksu koszarowego zlokalizowanego przy ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 10 w Krotoszynie. Kompleks koszar pochodzi z końca XIX wieku. W okresie międzywojennym koszary były siedzibą 56 Pułku Piechoty. W okresie powojennym stanowiły nadal siedzibę jednostek wojskowych. Budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym krytym dachem stromym. Zbliżonym w rzucie do prostokąta, ustawionego w osi wschód - zachód. 1) Założono oczyszczenie ceglanych elementów elewacji poprzez hydropiaskowanie pod ciśnieniem lub poprzez chemiczne usunięcie warstw powłok malarskich. W przypadku oczyszczenia przez hydropiaskowanie po piaskowaniu należy uzupełnić uszkodzone fugi między cegłami. Uszkodzone elementy ceglane należy wykuć a następnie w ich miejsce zmontować nowe cegły. Kolorystyka nowych cegieł musi zostać dostosowana do cegieł istniejących odsłoniętych podczas oczyszczenia. Dobór kolorystyki cegieł podlega zatwierdzeniu przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego. W obrębie powierzchni tynkowanych należy skuć uszkodzone partie tynkow- tynki głuche lub te z widocznymi ubytkami. Miejsca usuniętych tynków należy uzupełnić zaprawą tynkarską cementowo -wapienną kategorii III. Na wyrezonowaną powierzchnię tynku należy nałożyć cienkowarstwowy tynk silikatowy barwiony w masie. Dobrano kolorystykę tynku z palety firmy Dryvit - kolor morning fog, lub ekwiwalentny. Przed wykończeniem całości elewacji należy wykonać próbki tynku w wybranych przez Projektanta miejscach elewacji. Po wykonaniu próbek kolorystyka musi być zaakceptowana przez Projektanta w trybie nadzoru autorskiego. Nie przewiduje się wymiany stolarki okiennej DRZWI ZEWNĘTRZNE 1) Wymianie podlegają drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe od strony północnej budynku będące repliką istniejących drzwi wejściowych; dwuskrzydłowe drzwi wejściowe od strony zachodniej budynku, przeprojektowane w stosunku do istniejących, będące głównym wejściem o szerokości przejścia 90 cm dostosowanych dla osób niepełnosprawnych Nowe drzwi należy wykonać z dębowego drewna klejonego z wiernym odtworzeniem konstrukcji i szczegółów ozdobnych drzwi istniejących z wykorzystaniem wszystkich elementów stalowych, okuć, które należy odzyskać, oczyścić z farby i pomalować w kolorze grafitowym. 2) Zakres prac obejmuje w szczególności:demontaż drzwi, ościeżnic demontaż wszystkich elementów stalowych, odrestaurowanie ich - piaskowanie lub opalanie farby olejnej z ich powierzchni, malowanie farbą podkładowa do metalu i farbą nawierzchniową w kolorze grafitowym, dokonanie pomiaru otworów drzwiowych po demontażu stolarki i ewentualna korekta projektu, wykonanie nowej stolarki przy wykorzystaniu odrestaurowanych okuć, malowanie drzwi lakierobejcą w kolorze istniejących drzwi montaż nowej stolarki wykonanej zgodnie z projektem oraz montaż nowych klamek podobnych do zawiasów. Przedmiot zamówienia obejmuje również uzupełnienie brakującej kratki w drzwiach wejściowych od strony bocznej (zewnętrzne ewakuacyjne dla osób niepełnosprawnych). Wzór kratki musi być identyczny z kratkami już istniejącymi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Dokumentacja projektowa, wykonawcza (elewacja) stanowiąca Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ Szczegółowa specyfikacja techniczna (elewacja) - stanowiąca Załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ, Przedmiar robót (elewacja) - stanowiące Załącznik Nr 1 c do niniejszej SIWZ, Dokumentacja projektowa (drzwi) - stanowiąca Załącznik Nr 2 a do niniejszej SIWZ Przedmiar robót (drzwi) - stanowiąca Załącznik Nr 2 b do niniejszej SIWZ 3) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych (zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, uprzątnięcia placu budowy i przywrócenia do stanu zastanego), oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i użytkowania przez Zamawiającego. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt. 5) Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważne , co oznacza, że dopuszcza się rozwiązania nie gorsze niż opisane, spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne, eksploatacyjne, jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i jakościowych, nie gorszych niż przyjęte w dokumentacji. 6) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję. Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny oraz wydłużenie gwarancji 7) Wykonanie zamówienia: Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń pierwszej jakości o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, karty gwarancyjne, dokumentację techniczną dźwigu i inne dokumenty świadczące o prawidłowym wykonaniu przedmiotu zamówienia).Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót, Wykonawca złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia m.in.: protokoły z badania materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, 8) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność ze SST i poleceniami Inspektora nadzoru. 9) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora ze strony Zamawiającego. 10) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy i PN EN oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 11) Prace obejmujące realizację przedmiotu zamówienia winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia z uwzględnieniem godzin ciszy nocnej. 12) Wszelkie roboty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia muszą być tak zorganizowane przez Wykonawcę, aby nie utrudniały działalności Starostwa Powiatowego w Krotoszynie. W związku z przeprowadzaniem robót na obiekcie użytkowym, należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo interesantom i pracownikom Starostwa Powiatowego w Krotoszynie. Zabezpieczenie terenu winno być przeprowadzone w sposób określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 13) W związku z prowadzonymi pracami oczyszczającymi elewację należy odpowiednio zabezpieczyć otwory okienne przed przedostawaniem się pyłu i kurzu do pomieszczeń biurowych. 14) Zamawiający dopuszcza częściowy odbiór prac oraz częściowe fakturowanie wykonanych prac. Podstawę do wystawienia faktury stanowi pozytywny protokół częściowego lub końcowego odbioru prac potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela stron (inspektora nadzoru, kierownika budowy). 2. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu po uzgodnieniu telefonicznym Kazimierz Serek tel. 62 725-42-56 w. 335 3. Prace wyłączone z dokumentacji projektowej, które nie będą wykonywane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: wykonanie elewacji budynku Nr 1, wykonanie i montaż klimatyzacji, wymiana stolarki okiennej 4. Wykonawca na potrzeby ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem jest zobowiązany do używania środków transportu spełniających odpowiednie normy emisji spalin oraz prowadzenia prac budowlanych w sposób ograniczający niezorganizowaną emisję pyłu do powietrza. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do użytkowania farb i lakierów ekologicznych o małej zawartości NMLZO (niemetanowe lotne związki organiczne). 5. W ciągu 3 dni od zawarcia umowy, wykonawca, dostarczy zamawiającemu: a) podpisany egzemplarz kosztorysu ofertowego uwzględniający zakres prac zgodny z dokumentacją projektową, wykonawczą, STWiOR, na ogólną wartość jak w złożonej ofercie. b) podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji umowy, zwany dalej harmonogramem. Każdorazowa zmiana harmonogramu, wymaga jego aktualizacji. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zaktualizowany haromonogram w ciągu 3 dni od dnia zaistnienia zmian. 6. W ciągu 3 dni od podpisania umowy, wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia przedmiotowej budowy i prac związanych z realizacją zamówienia, na cały okres trwania umowy. Ubezpieczeniem należy objąć wszelkie nieprzewidziane zdarzenia losowe, odpowiedzialność cywilną oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków związanych z realizacją przedmiotu umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiedni dowód zawarcia oraz opłacenia umowy ubezpieczenia najpóźniej w dniu przekazania placu budowy. Wartość umowy ubezpieczenia winna być nie mniejsza niż wartość złożonej oferty. 7. Podwykonawstwo 1.) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę 2.) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, wykonawca zobowiązany będzie wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny wykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 3.) Zamawiający we wzorze umowy określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu 4.) Zamawiający we wzorze umowy określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat krotoszyn.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach