Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej, biblioteki oraz remizy OSP miejscowości Kruszyny

Gmina Bobrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87327 Bobrowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo 27
    87327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
    REGON: 87111838800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej, biblioteki oraz remizy OSP miejscowości Kruszyny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach inwestycji przewiduje się Termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej, biblioteki oraz remizy OSP w miejscowości Kruszyny Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3.2. Informacja o dofinansowaniu Zadanie dofinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie; Działanie Oś priorytetowa 3, Działanie nr 3.3. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym; Schemat: Modernizacja energetyczna budynków publicznych – w ramach polityki terytorialnej. 3.3. Zakres robót budowlanych prowadzonych w ramach niniejszej inwestycji obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku - płyty styropianowe mocowane do ściany zewnętrznej metodą "lekką" z kołkowaniem 3) Izolacja stropodachu betonowego - ułożenie warstwy wełny mineralnej a następnie papy termozgrzewalną nawierzchniową na papie podkładowej. 4) Izolacja stropodachu drewnianego - zerwanie istniejących warstw papy i deskowania. Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych. Ułożenie na dolnym pasie wiązarów warstwę wełny mineralnej grubości wraz z izolacją z folii paro przepuszczalnej. Wykonanie nowego deskowanie z izolacją papową i ołaceniem. Pokrycie blacha trapezową powlekaną w kolorze istniejącego pokrycia budynku szkoły. 5) Kominy - należy przemurować istniejące ponad dachem kominy z cegły ceramicznej klinkierowej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej. 6) Ogniomury - zaprojektowano nadbudowę istniejących ogniomurów cegłą ceramiczną pełna 7) Obróbka dekarskie. 8) Obróbki dekarskie - wymiana wszystkich elementów (rynny i rury spustowe, parapety zewnętrzne itp.) na elementy z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze wskazanym przez Zamawiającego. 9) Elewacja budynku - wykonanie wyprawy cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych o fakturze nakrapianej (np. kornik) wg barwy i wzoru wskazanego przez zamawiającego. 3.4. Informacje dodatkowe 1) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. w dokumentacji projektowej wykonawczej wskazano konkretnych producentów, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – celem rzetelnego opracowania projektu, umożliwiając jego jednoznaczne odczytanie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego – Dz. U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne”. 2) Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania materiałów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów.. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: • dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlano-wykonawcze, • szczegółowe specyfikacje techniczne, • wzór umowy, • przedmiary robót, kosztorys ofertowy. 3.18. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych, o ile nie są (nie będą) one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę/Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) przedłożenia najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem robót na budowie schematu organizacyjnego budowy, zawierającego skład osobowy tychże pracowników; schemat musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie, b) przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 3.18., tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego że pracownicy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wymagania powyższe zawiera również „Wzór umowy” – Załącznik Nr 2 do SIWZ. c) Wszelkie dokumenty przekazywane zmawiającemu zawierające dane osobowe pracowników powinny być zgodne z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) - zanonimizowane dokumenty 3.19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego robót, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających zatrudnienie wskazanych osób (np. zanonimizowanych kopii umów lub innych dokumentów) 3.20. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt 3.18. oraz w pkt 3.19. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we „Wzorze umowy”, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią Załącznika Nr 7 do SIWZ; W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co którykolwiek z wykonawców w postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą; -Wykonawca przedstawia dokumenty wymienione w pkt 7.2.3 SIWZ w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. - formularz oferty (załącznik nr 1), Pełnomocnictwo do podpisania oferty. - Dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub kopia przelewu); - Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach