Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. KS. P. Wawrzyniaka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 523564300 , fax. +48 523564305
- Data zamieszczenia: 2017-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. KS. P. Wawrzyniaka 33
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48 523564300, fax. +48 523564305
REGON: 091581150 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika naziemnego o poj. 5m3 mieszczącego się w Inowrocławiu przy ulicy Bagiennej 77 na terenie Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK). Zapotrzebowanie roczne to 110.000 l. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie 2, 3 razy w miesiącu w ilości ok. 4 000 litrów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli załączy do oferty aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, tj.: a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym, charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Określenie warunków: zamawiający będzie wymagał: - wykazu potwierdzającego, że wykonawca zrealizował minimum 2 dostawy paliwa o wartości minimum 200.000,00 zł netto każda, plus 2 referencje – wzór zał. nr 3 do siwz. - wykazu środków transportowych, z którego będzie wynikać, że wykonawca dysponuje minimum jednym pojazdem przeznaczonym do przewozu paliw ciekłych - wzór załącznik nr 4 do siwz, b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, c) aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu LPG, na podstawie kart paliwowych, do pojazdów eksploatowanych przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
Dodano: 2021-02-19 - Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu LPG, na podstawie kart paliwowych, do pojazdów eksploatowanych przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
Dodano: 2020-12-04 - Sukcesywne zakupy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów eksploatowanych przez GPU ALGAWA Sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-01 - ZAKUP PALIW PŁYNNYCH
Dodano: 2020-08-28 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2020-05-29 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2020-05-07 - Dostawy sukcesywne oleju napędowego i opałowego
Dodano: 2020-01-27 - Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu LPG, na podstawie kart paliwowych, do pojazdów eksploatowanych przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
Dodano: 2019-12-16 - Sukcesywne zakupy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów eksploatowanych przez GPU ALGAWA Sp. z o.o.
Dodano: 2019-12-13 - Dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
Dodano: 2019-01-22