Międzygminny Związek Komunikacji Pasażerskiej ogłasza przetarg
- Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Janasa 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 38465-83 , fax. 032 38466-28
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Związek Komunikacji Pasażerskiej
ul. Janasa 9 9
42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 38465-83, fax. 032 38466-28
REGON: 27125362700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkp.pn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku siedziby MZKP w Tarnowskich Górach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku siedziby MZKP,która obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych, malowanie elewacji, wymiana stolarki okiennej.Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, o których mowa wyżej, umieszczenie tablic informacyjnych itp. Powierzchnia robót wynosi 700 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art.22 ust 1 ustawy pzp.Spełnienie warunków udziału odnośzących się do posiadania niezbędnej wiedzy i dośwaidczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione wg poniższych zasad: 1. udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzelenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót tożsamych z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150 000 zł. 2.potwierdzenie dysponowaniem w celu wykonania zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do prowadzenia robót. I. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. II. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierajace błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust 1 - Wykonawca składa oświadczenia: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podt. art 24 ust 1 ustawy pzp: -aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaśwaidczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz zleceniodawcę. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające (referencje, protokoły odbioru itp.) - min. 2 szt. oraz, że roboty te zostały wykonane należycie. - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych wykonawczych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbednym do wykonania zamówienia, wraz zaświadczeniem, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa),potwierdzające wpis i wniesioną aktualną opłatę na listę członków właściwej izby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzkp.pn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa Sali szkoleniowej w filii GCOP przy ul. Zwycięstwa 1 w Gliwicach.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku filii GCOP przy ul. Barlickiego 3 w Gliwicach
Dodano: 2016-05-16 - Remont pomieszczeń biurowych na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa i adaptacja części budynku żłobka w Rudzie Śląskiej w celu stworzenia nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach resortowego programu MALUCH 2015
Dodano: 2015-08-28 - Przebudowa instalacji elektrycznej, budowa wewnętrznej windy i sanitariatów oraz modernizacja sal w flii GCOP przy ul. Barlickiego 3 w Gliwicach
Dodano: 2015-06-03 - Budowa budynku administracyjno-garażowego (związanego z obsługą oczyszczalni ścieków)
Dodano: 2014-10-17 - Modernizacja istniejącej świetlicy gminnej w Lesznej Górnej na Transgraniczne Centrum Szkolenia Strażaków
Dodano: 2014-09-24 - Wykonanie II etapu modernizacji budynku socjalno-biurowego (obiekt 1013) na terenie Giełdy Samochodowej przy ul.Błonie 12 w Gliwicach - EPZ.50.27.2014
Dodano: 2014-05-14 - Wykonanie II etapu modernizacji budynku socjalno-biurowego (obiekt 1013) na terenie Giełdy Samochodowej przy ul.Błonie 12 w Gliwicach
Dodano: 2014-02-24 - Rewitalizacja zdegradowanej przestrzeni publicznej osiedla Podgórze w Cieszynie - rozwój infrastruktury Osiedlowego Centrum Kultury i Rekreacji Przebudowa związana ze zmianą sposobu użytkowania Sali Świetlicowej na pomieszczenia osiedlowego centrum kultury i rekreacji w pawilonie wielofunkcyjnym położonym przy ul Zofii Kossak-Szatkowskiej 6, działka nr 5/29 obręb 38
Dodano: 2014-01-07