Związek Międzygminny Panki-Przystań ds. Ochrony wód ogłasza przetarg
- Adres: 42-140 Panki, ul. Łąkowa 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 3190130, 3179035 , fax. 0-34 3190130
- Data zamieszczenia: 2014-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny Panki-Przystań ds. Ochrony wód
ul. Łąkowa 8 8
42-140 Panki, woj. śląskie
tel. 0-34 3190130, 3179035, fax. 0-34 3190130
REGON: 15198729400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmpp.4bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku administracyjno-garażowego (związanego z obsługą oczyszczalni ścieków) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu, stanowiącego budynek administracyjno-garażowy wraz z parkingiem, zlokalizowanego wzdłuż drogi dojazdowej wewnętrznej do oczyszczalni ścieków. Związane z tym jest wykonanie prac o następującym zakresie: - wykonania budynku administracyjno-garażowego, - budowa parkingu na terenie działek o nr ewid. 220, 221 dla 6 samochodów osobowych w tym jeden dla osoby niepełnosprawnej, - budowa ciągów pieszych z kostki betonowej, - realizacja oświetlenia terenu w otoczeniu parkingu u wejścia głównego, - realizacja przyłączy wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, - realizacja obiektów małej architektury. W Ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pozwolenie na użytkowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy i 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Krzepice oddział Przystajń Nr 46 8250 1039 2003 0300 1717 0101 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Związek Międzygminny Panki-Przystajń ds. Ochrony Wód, ul. Łąkowa 8, 42-140 Panki - Biuro Związku a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmpp.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa Sali szkoleniowej w filii GCOP przy ul. Zwycięstwa 1 w Gliwicach.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku filii GCOP przy ul. Barlickiego 3 w Gliwicach
Dodano: 2016-05-16 - Remont pomieszczeń biurowych na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa i adaptacja części budynku żłobka w Rudzie Śląskiej w celu stworzenia nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach resortowego programu MALUCH 2015
Dodano: 2015-08-28 - Przebudowa instalacji elektrycznej, budowa wewnętrznej windy i sanitariatów oraz modernizacja sal w flii GCOP przy ul. Barlickiego 3 w Gliwicach
Dodano: 2015-06-03 - Modernizacja istniejącej świetlicy gminnej w Lesznej Górnej na Transgraniczne Centrum Szkolenia Strażaków
Dodano: 2014-09-24 - Wykonanie II etapu modernizacji budynku socjalno-biurowego (obiekt 1013) na terenie Giełdy Samochodowej przy ul.Błonie 12 w Gliwicach - EPZ.50.27.2014
Dodano: 2014-05-14 - Wykonanie II etapu modernizacji budynku socjalno-biurowego (obiekt 1013) na terenie Giełdy Samochodowej przy ul.Błonie 12 w Gliwicach
Dodano: 2014-02-24 - Rewitalizacja zdegradowanej przestrzeni publicznej osiedla Podgórze w Cieszynie - rozwój infrastruktury Osiedlowego Centrum Kultury i Rekreacji Przebudowa związana ze zmianą sposobu użytkowania Sali Świetlicowej na pomieszczenia osiedlowego centrum kultury i rekreacji w pawilonie wielofunkcyjnym położonym przy ul Zofii Kossak-Szatkowskiej 6, działka nr 5/29 obręb 38
Dodano: 2014-01-07 - Budowa i wyposażenie Zawierciańskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w Zawierciu
Dodano: 2013-11-04