Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie

Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2417050, 2411313 , fax. 032 2417055
  • Data zamieszczenia: 2016-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
    ul. Dąbrowskiego 113 113
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2417050, 2411313, fax. 032 2417055
    REGON: 27156867300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Branża budowlana 1.1 Zakres obejmuje architekturę w zakresie ścian, posadzek i sufitów wraz z określeniem materiałów wykończeniowych. Opracowanie nie obejmuje projektów instalacji lecz ich wytyczne w postaci rozmieszczenia punktów elektrycznych i wod-kan. oraz dyspozycje dotyczące grzejników i klimatyzatorów. 1.2. Stan istniejący Część objęta opracowaniem to północny fragment skrzydła administracyjnego mieszczącego się na ostatniej kondygnacji budynku hali MORiS przy ul. Dąbrowskiego w Chorzowie. W wyniku zabudowy tarasu i stopniowego podziału tego fragmentu na pomieszczenia biurowe w ciągu ostatnich kilkunastu lat, niektóre pokoje biurowe stały się przechodnimi pomieszczeniami z ograniczonym doświetleniem naturalnym, tym samym utracona została pierwotna funkcjonalność tej części budynku. Należy poprawić sytuację i zaaranżować na nowo ten zespół pomieszczeń aby stworzyły funkcjonalną całość. 1.3. Projektowana aranżacja Nowy układ funkcjonalny pomieszczeń zakłada , że wszystkie pokoje biurowe są doświetlone naturalnie i pogrupowane w zespoły. Gabinety dyrektora i zastępców dostępne są z sekretariatu, zaś biura inwestycji i kadr oraz kuchenka dostępne są bezpośrednio z komunikacji ogólnej. Ponadto zachowano wewnętrzne połączenia między gabinetami zastępców dyrektora a działami inwestycji i imprez oraz połączenie sekretariatu z kuchenką. 1.4. Uwagi - Przed przystąpieniem do prac pomieszczenia objęte robotami należy odłączyć od systemów alarmowych, w tym p.pożarowego. - Przed demontażem i rozbiórką oznaczyć i zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejące instalacje. - Roboty wykonać zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi. - Przy wykonaniu zaprojektowanego świetlika, otwór wykonać w technologii cięcia , kucie wykluczone. Przed wykonaniem otworu ustalić pisemnie z projektantem jego dokładną lokalizację. Do ofert przetargowych załączyć karty techniczne paneli LVT, listew cokołowych , farb i powłok ściennych oraz opraw świetlnych i taśm LED oraz autoryzację producenta paneli LVT wydaną dla wykonawcy posadzki. 2. Branża elektryczna 2.1 Przedmiotem dokumentacji projektowej są instalacje elektryczne dla potrzeb modernizowanych pomieszczeń biurowych w budynku MORiS w Chorzowie. Modernizowane pomieszczenia biurowe są częścią budynku Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego 113. W zakres modernizacji wchodzi całkowita przebudowa pomieszczeń wiążąca się z zmianą instalacji elektrycznych oraz okablowania teleinformatycznego. 2.2 Zasilanie elektryczne Zasilanie pomieszczeń realizowane będzie poprzez zaprojektowaną rozdzielnicę 0,4kV RA-2A. Do rozdzielnicy doprowadzona zostanie wewnętrzna linia zasilająca wykonana kablem YKYżo 5x25mm2. WLZ poprowadzona będzie od istniejącej rozdzielnicy RA-2 zlokalizowanej na tej samej kondygnacji, co modernizowane pomieszczenia biurowe. 2.3 W dokumentacji projektowej opisane zostały również: - Trasy kablowe - Instalacja uziemiająca - Instalacje oświetleniowe - Instalacja gniazd wtykowych 230V AC - Wentylacja i klimatyzacja Pomiary ochronne Po zakończeniu prac elektromontażowych należy wykonać następujące prace kontrolnopomiarowe w instalacji elektrycznej obiektu: - pomiar oporności izolacji kabli zasilających i przewodów poszczególnych obwodów elektrycznych, - pomiar oporności instalacji uziemiającej urządzeń - oporność nie powinna przekroczyć 10 omega, - pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. 2.4 W zakres prac wchodzi również dodatkowo dobór wewnętrznej linii zasilającej istniejącą rozdzielnicę RA-2 dla potrzeb modernizowanych pomieszczeń biurowych w budynku MOSiR w Chorzowie. 3. Branża informatyczna 3.1 Przedmiotem dokumentacji projektowej są instalacje okablowania strukturalnego dla potrzeb modernizowanych pomieszczeń biurowych w budynku MOSiR w Chorzowie. W ramach opracowania wykonano: - okablowanie strukturalne, część pasywna; - szafa teleinformatyczna MDF. 3.2 Okablowaniem strukturalne teleinformatyczne obejmującym punkty przyłączeniowe wykonane w systemie ekranowanym S/FTP kat. 6. 3.3 W dokumentacji projektowej opisane zostały również: - Punkty elektryczno-logiczne - Zakładane sekwencje i połączenia - Główna szafa dystrybucyjna MDF - Instalacja telefoniczna Pomiary sieci strukturalnej Po zakończeniu prac montażowych należy wykonać następujące prace kontrolnopomiarowe w instalacji logicznej obiektu: - pomiary skrętki S/FTP należy wykonać miernikiem min. kat. 6, - protokoły pomiarów mają zawierać wyniki obejmujące: długości kabla S/FTP, opóźnienia propagacji, impedancji, rezystancji, tłumienia sygnału w zakresie do 100MHz, przesłuchu zbliżnego na końcu toru transmisji NEXT, stosunku tłumienia do przesłuchu ACR. 4. Branża p.poż 4.1 Zaproponowany i projektowany System Alarmu Pożaru SAP powinien spełniać następujące założenia: - instalacja SAP obejmuje wszystkie pomieszczenia, z wyjątkiem sanitariatów (jeżeli takie występują); - rodzaj czujek SAP powinien zostać dobrany dla danego charakteru pomieszczeń. Jako standard instalacji projektuje się system SAP Schrack Seconet o architekturze adresowalnej, pętlowej, gwarantującej wysoką niezawodność i jakość funkcjonowania, pracującą w układzie sieciowym redundantnym, wielocentralowym. Zastosowane urządzenia sygnalizacji pożaru muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi przepisami, stosowne certyfikaty i świadectwa wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k. Warszawy. Projektuje się zastosowanie dwustopniowego sposobu alarmowania: - Alarm I stopnia wywoływany będzie przez zadziałanie pojedynczej czujki zamontowanej na pętli pożarowej. Informacja o zaistnieniu takiego alarmu przekazana będzie do Służb Ochrony obiektu. Wyznaczony zostanie czas na weryfikację zdarzenia pożarowego (3 min). W przypadku potwierdzenia przez Ochronę obiektu zdarzenia lub braku weryfikacji zdarzenia alarmowego w wyznaczonym czasie centrala CSP automatycznie przejdzie do II stopnia alarmowania. - Alarm II stopnia wywoływać będzie uruchomienie sterowań zgodnie z opracowaną matrycą sterowań pożarowych (według odrębnego opracowania) oraz powiadomienie jednostek PSP. Opis sterowań został zawarty w Operacie Pożarowym (według odrębnego opracowania), przedstawiając dokładny sposób sterowań poszczególnymi elementami i instalacjami wchodzącymi w skład systemów bezpieczeństwa p.poż. UWAGA: Istniejąca centrala p.poż to SAP Schrack Seconet do przeniesienia i ponownego podłączenia czujek, osoba winna posiadać odpowiednią wiedzę w zakresie administrowania ww. centralą. 4.2 Rozmieszczenie, ilości oraz lokalizacje elementów Systemu Alarmu Pożarowego pokazuje rysunek 1 stanowiący integralną część niniejszej dokumentacji. Zakres prac obejmuje: - demontaż 10 czujek dymu wraz z gniazdami - demontaż instalacji - ułożenie nowej instalacji - ponowny montaż 10 czujek dymu wraz z gniazdami - dołożenie jednej czujki dymu wraz z gniazdem - oprogramowanie ww 4.3 Przed przekazaniem obszaru do eksploatacji, wykonawca powinien przedłożyć: - protokoły odbiorów technicznych instalacji SAP na części przebudowywanej, - dokumentację powykonawcza, - protokół sprawdzenia sprawności elementów dozorowych - certyfikaty i atesty zamontowanych w systemie urządzeń oraz przewodów, 1. Szczegółowy przedmiot umowy określa dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiary robót (w załączeniu PDF), stanowiące załączniki do SIWZ. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić Zamawiającemu do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. 2. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny poszczególnych pozycji są przykładowe, jednak ich zmiana jest dopuszczalna jedynie wówczas, gdy obejmuje identyczny zakres robót i materiały o jakości nie gorszej niż w pozycji przedmiaru. 3. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia zamienne muszą one być równoważne jakościowo, estetycznie i gabarytowo tym podanym w SIWZ, po uzyskaniu zgody projektanta i inwestora. Jeżeli produkty będą posiadały parametry techniczne gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp. Jeśli wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: - opis pozycji równoważnych z podaniem producentów artykułów, - opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar potwierdzony kartami technicznymi wyrobu lub produktu wydanymi przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych . W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 4. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięcy gwarancji. 5. Zamawiający pozostawia możliwość wyboru Wykonawcy możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przy czym, wizja lokalna zostanie potraktowana przez Zamawiającego jako czynność pomocnicza przy przygotowaniu oferty i nie będzie miała jakiegokolwiek wpływu na merytoryczną, ani nawet formalną ocenę oferty. 6.Oferta musi obejmować całość zamówienia 7.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych 8.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 9.Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, 10.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, 11.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 12.Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 13.Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, 14.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 15.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, Kwotę brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) Wykonawca podaje w formularzu ofertowym, którego wzór znajduje się w załączniku nr 1. Wykonawca w przedstawionej wycenie zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów prac, które niezbędne są do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z rozdziałem III niniejszej specyfikacji oraz z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości : 5.000,-zł (sł.: pięć tys. zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert tj. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.05.2016 r. do godz. 9:00 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1050 1243 1000 0022 4984 4891 4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. 6.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 3 i 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach