Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jaroszowie nr 98 oraz budynku sali gimnastycznej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 przy Al. Wojska Polskiego 3-5 w Strzegomiu.

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jaroszowie nr 98 oraz budynku sali gimnastycznej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 przy Al. Wojska Polskiego 3-5 w Strzegomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie pod nazwą: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jaroszowie nr 98 oraz budynku sali gimnastycznej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 przy Al. Wojska Polskiego 3-5 w Strzegomiu Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: ZADANIE 1: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jaroszowie nr 98 ZADANIE 2: Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 przy Al. Wojska Polskiego 3-5 w Strzegomiu Przedsięwzięcie przewidziane do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. ZADANIE 1: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jaroszowie nr 98 Zakres robót obejmuje między innymi: - ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko - mokrą, - docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem wełny szklanej; - wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową z PCV; - częściowa wymiana stolarki drzwiowej na nową z ciepłego aluminium; - wykonanie nowych obróbek blacharskich; - wymiana i przełożenie rynien i rur spustowych; - przełożenie blaszanych przewodów wentylacyjnych zlokalizowanych przy ścianie doświetlenia korytarza na dachu; - wymiana parapetów zewnętrznych; - wykonanie nowej opaski wokół budynku; - wymiana istniejącej instalacji odgromowej; - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania; - wymiana zadaszenia nad wejściem bocznym od zachodu; - wymiana istniejącego kanału ciepłowniczego w systemie technologii rur preizolowanych z izolacją pogrubioną; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z elementami grzejnymi; - prace towarzyszące; Szczegółowy zakres robót dla Zadania 1 określony jest: w projektach budowlanym i budowlano- wykonawczym branży budowlanej i instalacji co, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacji sanitarnych oraz niniejszej SIWZ, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Zakres robót dla ZADANIA 1 objęty jest pozwoleniem na budowę -Decyzja Nr 1493/2012 z dnia 06 grudnia 2012 roku znak:WB.6740.1366.2012.1 wydana przez Starostę Świdnickiego . ZADANIE 2: Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 przy Al. Wojska Polskiego 3-5 w Strzegomiu Zakres robót obejmuje między innymi: - ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko - mokrą, - docieplenie stropodachu; - wymiana istniejących drzwi na nowe z ciepłego aluminium; - wymiana istniejących okien zlokalizowanych w parterze budynku - korytarz na nowe z PCV z pakietem szybowym antywłamaniowym P4; - wykonanie nowych obróbek blacharskich; - przełożenie rynien i rur spustowych; - wymiana parapetów zewnętrznych; - wykonanie nowej opaski wokół budynku; - wymiana istniejącej instalacji odgromowej; - wykonanie nowej kolorystyki; - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania; - prace towarzyszące; Zakres robót dla ZADANIA 2 objęty jest pozwoleniem na budowę -Decyzja Nr 1494/2012 z dnia 06 grudnia 2012 roku znak:WB.6740.1368.2012.1 wydana przez Starostę Świdnickiego . Szczegółowy zakres robót dla Zadania 2 określony jest: w projektach budowlanym i budowlano- wykonawczym branży budowlanej i instalacji co, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacji sanitarnych oraz niniejszej SIWZ, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 2. Należy przewidzieć wykonywanie robót zarówno w okresie wakacji, kiedy w obiektach nie będą odbywały się zajęcia jak również w miesiącach, w których trwać będą zajęcia szkolne. 3. Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 4. Zamawiający dopuszcza skaładanie ofert częściowych na wykonanie poszczególnych zadań, to jest na ZADANIE 1 i/lub na ZADANIE 2. 5. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, 4) ewentualny projekt organizacji ruchu na czas trwania robót i opłatę za zajęcie pasa drogowego, 5) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, 6) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 6. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 7. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości w tym na zastosowane wyroby budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 8. Przed dokonaniem zamówienia materiałów Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji dokument Zatwierdzenie materiałowe. Zatwierdzenie to musi zawierać propozycję materiałów wraz ze wszelkimi niezbędnymi dokumentami w postaci atestów, aprobat, deklaracji zgodności. 9. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 10. Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie: - kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi, liczonego od daty uzyskania uprawnień budowlanych; - kierownika robót instalacyjnych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji co posiadającego minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi, liczonego od daty uzyskania uprawnień budowlanych; 12. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla ZADANIA 1 - 15 000,00 zł dla ZADANIA 2 - 7 000,00zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach