Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku przychodni zdrowia w Bukownie

Gmina Bukowno - Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 32332 Bukowno, ul. Kolejowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 421 533 , fax. 326 421 544
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowno - Urząd Miejski
    ul. Kolejowa 16
    32332 Bukowno, woj. małopolskie
    tel. 326 421 533, fax. 326 421 544
    REGON: 27625748100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umbukowno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku przychodni zdrowia w Bukownie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Termomodernizacji budynku przychodni zdrowia w Bukownie. Zakres przedmiotu zamówienia określają: • SIWZ, • projekt budowlany, • przedmiar robót. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) naprawę pęknięć ścian na elewacjach polegających na fragmentarycznych usunięciach tynku, zespojenie pęknięć zaprawą do rys (dedykowaną do betonu), głębsze pęknięcia należy wzmocnić metalowymi szpilkami. b) ocieplenie ścian budynku warstwą styropianu gr. 12 cm. Docieplenie metodą lekką, mokrą BSO z cienkowarstwowym tynkiem silikonowym w kolorach podanych w projekcie budowlanym – ok. 1.110 m2. Ocieplenie ścian wiąże się z wymianą obróbek blacharskich na attykach oraz wymianą parapetów zewnętrznych, c) ocieplenie stropodachów wentylowanych granulatem z wełny mineralnej, d) wymianę ściany z pustaków szklanych (luksferów) na okna z PCV, e) wymianą 2 okien drewnianych na okna z PCV, f) wymianę starych drzwi stalowych na drzwi aluminiowe – pow. 16,04 m2, g) wymianę obróbek blacharskich na obróbki z blachy stalowej powlekanej oraz wymianę rynien i rur spustowych na rynny i rury spustowe z PCV h) roboty towarzyszące, takie jak: - demontaż i ponowny montaż opaski wokół budynku, - wykucie krat, zmniejszenie o wielskość ocieplenia, oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne i montaż krat, - naprawa ścian studzienek naświetlających okna piwniczne (szacht) polegająca na odbiciu odspojonych tynków, uzupełnieniu nowych tynków i pomalowaniu farbami fasadowymi, - wymiana daszków nad szachtami okiennymi i wejściami do piwnic, - przesunięcie dwóch skrajnych słupków zadaszenia nad wejściem głównym poza obrys docieplenia. Roboty sklasyfikowano wg wspólnego słownika zamówień: 45 00-0000-7 roboty budowlane 45-40-00-0-1 roboty wykończeniowe 45-44-21-00-8 roboty malarskie 45-41-00-00-4 prace tynkarskie 45-32-00-00-6 prace izolacyjne 45-26-10-00-4 pokrycia dachowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uproszczone kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 8 do specyfikacji. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa w przypadku składania oferty wspólnej, Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu Miejskiego w Bukownie. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 9, 10, 11 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacanie podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokumenty dotyczą, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentowania, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zastrzeżeniem terminów złożenia właściwych oświadczeń, odpowiadających terminom wymaganym przy wystawianiu określonego dokumentu zastępowanego oświadczeniem. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach