Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku przedszkola w Rudkach, ul. Chełmowa 11, 26 - 006 Nowa Słupia

Gmina Nowa Słupia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-006 Nowa Słupia, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 177 138
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Słupia
    ul. Rynek 15
    26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 177 138
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku przedszkola w Rudkach, ul. Chełmowa 11, 26 - 006 Nowa Słupia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe w tym: demontaż stolarki drzwiowej przeznaczonej do wymiany, demontaż stolarki okiennej (z parapetami) przeznaczonej do wymiany, demontaż elementów elewacji na czas robót: tablice, uchwyty flag, kratki wentylacyjne, demontaż instalacji odgromowej z dachu, demontaż rynien i rur spustowych, demontaż obróbek blacharskich, rozbiórkę utwardzeń w pasie o szer. 1m pod planowane ocieplenie ścian w gruncie, roboty ziemne – odkrycie ścian fundamentowych. 2. W nowo projektowanej termomodernizacji istniejącego budynku należy uwzględnić: montaż nowej stolarki okiennej (U=0,9 W/m2 x K) z parapetami wewnętrznymi z aglomarmuru i zewnętrznymi z blachy, montaż nowej stolarki drzwiowej (U=1,3 W/m2 x K), odtworzenie hydroizolacji i ocieplenie ścian fundamentowych (styrodur XPS300-035 gr. 150mm), ocieplenie ścian zewnętrznych (styropian EPS70-031 gr. 140mm), ocieplenie stropodachu (styropian EPS200-036 jednostronnie laminowany papą, gr. 200mm) wraz z pokryciem 2 dodatkowymi warstwami papy SBS, wykończenie okapów wraz z obróbkami blacharskimi, wykończenie ścian ogniomurów, wykończenie kominów – ocieplenie trzonów styropianem EPS70-031, gr. 50mm wraz z obróbkami blacharskimi czap kominowych, montaż nowych rynien i rur spustowych z PCV, montaż uprzednio zdemontowanych elementów na elewacji, zasypanie wykopów, wykonanie nowego odcinka opaski z kostki brukowej, odtworzenie utwardzeń terenu, remont daszków żelbetowych nad wejściami, remont doświetli, remont: uzupełnianie tynków, malowanie pomieszczeń, wykonanie nowych posadzek w piwnicach, prace porządkowe na zewnątrz budynku. 3. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji oświetlenia w budynku. Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni gazowej. 4. Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany i wykonawczy w branżach oraz SzSTWiORB oraz przedmiary (poglądowo). Wykonawca i podwykonawca ma obowiązek zatrudniać na podstawie umowy o pracę, o której mowa w art. 22 §1 oraz art. 25 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osoby, które wykonywać będą m.in. zakres zamówienia określony powyżej. Zamawiający żąda aby Wykonawca robót wykonał roboty termomodernizacyjne w jednym systemie materiałowym istniejącym na rynku od min. 5 lat, przy zastosowaniu materiałów o nie gorszych parametrach technicznych określonych w projektach budowlanych sporządzonych dla każdego z obiektów. Wybrany system powinien posiadać min. 5 letnią gwarancję producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2. Zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza. 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach