Przetargi.pl
Budowa windy osobowej w budynku NZOZ w Stopnicy

Gmina Stopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 28130 Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3779 800 , fax. 0-41 3779 606
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stopnica
    ul. Tadeusza Kościuszki 2
    28130 Stopnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3779 800, fax. 0-41 3779 606
    REGON: 29101078300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stopnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy osobowej w budynku NZOZ w Stopnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: wykonanie szybu windy i montaż windy z przystankiem na poziomie -1,20, posadowienie na płycie fundamentowej przy zachodniej ścianie budynku windy osobowej – platformy dźwigowej zabudowanej w konstrukcji samonośnej, umożliwiającej dostęp pacjentów (w tym niepełnosprawnych) do każdej kondygnacji budynku: przyziemia, parteru i piętra, połączenie komunikacyjne windy z drogami komunikacji poziomej. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę windy zewnętrznej wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych w budynku NZOZ przy ul. Tadeusza Kościuszki 12A w Stopnicy, w tym m. in.: obudowie szybu windowego, budowie płyty fundamentowej, montażu szybu windowego samonośnego obudowanego szkłem bezpiecznym, utwardzenie terenu przy windzie, przełożenie kostki betonowej wokół windy, rozebranie i ułożenie posadzek, rozebranie, uzupełnienie ścianek i inne roboty budowlane. W zakresie zamówienia ujęto również uzyskanie wszelkich dokumentów z Urzędu Dozoru Technicznego niezbędnych do eksploatacji windy (dźwigu) oraz przeszkolenie pracownika użytkownika. Szczegółowy zakres robót określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ (w szczególności w dokumentacji technicznej oraz w przedmiarze robót). Posiadana przez Zamawiającego dokumentacja techniczna została zmodyfikowana w zakresie dobudowy drugiej windy. W niniejszym postępowaniu zakres robót obejmuje tylko i wyłącznie roboty związane z budową 1 windy osobowej i stanowi 1 etap modernizacji budynku NZOZ w Stopnicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416130-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. W przypadku: podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, podmiotów występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną