Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej i Strażnicy OSP w Galowie"

Gmina Busko-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, al. Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (+48) 41 370-52-00
  • Data zamieszczenia: 2022-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Busko-Zdrój
    al. Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. (+48) 41 370-52-00
    REGON: 291009716
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej i Strażnicy OSP w Galowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej i Strażnicy OSP w Galowie w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój - etap III”.ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH OBEJMUJE NASTĘPUJĄCY ZAKRES ROBÓT:Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej i Strażnicy OSP w Galowie.I Branża budowlana− docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 16 cm − docieplenie stropu wełną mineralną grubości 20 cm− wymiana stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych i drzwiowej− przedłużenie okapów wraz z wyminą obróbek blacharskich− montaż nowych rynien i rur spustowych− UWAGA! Dokumentacja projektowa zakłada ponowny montaż zdemontowanych rynien i rur spustowych. W wycenie należy jednak uwzględnić montaż nowych rynien i rur spustowych.− wykonanie opaski przy budynku− wymiana pionów instalacji odgromowej budynku − wykonanie robót naprawczych malarskich− elewacja strona zachodnia: montaż 2 sztuk kratek wentylacyjnych (anemostaty)demontaż oprawy oświetleniowej ze ściany zewnętrznej budynku demontaż starych i montaż nowych drzwiczek rewizyjnych (20x25 cm)− elewacja strona południowa:demontaż dawnego nieczynnego przyłącza energetycznego− elewacja wschodnia: demontaż skrzynki rewizyjnej i montaż nowej skrzynki wraz z montażem nowego przełącznika do syreny głównej IP68montaż nowych uchwytów na flagi – 3 szt.demontaż i ponowny montaż tablicy informacyjnej− regulacja słupka oraz przęsła ogrodzeniowego − wymiana pokrycia dachowego daszku nad schodami od strony zachodniej wraz z oczyszczeniem i pomalowaniem stalowej konstrukcji daszku wraz z słupami− demontaż istniejącego daszku nad schodami od strony wschodniej. Montaż nowego daszku w konstrukcji drewnianej, jednospadowego, pokrytego blachą trapezową (kolorystyka do uzgodnienia). Daszek o wymiarach około 2,5mx1,0m wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek blacharskich. − rozbiórka schodów zewnętrznych od strony wschodniej oraz wykonanie nowych z kostki brukowej gr. 4 cm.II Branża sanitarna− budowa zewnętrznej instalacji gazu do budynku świetlicy wiejskiej i strażnicy OSP− montaż gazowego kotła kondensacyjnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.) zgodnie z dokumentacją projektową − wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania poprzez modernizację istniejącej instalacji c.o. na parterze budynku oraz rozbudowę instalacji c.o. na piętro budynku− wykonanie sterowania trzema strefami grzewczymi instalacji c.o. (I - garaż, II - pozostała część parteru, III - I piętro) poprzez zastosowanie czujnika wewnętrznego − montaż ciepłomierzy− wykonanie robót naprawczych malarskichIII Branża elektryczna− wymiana opraw oświetleniowych oraz wykonanie poziomych odcinków przewodów instalacji elektrycznej od istniejących puszek łączeniowych do projektowanych oprawUwaga! Zamawiający dopuszcza obniżenie parametru IP opraw oświetleniowych do poziomu zgodnego z warunkami technicznymi dla poszczególnych pomieszczeń. Pozostałe parametry opraw pozostają bez zmian.Zadanie jest dofinansowane w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój - etap III” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 3 „Efektywna i zielona energia”, działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym.Realizację inwestycji należy prowadzić zgodnie z warunkami decyzji o pozwoleniu na budowę, w oparciu o dokumentacje projektowe i opis przedmiotu zamówienia, zgodnie ze sztuką budowlaną, aktualną wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami. Wykonawca umieści przy wjeździe na teren budowy dla każdego obiektu:- tablicę informacyjną budowy,- tablicę informacyjną o źródle współfinansowania zadania,- trwałą tablicę pamiątkową po zakończeniu budowy, W/w tablice należy wykonać zgodnie z kartą wizualizacji RPOWŚ (załącznik nr 12) oraz wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej dostępnej w linku: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r UWAGA 21. Elementy przeznaczone do rozbiórki i demontażu takie jak: gruz itp.- Wykonawca zdemontuje i zutylizuje na swój koszt.2. Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk uzyskany ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty.3. Dokumenty z przeprowadzenia przedmiotowych robót należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową.2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ zawierającej:- projekt budowlany;- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanychb) Przedmiarach robót - załącznik do SWZ.Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach