Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Granicach

Gmina Masłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97515 Masłowice,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 874 625 , fax. 447 874 615
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Masłowice
    97515 Masłowice, woj. łódzkie
    tel. 447 874 625, fax. 447 874 615
    REGON: 59064810300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Granicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Granicach na działce o numerze ewidencyjnym 205 w miejscowości i obrębie geodezyjnym Granice (Nr 0004), gm. Masłowice, która polegać będzie na: a) Prace rozbiórkowe i demontażowe: • Demontaż parapetów zewnętrznych; • Demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych • Częściowe skucie tynków z elewacji; • Demontaż elementów elewacyjnych ( lampy, skrzynki, tabliczki informacyjne) • Demontaż wrót garażowych • Demontaż starych okien b) Prace montażowe • Skucie skorodowanych tynków na elewacji; • Uzupełnienie tynków i ubytków w ścianach; • Oczyszczenie powierzchni z brudu i kurzu poprzez mycie elewacji wodą z dodatkiem słabych detergentów • Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 10 cm, w rejonie cokołu 10 cm, ościeża 2 cm metodą „lekką – mokra” • Wyprawa elewacji tynkiem silikatowym • Montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej gr. 0,55 mm • Montaż rynien z PCV Ø 125 • Montaż rur spustowych z PCV Ø110, • Montaż obróbek blacharskich • Montaż dwóch daszków nad wejściem z poliwęglanu • Montaż elementów elewacyjnych ( lamy, skrzynki, tabliczki informacyjne) • Montaż wrót garażowych • Montaż nowych okien zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ; Prace budowlane i montażowe objęte przedmiotem zamówienia poprzedzone będą niezbędnymi pracami rozbiórkowymi i demontażowymi opisanymi w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SIWZ . Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mogących się pojawić wszelkich dodatkowych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy a nie ujętych w dokumentacji technicznej. Szczegółowo przedmiot zamówienia, rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa: a) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWIZ b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 2 do SIWZ; c) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ Uwaga: Przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako załączniki nr 3 do SIWZ, pełnią wyłącznie funkcję informacyjną i pomocniczą opisu przedmiotu zamówienia. Jeżeli przedmiar robót w pozycji podstawa, posiada podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny. Do sporządzenia rzetelnej wyceny zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - dokumentacją projektową (załączniki nr 1 do SIWZ); - specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załączniki nr 2 do SIWZ); - warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i Prawa budowlanego, - wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm, przenoszących europejskie normy zharmonizowane, - zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej ustalonymi zwyczajami oraz wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie bhp i przepisów przeciwpożarowych oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i odzież, - z materiałów, których jakość winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 gr.) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. a) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu – potwierdzenie wykonania polecenia przelewu (na poleceniu przelewu należy wpisać jego tytuł, czyli nazwę przetargu lub co najmniej numer postępowania), b) pozostałych przypadkach akceptowalnych form wniesienia wadium, czyli w jednej z form, o której mowa w rozdziale VIII niniejszej SIWZ - oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego, który powinien zostać złożony w siedzibie Zamawiającego – w Sekretariacie w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”, a dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 2) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli, tj. jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów); 3) w przypadku oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór - Załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach