Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 14 przy ul. Mieszka I 12 w Siedlcach

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2012-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 14 przy ul. Mieszka I 12 w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: /Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 14/ przy ul. Mieszka I 12 w Siedlcach. 1.1. Zakres zamówienia: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1. Remont stropodachu (w tym min. docieplenie stropodachu granulatem z wełny min. o gr. 10 cm). 2. Przebudowa zadaszenia głównego wejścia. 3. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna (w tym min.: montaż parapetów okiennych, wstawienie listew maskujących w ościeżach montowanych okien, montaż osłon na grzejniki). 4. Roboty uzupełniające po montażu otworów i po zlikwidowanych otworach (w tym min.: wykonanie uzupełnienia szkieletu ściany wełną mineralną i uzupełnienia od wewnątrz płytą GK, od zewnątrz płytą OSB, wykonanie ścianki systemowej z płyt GKF o REI 60 wydzielającą klatkę schodową do piwnic). 5. Docieplenie ścian budynku. 6. Uzupełnienia p.poż. (w tym min.: wykonanie okładzin z płyt gipsowo- kartonowych o EI30, wykonanie obudów szybów instalacyjnych płytami gipsowo- kartonowymi). 7. Elementy zewnętrzne budynku (rampa, tarasy, powierzchnie utwardzone i chodniki, zagospodarowanie placu zabaw wraz z montażem zabawek, ogrodzenie, osłona śmietnika). 2. Roboty sanitarne. 1. Modernizacja instalacji c.o. 2. Remont instalacji wod.-kan. 3. Remont przyłącza kanalizacji deszczowej i wykonanie drenażu. 3. Roboty elektryczne. 1. Instalacja oświetlenia awaryjnego (w tym wymiana instalacji odgromowej). 2. Instalacja sygnalizacji alarmu pożaru. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Wykonawca powinien: a) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych, z materiałami opisanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej, b) prowadzić dokumentację budowy (dziennik robót), c) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) uzyskać protokoły prób i badań wymaganych odrębnymi przepisami. 2. Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Roboty wewnątrz budynku należy wykonać w okresie wakacyjnym, tj. 30.06.2012 r. - 24.08.2012 r. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość sukcesywnego przekazywania pomieszczeń w trakcie trwania roku szkolnego tj. do dnia 29.06.2012 r., pod warunkiem wykonywania ich zgodnie z informacją projektanta, stanowiącą załącznik do opisu przedmiotu zamówienia (dołączony do SIWZ). Uwaga: Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (dokumentacja budowlana, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiar robót należy traktować jako załącznik dodatkowy, pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.02.2012r. do godz. 9.45 wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto). Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach, ul. Sokołowska 56 nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: /Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 14/ przy ul. Mieszka I 12 w Siedlcach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach