Gmina Obryte ogłasza przetarg
- Adres: 07-215 Obryte, Obryte 185
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7411004 , fax. 029 7411004
- Data zamieszczenia: 2012-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Obryte
Obryte 185 185
07-215 Obryte, woj. mazowieckie
tel. 029 7411004, fax. 029 7411004
REGON: 55066813700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.obryte.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i środków czystości w 2012 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i środków czystości w okresie od dnia zawarcia umowy do do dnia 31 grudnia 2012 r. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w ilościach określonych każdorazowo odrębnym zamówieniam. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają załączone Formularze cenowe, stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w dalszej części zwanej SIWZ). 2. Miejsca dostawy: - Urząd Gminy w Obrytem; - Ośrodek Pomocy Społecznej w Obrytem; - Publiczne Gimnazjum w Obrytem; - Zespół Placówek Oświatowych w Obrytem; - Szkoła Podstawowa w Psarach; - Szkoła Podstawowa w Zambskach Kościelnych; - Szkoła Podstawowa w Sokołowie Włościańskim; - Szkoła Podstawowa w Gródku Rządowym. 3. Zamówienie podzielone na dwie częsci: CZEŚĆ I - Dostawa materiałów biurowych i środków czystości. Szczegółowy opis zamówienia okresla załącznik nr 1 do oferty 1) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów biurowych równoważnych asortymentowi określonemu w załaczniku nr 1 do Oferty. Dla wszystkich wskazanych w załączniku nazw artykułów biurowych o określenych właściwościach i standardach jakościowych Zamawiający dopuszcza składanie, zostosowanie równoważnych materiałów biurowych o parametrach nie niższych niż te którymi charakteryzują się artykuły biurowe wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. 2) Ponadto Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych asortymentowi określonemu w załaczniku nr 1 do oferty (tzw. zamienniki). Przez równoważne Zamawiający rozumie produkty w pełni kompatybilne z urządzeniami w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, oraz posiadające nie gorsze niż produkty oryginalne parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości. Zamontowanie i używanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie może powodować utraty gwarancji producenta sprzętu. Oferowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą być wytwarzane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych materiałów eksploatacyjnych zgodnych z wymogami norm ISO 9001:2008, 14001:2004 oraz PN-N 18001:2004 lub równoważnymi normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, tj. wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów użytkowania, które przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, posiadające wymienione na nowe wszystkie komponenty wpływające bezpośrednio na jakość wydruku (m.in. wałek optyczny) i gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub dokona wymiany sprzętu na nowy na swój koszt. Naprawa odbędzie się w autoryzowanym serwisie i nie będzie powodować utraty dalszej gwarancji. 3) Okres gwarancji na materiały eksploatacyjne, któtrej udziela Wykonawca jest równy okresowi gwarancji udzielanej przez producenta, z zastrzeżeniem że okres ten nie może być krótszy niż 6 miesiący od daty dostarczenia towaru. CZĘŚĆ II - Dostawa środków czystości Szczegółówy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ 1) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie środków czystości równoważnych asortymentowi określonemu w załaczniku nr 2 do Oferty. Dla wszystkich wskazanych w załączniku nazw środków czystości o określenych właściwościach i standardach jakościowych Zamawiający dopuszcza składanie zostosowanie równoważnych środków czystości o parametrach nie niższych niż te którymi charakteryzują się środki czystości wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia 4. Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i środków czystości nastąpi na koszt Wykonawcy w ilościach określonych każdorazowo wg potrzeb zamawiającego, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. 5. Termin realizacji zamówienia - wymagany termin do 3 dni od daty złożenia zamówienia. Forma składania zamówienia: telefonicznie, fax, e-mail, poczta. 6. Podane ilości są wielkościmi szacunkowymi i w rzeczywitości mogą ulec zmianie. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnego zapotrzebowania na poszczególne artykuły biurowe, materiały ekspoloatacyjne i środki czystości Zamawiający w trakcie składania zamówienia zastrzega sobie prawo do składania zamówień na większe bądź mniejsze ilości niż wyspecyfikowane w przedmiocie zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zakupu mniejszej ilości asortymentu. 7. W przypadku wystąpienia istotnych zmian powodujących, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wczesnej przewidzieć, Zamawiający może unieważnić przetarg bez prawa Wykonawcy do żądania odszkodowania. 8. Kod CPV 30190000-7, 30125110-5, 33760000-5, 39830000-9, 39831000-6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obryte.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23