Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Zamościu.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6881212, 84 6881211 , fax. 846 866 974
  • Data zamieszczenia: 2018-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6881212, 84 6881211, fax. 846 866 974
    REGON: 1775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Zamościu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Inspektoratu ZUS w Zamościu przy ul. Kiepury 2. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do opisu: 1) Dokumentacja projektowa tj.: a) Projekt Budowlany Architektura – Termomodernizacja - zał. nr 1.1, b) Projekt Budowlany Konstrukcja – Termomodernizacja - zał. nr 1.2, c) Projekt Wykonawczy Architektura – Termomodernizacja - zał. nr 1.3, d) Projekt Wykonawczy Konstrukcja – Termomodernizacja - zał. nr 1.4, e) Projekt Budowlany Architektura i Konstrukcja - Przebudowa Dachu - zał. nr 1.5, f) Projekt Wykonawczy Architektura i Konstrukcja - Przebudowa Dachu - zał. nr 1.6, g) Projekt Budowlany Wykonawczy branża elektryczna – Termomodernizacja - zał. nr 1.7, h) Projekt Budowlany Wykonawczy branża elektryczna - Przebudowa Dachu - zał. nr 1.8, i) Projekt Budowlany Wykonawczy branża sanitarna –Termomodernizacja - zał. nr 1.9, j) Przedmiar robót - zał. nr 1.10, k) Oświadczenie uzupełniające - .zał. nr 1.11; 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - zał. 1.12. 3. Szczegółowe zobowiązania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawierają również istotne postanowienia umowy (zał. 8 do siwz). 4. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca wykonał osobiście kluczową część zamówienia polegającą na ociepleniu elewacji budynku w zakresie: 1) mocowania płyt styropianowych klejem i kołkami na elewacji budynku w tym gzymsów i pilastrów; 2) wykonania warstwy zbrojącej z siatki i kleju wraz z gruntowaniem; 3) wykonania tynku elewacyjnego cienkowarstwowego. 5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 ust. 3a upzp określił w opisie przedmiotu zamówienia wymaganie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (pkt 5-6 zał. nr 1.0. do siwz) czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający sformułował powyższy wymóg z uwagi na fakt, że wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 108 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert, określonym w sekcji IV.6.2) do wniesienia wadium w kwocie 49 000,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp. tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 z poźn. zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania (zgodnie z § 9 siwz) tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium: Nr rachunku: 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014, dane banku: PKO BP Centrum Korporacyjne I w Warszawie, ul. Nowogrodzka 35/41, 6. Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać: WADIUM – TERMOMODERNIZACJA I/ZUS W ZAMOŚCIU. 7. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu określonego w sekcji IV.6.2), uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się : 1) formularz oferty wypełniony i podpisany wg wzoru określonego zał. nr 6 do siwz; 2) kosztorys ofertowy sporządzony i podpisany stosownie do wytycznych określonych w § 12 do siwz. 1.1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenia wymagane w § 6 ust. 1 siwz; 2) pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje, potwierdza za zgodność z oryginałem dokumenty osoba inna niż wynika to z wpisu do KRS lub CEiDG. Pełnomocnictwo należy również załączyć w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (o którym mowa w § 4 ust. 3 - 5 siwz) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz inne dokumenty o których mowa w § 4 ust. 3 - 4 siwz (jeżeli dotyczy).; 4) kopię dowodu wniesienia wadium (zalecane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach