Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski - etap II”

Urząd Gminy Tomaszów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. 29 Listopada
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 643 085 , fax. 846 643 873
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski
    ul. 29 Listopada 9
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 846 643 085, fax. 846 643 873
    REGON: 55096000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski - etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski - etap II”. Zamawiający informuje, że roboty budowlane, będą prowadzone w obiektach użytkowanych zgodnie z przeznaczeniem przez cały okres realizacji niniejszej inwestycji. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 36 a.a. ust 1 dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie zamówienia z podziałem na 2 części jak poniżej: Część I zamówienia: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski – etap II – 5 budynków: 1. Remizo-Świetlica w miejscowości Jeziernia. Parametry techniczne obiektu: a) powierzchnia zabudowy całego budynku 213,67 m2 b) wymiary budynku 16,40x12,70 m c) powierzchnia użytkowa 325,64 m2 d) wysokość budynku 10,34 m Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Docieplenie ścian zewnętrznych - Docieplenie stropu pod dachem - Wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych - Wymiana rur spustowych, rynien - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Remont schodów, balkonów zewnętrznych - Montaż poręczy schodowej - Ułożenie opaski odwadniającej - Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych - Montaż szklanych zadaszeń systemowych - Instalacja centralnego ogrzewania lokali - Instalacja przygotowania c.w.u. - Demontaże istniejących instalacji elektrycznych: oświetleniowej oraz gniazd 230V w pomieszczeniu podlegającemu przebudowie (pom. WC) - Doposażenie tablicy głównej TG - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd 230V w pomieszczeniu po przebudowie - Wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb branży sanitarnej. 2. Szkoła Podstawowa w miejscowości Jeziernia. Parametry techniczne obiektu: a) powierzchnia zabudowy całego budynku 377,73 m2 b) wymiary budynku 22,47x8,10 m, 14,02x13,96 m c) powierzchnia użytkowa 325,64 m2 d) wysokość budynku 11,00 m Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Docieplenie ścian zewnętrznych - Docieplenie stropu pod dachem - Wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych - Wymiana rur spustowych, rynien - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Ułożenie opaski odwadniającej - Demontaż oraz ponowny montaż pochylni dla niepełnosprawnych - Demontaże istniejących instalacji elektrycznych: oświetleniowej i gniazd 230V - Wymiana tablicy głównej TG - Wykonanie tablicy rozdzielczej TR - Wymiana WLZ-tów - Wykonanie instalacji Przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego ewakuacyjnego - Wykonanie instalacji gniazd 230V - Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych - Wykonanie instalacji komputerowej - Wymiana instalacji dzwonkowej 3. Świetlica Wiejska w miejscowości Przeorsk. Parametry techniczne obiektu: a) powierzchnia zabudowy całego budynku 385,25 m2 b) wymiary budynku 28,32x22,82 m c) powierzchnia użytkowa 447,57 m2 d) wysokość budynku 9,90 m Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Docieplenie ścian zewnętrznych - Docieplenie połaci dachowej oraz stropu pod dachem - Wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych - Dostosowanie rur spustowych do docieplonej elewacji (wymiana kolanek) - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Remont schodów zewnętrznych - Montaż poręczy schodowej - Remont elementów stalowych - Ponowne ułożenie opaski odwadniającej - Montaż zadaszenia systemowego szklanego - Montaż systemowej pochylni stalowej dla niepełnosprawnych - Instalacja centralnego ogrzewania lokali - Instalacja przygotowania c.w.u. - Demontaże istniejących instalacji elektrycznych: oświetleniowej oraz gniazd 230V w pomieszczeniach podlegających przebudowie (pom. przejściowe i WC) - Doposażenie tablicy głównej TG - Wykonanie tablicy rozdzielczej TP - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd 230V w pomieszczeniach po przebudowie - Wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb branży sanitarnej 4. Remizo-Świetlica w miejscowości Ruda Wołoska. Parametry techniczne obiektu: a) powierzchnia zabudowy całego budynku 171,46 m2 b) wymiary budynku 11,70x15,48 m c) powierzchnia użytkowa 282,55 m2 d) wysokość budynku 10,05 m Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Docieplenie ścian zewnętrznych - Docieplenie stropu pod dachem - Wymiana pokrycia dachowego - Wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych - Wymiana rur spustowych, rynien - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Remont schodów - Montaż krat okiennych - Montaż poręczy schodowej - Ułożenie opaski odwadniającej - Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych - Montaż szklanych zadaszeń systemowych - Zamurowanie otworów okiennych na poddaszu - Instalacja centralnego ogrzewania lokali - Instalacja przygotowania c.w.u. - Demontaże istniejących instalacji elektrycznych: oświetleniowej oraz gniazd 230V i 400V - Wymiana tablicy głównej TG - Wykonanie tablic rozdzielczych TP, TH, T1 - Wymiana WLZ-tów - Wykonanie instalacji Przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego ewakuacyjnego - Wykonanie instalacji gniazd 230V i 400V - Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych - Wymiana instalacji odgromowej - Wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb branży sanitarnej. 5. Świetlica Wiejska w miejscowości Ulów. Parametry techniczne obiektu: a) powierzchnia zabudowy całego budynku 235,72 m2 b) wymiary budynku 12,20x10,60 m, 8,00x15,50 m c) powierzchnia użytkowa 201,17 m2 d) wysokość budynku 7,70 m Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Docieplenie ścian zewnętrznych - Docieplenie stropu pod dachem - Wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych - Wymiana rur spustowych, rynien - Wymiana stolarki okiennej - Ułożenie opaski odwadniającej - Montaż pochylni dla niepełnosprawnych - Przebudowa schodów zewnętrznych - Instalacja centralnego ogrzewania lokali - Instalacja przygotowania c.w.u. - Doposażenie tablicy głównej TG - Wykonanie tablicy rozdzielczej TP - Wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb branży sanitarnej Część II zamówienia: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski – etap II – 6 budynków: 1. Świetlica Wiejska w miejscowości Chorążanka. Parametry techniczne obiektu: a) powierzchnia zabudowy całego budynku 189,79 m2 b) wymiary budynku 18,26x10,30 m c) powierzchnia użytkowa 164,12 m2 d) wysokość budynku 7,50 m Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Docieplenie ścian zewnętrznych - Docieplenie połaci dachowej oraz stropu pod dachem - Wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych - Dostosowanie rur spustowych do docieplonej elewacji (wymiana kolanek) - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Remont schodów zewnętrznych - Montaż poręczy schodowej - Ułożenie opaski odwadniającej - Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych - Instalacja centralnego ogrzewania lokali - Instalacja przygotowania c.w.u. - Demontaże istniejących instalacji elektrycznych: oświetleniowej oraz gniazd 230V w pomieszczeniach podlegających przebudowie (pom. socjalne i WC) - Doposażenie tablicy głównej TG - Wykonanie tablicy rozdzielczej TP - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd 230V w pomieszczeniach po przebudowie - Wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb branży sanitarnej. 2. Świetlica Wiejska w miejscowości Rabinówka. Parametry techniczne obiektu: a) powierzchnia zabudowy całego budynku 214,20 m2 b) wymiary budynku 17,00x12,60 m c) powierzchnia użytkowa 182,64 m2 d) wysokość budynku 6,12 m Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Docieplenie ścian zewnętrznych - Docieplenie stropu pod dachem - Wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych - Przedłużenie pokrycia dachowego - Wymiana rur spustowych, rynien - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Remont schodów zewnętrznych - Montaż poręczy schodowej - Ułożenie opaski odwadniającej - Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych - Montaż szklanych zadaszeń systemowych - Instalacja centralnego ogrzewania lokali - Instalacja przygotowania c.w.u. - Demontaże istniejących instalacji elektrycznych: oświetleniowej oraz gniazd 230V w pomieszczeniu podlegającemu przebudowie - Rozbudowa tablicy głównej TG - Wykonanie tablicy rozdzielczej TP - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd 230V w pomieszczeniu po przebudowie - Wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb branży sanitarnej. 3. Świetlica Wiejska oraz Szkoła Podstawowa w miejscowości Rogóźno. Parametry techniczne obiektów: a) powierzchnia zabudowy całego budynku 458,23 m2 b) wymiary budynku 20,49x10,50 m, 11,58x12,65 m, 17,46x6,05 m c) powierzchnia użytkowa 396,42 m2 d) wysokość budynku 6,80 m Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Docieplenie ścian zewnętrznych - Docieplenie stropu pod dachem - Wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych - Wymiana rur spustowych, rynien - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Remont schodów, balkonów zewnętrznych - Ułożenie opaski odwadniającej - Montaż szklanych zadaszeń systemowych - Instalacja centralnego ogrzewania lokali - Instalacja przygotowania c.w.u. - Doposażenie tablicy głównej TG - Wykonanie tablicy rozdzielczej TP - Wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb branży sanitarnej. 4. Świetlica Wiejska w miejscowości Rogóźno-Kolonia. Parametry techniczne obiektu: a) powierzchnia zabudowy całego budynku 116,56 m2 b) wymiary budynku 14,85x8,28 m c) powierzchnia użytkowa 174,07 m2 d) wysokość budynku 8,40 m Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Docieplenie ścian zewnętrznych - Docieplenie dachu - Docieplenie podłogi na gruncie - Wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych - Dostosowanie rur spustowych do elewacji - Wykonanie sufitu podwieszanego - Wymiana stolarki okiennej - Ułożenie opaski odwadniającej - Montaż zadaszeń systemowych szklanych - Instalacja centralnego ogrzewania lokali - Instalacja przygotowania c.w.u. - Demontaże istniejących instalacji elektrycznych: oświetleniowej oraz gniazd 230V w pomieszczeniu podlegającemu przebudowie (pom. magazynowe) - Rozbudowa tablicy głównej TG - Wykonanie tablicy rozdzielczej TP - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd 230V w pomieszczeniach po przebudowie - Wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb branży sanitarnej. 5. Remizo-Świetlica w miejscowości Typin. Parametry techniczne obiektu: a) powierzchnia zabudowy całego budynku 258,08 m2 b) wymiary budynku 18,27x14,77 m c) powierzchnia użytkowa 212,46 m2 d) wysokość budynku 9,22 m Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Docieplenie ścian zewnętrznych - Docieplenie stropodachu - Wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych - Wymiana rynien oraz rur spustowych - Wymiana stolarki okiennej, drzwiowej - Ułożenie opaski odwadniającej - Montaż zadaszeń systemowych szklanych - Montaż schodów zewnętrznych stalowych - Instalacja centralnego ogrzewania lokali - Instalacja przygotowania c.w.u. - Demontaże istniejących instalacji elektrycznych: oświetleniowej oraz gniazd 230V w pomieszczeniu podlegającemu przebudowie - Doposażenie tablicy głównej TG - Wykonanie tablicy rozdzielczej TP - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd 230V w pomieszczeniach po przebudowie - Wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb branży sanitarnej. 6. Szkoła Podstawowa w miejscowości Typin. Parametry techniczne obiektu: a) powierzchnia zabudowy całego budynku 521,01 m2 b) wymiary budynku 27,82x10,17 m, 11,08x16,33 m c) powierzchnia użytkowa 609,22 m2 d) wysokość budynku 7,00 m Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Docieplenie ścian zewnętrznych - Docieplenie stropodachu - Wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych - Wymiana rynien oraz rur spustowych - Wymiana stolarki okiennej, drzwiowej - Ułożenie opaski odwadniającej - Montaż zadaszeń systemowych szklanych - Remont schodów zewnętrznych - Wymiana pokrycia dachowego na zadaszeniu - Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych - Instalacja centralnego ogrzewania lokali - Instalacja przygotowania c.w.u. - Demontaże istniejących instalacji elektrycznych: oświetleniowej i gniazd 230V - Wymiana tablicy głównej TG - Wykonanie tablicy rozdzielczej TK - Wykonanie tablic rozdzielczych TM + TTM - Wymiana WLZ-tów - Wykonanie instalacji Przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu, - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego ewakuacyjnego - Wykonanie instalacji gniazd 230V - Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych - Wykonanie instalacji komputerowej - Wymiana instalacji dzwonkowej - Wykonanie instalacji elektrycznej dla potrzeb branży sanitarnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:  Część I zamówienia 10 000,00 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy złotych 00/100),  Część II zamówienia 10 000,00 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy złotych 00/100), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP nr rachunku: 21 1020 3147 0000 8802 0103 3885 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IT.271.7.2020”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie - dotyczy części I i części II zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach