Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Kościuszki
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6881212, 84 6881211 , fax. 846 866 974
- Data zamieszczenia: 2018-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
ul. Kościuszki 103
23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 84 6881212, 84 6881211, fax. 846 866 974
REGON: 1775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa SOK w Inspektoracie ZUS w Zamościu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie SOK w Inspektoracie ZUS w Zamościu przy ul. Kiepury 2. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: Dokumentacja projektowa: 1) zał.nr 1.1. Projekt Budowlany, Wykonawczy, 2) zał.nr 1.2. Projekt Architektoniczno-Budowlany, Konstrukcja, 3) zał.nr 1.3. Projekt Budowlano-Wykonawczy branża sanitarna, 4) zał.nr 1.4. Projekt Budowlany branża elektryczna, 5) zał.nr 1.5. Rysunki uzupełniające SOK Zamość, 6) zał.nr 1.6. Przedmiary robót, 7) zał.nr 1.7. Oświadczenie uzupełniające. 8) zał.nr 1.8. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). 3. Szczegółowe zobowiązania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawierają również istotne postanowienia umowy (zał. nr 8 do siwz). 4. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca wykonał osobiście kluczową część zamówienia polegającą na wykonaniu robót w zakresie elementów konstrukcji, tj.: 1) wykonania rozbiórek komina wentylacyjnego; 2) wykonania rozbiórki ścian wewnętrznych; 3) wykonania wzmocnień ścian; 4) wykonania stropu nad parterem ; 5) przebudowy szybu windowego . 5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 ust. 3a upzp określił w opisie przedmiotu zamówienia wymaganie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (pkt 6-7 zał. nr 1.0. do siwz) czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający sformułował powyższy wymóg z uwagi na fakt, że wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 108 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert, określonym w sekcji IV.6.2), do wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp. tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 z poźn. zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert. 4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty dopuszczalną formą wadium lub wniesienia wadium w sposób nieprawidłowy, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b upzp odrzuci ofertę Wykonawcy. 5. Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium: Nr rachunku: 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 Dane banku: PKO BP Centrum Korporacyjne I w Warszawie, ul. Nowogrodzka 35/41 7. Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać: WADIUM – PRZEBUDOWA SOK W I/ZUS W ZAMOŚCIU 8. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu określonego w sekcji IV.6.2), uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się : 1) formularz oferty wypełniony i podpisany wg wzoru określonego zał. nr 6 do siwz; 2) kosztorys ofertowy sporządzony i podpisany stosownie do wytycznych określonych w § 12 do siwz. 1.1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenia wymagane w § 6 ust. 1 siwz; 2) pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje, potwierdza za zgodność z oryginałem dokumenty osoba inna niż wynika to z wpisu do KRS lub CEiDG. Pełnomocnictwo należy również załączyć w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (o którym mowa w § 4 ust. 3 - 5 siwz) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz inne dokumenty o których mowa w § 4 ust. 3 - 4 siwz (jeżeli dotyczy).; 4) kopię dowodu wniesienia wadium (zalecane).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie okładzin akustycznych oraz innych prac remontowych i wykończeniowych w budynku Regionalnego Ośrodka Badań i Rozwoju przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
Dodano: 2024-07-26 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zawieprzycach
Dodano: 2024-07-04 - Wykonanie remontu pomieszczeń kawiarenki usytuowanej w budynku Domu Studenta oraz dwóch pokoi dydaktycznych usytuowanych w budynku Głównym Uczelni w AWF Filia w Białej Podlaskiej
Dodano: 2024-06-03 - Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wąwolnicy
Dodano: 2024-05-27 - Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie okładzin akustycznych oraz innych prac remontowych i wykończeniowych w budynku Regionalnego Ośrodka Badań i Rozwoju przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
Dodano: 2024-05-10 - „Wykonanie remontu elewacji budynku dydaktyczno – mieszkalnego „AGAT” przy ul. 34 Pułku Piechoty 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej”
Dodano: 2024-03-27 - Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku: Młodzieżowy Dom Kultury w Puławach
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej i edukacyjnej na terenie gminy Żmudź
Dodano: 2024-02-02 - Remont i modernizacja pomieszczeń biurowych na II piętrze i garażu w budynku KM PSP w Lublinie z podziałem na części
Dodano: 2023-11-07