Dom Pomocy Społecznej Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. gen. Wł. Andersa 81b
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2665042 , fax. 032 2665042
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 1
ul. gen. Wł. Andersa 81b 81b
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 2665042, fax. 032 2665042
REGON: 64428850620000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul. Gen.Wł. Andersa 81 b II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: wykonanie ocieplenia części tylnej budynku - powyżej cokoła docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi , pokrycie tynkiem mineralnym 478 m2 , poniżej cokoła docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi 142 m 2 , pokrycie tynkiem tynkiem mineralnym 82 m 2 oraz wykonanie prac towarzyszących takich jak : stolarka okienna i drzwiowa, obróbki blacharskie, wykonanie instalacji przeciwoblodzeniowego ogrzewania rynien, wykonanie nawierzchni, wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją wykonawczą stanowią załączniki od nr 7 do 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1, 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 60 miesięcy. 6.Wykonają przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2009 r. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. 2 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości dat i miejsca wykonania zamówienia oraz dokumentów, że zamówienia te zostały wykonane należycie - wymagane są, co najmniej 2 roboty prace termo modernizacyjne w ilości 1000m2 licząc powierzchnie dachu i elewacji łącznie w 2 robotach - wg zał.nr.3 do SIWZ 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania - wg zał. nr 4 do SIWZ- warunkiem jest dysponowanie przez Wykonawcę 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrucyjno-budowlanej. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z potwierdzeniem opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ma złożyć: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 350 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości na minimum 350 tys. zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /www.um.sosnowiec.pl/menu: Urząd Miejski/Zamówienia Publiczne i przetargi/Jednostki Podległe
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Oddziału Neurologii SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja oddziału kardiologii, oddziału intensywnej opieki kardiologicznej oraz pracowni hemodynamiki - etap III część 2. Nr sprawy - 40-PN-16
Dodano: 2016-06-07 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PIWNIC BUDYNKU A STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH Z PRZEZNACZENIEM NA ARCHIWUM ZAKŁADOWE ORAZ ZABUDOWĄ PRZESUWNYCH REGAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH I SZAF SZUFLADOWYCH NA MAPY FORMATU A0
Dodano: 2015-10-14 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PIWNIC BUDYNKU A STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH Z PRZEZNACZENIEM NA ARCHIWUM ZAKŁADOWE ORAZ Z ZABUDOWĄ PRZESUWNYCH REGAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH I SZAF SZUFLADOWYCH NA MAPY FORMATU A0
Dodano: 2015-09-07 - Termomodernizacja obiektów komunalnych na terenie Gminy Miedźna.
Dodano: 2015-08-24 - AG/zp/XII/2015
Dodano: 2015-07-31 - MODERNIZACJA ODDZIAŁU KARDIOLOGII, ODDZIAŁU INTENSYWNEJ OPIEKI KARDIOLOGICZNEJ ORAZ PRACOWNI HEMODYNAMIKI - I ETAP + 1 CZĘŚĆ III ETAPU
Dodano: 2015-06-09 - Remont sanitariatów w budynku Przedszkola Miejskiego nr 32 w Bytomiu
Dodano: 2015-04-02 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH III p. BUDYNKU B STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH
Dodano: 2014-11-24 - REMONT ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU A I POMIESZCZENIA SOCJALNEGO W BUDYNKU B STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH
Dodano: 2014-11-12