Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul. Gen.Wł. Andersa 81 b II etap

Dom Pomocy Społecznej Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. gen. Wł. Andersa 81b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2665042 , fax. 032 2665042
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 1
    ul. gen. Wł. Andersa 81b 81b
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2665042, fax. 032 2665042
    REGON: 64428850620000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul. Gen.Wł. Andersa 81 b II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: wykonanie ocieplenia części tylnej budynku  - powyżej cokoła docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi , pokrycie tynkiem mineralnym 478  m2 , poniżej cokoła docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi 142 m 2 , pokrycie tynkiem tynkiem mineralnym 82 m 2 oraz wykonanie prac towarzyszących takich jak : stolarka okienna i drzwiowa, obróbki blacharskie, wykonanie instalacji przeciwoblodzeniowego ogrzewania rynien, wykonanie nawierzchni, wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją wykonawczą stanowią załączniki od nr 7 do 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1, 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 60 miesięcy. 6.Wykonają przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2009 r. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. 2 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości dat i miejsca wykonania zamówienia oraz dokumentów, że zamówienia te zostały wykonane należycie - wymagane są, co najmniej 2 roboty prace termo modernizacyjne w ilości 1000m2 licząc powierzchnie dachu i elewacji łącznie w 2 robotach - wg zał.nr.3 do SIWZ 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania - wg zał. nr 4 do SIWZ- warunkiem jest dysponowanie przez Wykonawcę 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrucyjno-budowlanej. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z potwierdzeniem opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ma złożyć: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 350 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości na minimum 350 tys. zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /www.um.sosnowiec.pl/menu: Urząd Miejski/Zamówienia Publiczne i przetargi/Jednostki Podległe
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach