Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku biblioteki miejskiej w Polkowicach”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, ul. 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 90 00 , fax. 76 746 90 30
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach
    ul. 3 Maja 51
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 90 00, fax. 76 746 90 30
    REGON: 2065202300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmikm.polkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku biblioteki miejskiej w Polkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest termomodernizacja budynku biblioteki miejskiej w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. „Termomodernizacja biblioteki miejskiej” – zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w projekcie umowy i dokumentacji technicznej. Projekt pn. „Termomodernizacja budynku biblioteki miejskiej w Polkowicach” (Nr RPDS.03.03.01-02-0072/16), Uchwałą nr 3489/V/17 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 14 marca 2017 r., został wybrany do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla Działania 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałania 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – nabór OSI (Nr naboru RPDS.03.03.01-IZ.00-02-063/16). Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia został ustalony na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego autorstwa: Pracowni Projektowej Katarzyny Skazy-Ozimek ul. Modrzewiowa 13, 55–040 Bielany Wrocławskie, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, audytu energetycznego oraz przedmiarów robót (pomocniczo) stanowiących podstawę do określenia wartości przedmiotu umowy i obejmuje: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, 2) wymiana pokrycia dachu, 3) wymiana wpustów dachowych, 4) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 5) wykonanie nowych tynków, 6) wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania, 7) naprawa nawierzchni utwardzonych przed wejściami do budynku, 8) obudowa zadaszenia nad wejściem do budynku, 9) zabudowa wiatrołapu przy wejściu do budynku, 10) montaż paneli fotowoltaicznych wraz z podkonstrukcjami na dachu budynku, 11) wymiana opraw żarowych, 12) modernizacja instalacji c.o., z.w. i c.w.u. Podstawą realizacji robót będą nw. dokumenty: 1) Dokumentacja techniczna zamierzenia: a) Projekt wykonawczy [30.10.2015r. – Pracownia Projektowa Katarzyna Skaza-Ozimek] ˗ TOM 1 – Architektura i Konstrukcja ˗ TOM 2 – Instalacje elektryczne ˗ TOM 3 – Instalacje sanitarne b) Audyt energetyczny budynku [październik 2015r.] c) Projekt budowlany [10.2015r. – Pracownia Projektowa Katarzyna Skaza-Ozimek] 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót [zwana dalej ST lub STWiOR]; 3) Przedmiary szt. 4 [jedynie jako informacja pomocnicza]. Wszystkie roboty będące przedmiotem niniejszej umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Zamawiający informuje, że po podpisaniu umowy o dofinansowanie projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 w celu dotrzymania warunków umowy i zobowiązań w niej zawartych Zamawiający będzie zamieszczał od dnia zawarcia ww. umowy na wszystkich dokumentach dotyczących przedmiotowego postępowania logo w ramach Programu, celem realizacji obowiązków dotyczących informacji i promocji Projektu. Cena ofertowa odpowiadać powinna zakresowi robót przedstawionemu w dokumentacji technicznej i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu niewłaściwego oszacowania kosztów. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie poza okolicznościami przedstawionymi w projekcie umowy. UWAGA! Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie biblioteki. W oferowanej cenie należy przewidzieć n/w prace: - wyeliminowanie zagrożeń związanych z prowadzeniem robót na terenie biblioteki, stwarzających ryzyko dla bezpieczeństwa i zdrowia pracowników i użytkowników biblioteki, - zabezpieczenie zbiorów bibliotecznych, sprzętu komputerowego, podłóg itp. przed brudem, kurzem i pyłem poprzez zabezpieczenie regałów bibliotecznych, - niedopuszczalne jest używanie otwartego ognia i palenie tytoniu na terenie biblioteki. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji technicznej obciążają wykonawcę zamówienia, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu opłaconą polisę (polisę wraz z dowodem uiszczenia należnych składek), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, Wykonawca złoży oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Okres rękojmi i gwarancji na całość przedmiotu umowy wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, bez wad i usterek*. (* - Zamawiający przyjął okres udzielonej rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i zamontowane materiały i urządzenia jako jedno z kryteriów oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu). Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu kosztorysy ofertowe w wersji papierowej i elektronicznej w formie edytowalnej *.ATH na płycie lub pendrive.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert, to jest do dnia 07.11.2017 r. do godz. 11.00 wadium w wysokości: 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach