Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku administracyjno - biurowego przy ul. Zamkowej Nr 12 w Kłobucku

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3100150 , fax. 034 3172661
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6 6
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 034 3100150, fax. 034 3172661
    REGON: 00052363700010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku administracyjno - biurowego przy ul. Zamkowej Nr 12 w Kłobucku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją ( z wyminą stolarki) budynku administracyjno - biurowego w Kłobucku przy ul. Zamkowej Nr 12, wraz z wymianą wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej i grzewczej z kotłownią, oraz wymianą części ścian działowych wewnętrznych. 2. Przedmiot zamówienia opisany jest dokumentacją projektową i przedmiarem robót, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: należy wykonać wszystkie roboty określone łącznie w/w dokumentami.Wymiana stolarki, docieplenie przegród zewnętrznych (bez robót wykończeniowych), modernizacja kotłowni, wraz z częścią c.o (w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania aktualnie użytkowanej części budynku), wewnętrzne roboty rozbiórkowe części parterowej powinny być wykonane do 30.11.2009r 3. Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi, oraz na zasadach określonych w siwz 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, o którym mowa w art. 57 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo budowlane 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, o którym mowa w art. 57 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej jedno zadanie w obiekcie użyteczności publicznej, lub wielorodzinnym budynku mieszkalnym, polegające na dociepleniu ścian i stropów oraz wymianie wewnętrznej instalacji grzewczej, przy czym warunek będzie również spełniony jeżeli wykonawca wykonał łącznie jeden obiekt z dociepleniem j.w i jeden obiekt z wymianą instalacji jw. 2) posiadają potencjał pracowniczy (brygady robocze), umożliwiający jednoczesne prowadzenie następujących robót: - wymianę instalacji c.o. wraz z modernizacją kotłowni - docieplenie przegród zewnętrznych, wraz z niezbędnym innymi robotami budowlanymi - wymianę stolarki zewnętrznej - wewnętrzne roboty rozbiórkowe części parterowej budynku 2) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialność cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000, zł (ważność polisy minimum do 30.06.2010r) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w złozonej ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu zamawiający żąda nastepujących dokumetów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wypełniony formularz oferty załącznik nr 3 do specyfikacji, 3. Kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji uproszczonej 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo osoby uprawnionej do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta (jeżeli nie wynika to z dokumentu wymienionego w pkt 1). 6. Wskazanie kierownika budowy, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, wraz z kopią uprawnień budowlanych i kopią zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 7. Zestawienie brygad roboczych z podaniem ich stanu liczebnego i zakresu wykonywanych robót (rozdz. VII pkt. 2 SIWZ) 8. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat ,dotyczących obiektów użyteczności publicznej, lub wielorodzinnych budynków mieszkalnych, polegających na dociepleniu ścian i stropów oraz wymianie wewnętrznej instalacji grzewczej. Konieczne jest dołączenie referencji określających min. nazwę zadania, termin wykonania, nazwę i adres inwestora, zakres robót i ich wartość. 9. Oświadczenie wynikające z art.22, ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 10. Oświadczenie o podwykonawcach (jeżeli dotyczy) 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa powinna być ważna przynajmniej do dnia 30.06.2010r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach