Gmina Kłobuck ogłasza przetarg
- Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3100150 , fax. 034 3172661
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
ul. 11 Listopada 6 6
42-100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 034 3100150, fax. 034 3172661
REGON: 00052363700010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.akcessnet.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku administracyjno - biurowego przy ul. Zamkowej Nr 12 w Kłobucku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją ( z wyminą stolarki) budynku administracyjno - biurowego w Kłobucku przy ul. Zamkowej Nr 12, wraz z wymianą wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej i grzewczej z kotłownią, oraz wymianą części ścian działowych wewnętrznych. 2. Przedmiot zamówienia opisany jest dokumentacją projektową i przedmiarem robót, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: należy wykonać wszystkie roboty określone łącznie w/w dokumentami.Wymiana stolarki, docieplenie przegród zewnętrznych (bez robót wykończeniowych), modernizacja kotłowni, wraz z częścią c.o (w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania aktualnie użytkowanej części budynku), wewnętrzne roboty rozbiórkowe części parterowej powinny być wykonane do 30.11.2009r 3. Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi, oraz na zasadach określonych w siwz 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, o którym mowa w art. 57 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo budowlane 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, o którym mowa w art. 57 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo budowlane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej jedno zadanie w obiekcie użyteczności publicznej, lub wielorodzinnym budynku mieszkalnym, polegające na dociepleniu ścian i stropów oraz wymianie wewnętrznej instalacji grzewczej, przy czym warunek będzie również spełniony jeżeli wykonawca wykonał łącznie jeden obiekt z dociepleniem j.w i jeden obiekt z wymianą instalacji jw. 2) posiadają potencjał pracowniczy (brygady robocze), umożliwiający jednoczesne prowadzenie następujących robót: - wymianę instalacji c.o. wraz z modernizacją kotłowni - docieplenie przegród zewnętrznych, wraz z niezbędnym innymi robotami budowlanymi - wymianę stolarki zewnętrznej - wewnętrzne roboty rozbiórkowe części parterowej budynku 2) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialność cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000, zł (ważność polisy minimum do 30.06.2010r) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w złozonej ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu zamawiający żąda nastepujących dokumetów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wypełniony formularz oferty załącznik nr 3 do specyfikacji, 3. Kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji uproszczonej 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo osoby uprawnionej do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta (jeżeli nie wynika to z dokumentu wymienionego w pkt 1). 6. Wskazanie kierownika budowy, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, wraz z kopią uprawnień budowlanych i kopią zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 7. Zestawienie brygad roboczych z podaniem ich stanu liczebnego i zakresu wykonywanych robót (rozdz. VII pkt. 2 SIWZ) 8. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat ,dotyczących obiektów użyteczności publicznej, lub wielorodzinnych budynków mieszkalnych, polegających na dociepleniu ścian i stropów oraz wymianie wewnętrznej instalacji grzewczej. Konieczne jest dołączenie referencji określających min. nazwę zadania, termin wykonania, nazwę i adres inwestora, zakres robót i ich wartość. 9. Oświadczenie wynikające z art.22, ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 10. Oświadczenie o podwykonawcach (jeżeli dotyczy) 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa powinna być ważna przynajmniej do dnia 30.06.2010r.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.akcessnet.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach - adaptacja skrzydła wschodniego i modernizacja dachu
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych w 5 jednostkach skarbowych województwa śląskiego, ZKP-9/2016
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul.Krawczyka 7a w Mikołowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pokoi i przedpokoi w DS. Babilon. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/26/MW
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń - Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury GAMA - zadanie nr 1 : termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa budynku administracyjnego w PSG Bielsko - Biała
Dodano: 2016-07-22 - Remont podwórza w rejonie ulic Jordana 13-13D, Skłodowskiej 39-49 i Poniatowskiego 22-30 w Katowicach
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu krytego papą termozgrzewalną wraz z remontem instalacji elektrycznej i malowaniem klatek schodowych w budynku przy ul. Damrota 3, 3a w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Remont mieszkań - Gwardii Ludowej 21/10, Podgórze 9/7, Podgórze 18/2, Rudzka 2/3, Rudzka 2/4 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Roboty remontowe w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2016-07-05