Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń - Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury GAMA - zadanie nr 1 : termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń - Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury GAMA - zadanie nr 1 : termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja realizowana jest pod nazwą:Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń - Szkoły Podstawowej Nr 1 oraz Domu Kultury GAMA - zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Bieruniu przy ul. Krakowskiej 28. Przedmiotowy kompleks budynków szkoły podstawowej znajduje się na terenie działek o nr ewid. 1006/294, 694/288, 763/288, 819/248, 402/248.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku styropianem metodą lekką mokrą W tym również wykonanie - izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic, wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej, montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników, wykonanie wokół budynku opaski z płyt betonowych, wymianę kratek wentylacyjnych stropodachu łącznika, likwidację krat w oknach kondygnacji podziemnej, przełożenie znajdujących się na elewacji instalacji alarmowej, nagłośnienia, oświetlenia, monitoringu itp. Wykonanie docieplenia stropodachu. Ocieplenie stropodachu wykonać przy pomocy styropianu obustronnie laminowanego papą. Wykonanie warstwy wierzchniej dachu. Jako warstwę wierzchnią należy stosować papę zgrzewalną modyfikowaną podkładową i wierzchniego krycia. Dodatkowo należy wykoć remont kominów (wykonanie warstwy zbrojonej wraz z wyprawą z tynku cienkowarstwowego, komin z kotłowni do ocieplenia), wymianę wywiewek kanalizacyjnych, odtworzenie instalacji odgromowej, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę wyłazu dachowego. Roboty towarzyszące Udrożnienie odpływów kanalizacji deszczowej wraz z wymianą gajgerów oraz przeróbką przyłączy, odtworzenie nawierzchni chodników i placów, remont lub montaż zadaszeń nad wejściami, wymiana balustrady przy schodach wejściowych, wymiana skrzynek dostawców mediów. Charakterystyka budynku. Kompleks szkolny składa się z trzech części realizowanych w różnych okresach czasu. Najstarsza część budynku, posiada dwie kondygnacje. Główny budynek posiada trzy kondygnacje nadziemne. Sala gimnastyczna posiada jedną kondygnację. Budynek połączony jest łącznikiem z krytą pływalnią. Budynek, za wyjątkiem sali gimnastycznej, jest podpiwniczony. Wymiary zewnętrzne oraz wysokość: budynek główny to odpowiednio 22,90m x 15,10m oraz ok. 14,30m, najstarszej części budynku to 23,05m x 11,90m oraz ok. 14,30m sala gimnastyczna to 81,00m x 14,20m oraz ok. 7,90m. Ze względu na przewidywaną rozbudowę Szkoły - budynek sali gimnastycznej w tym etapie nie będzie poddany termomodernizacji. Obiekt wykonany w technologii tradycyjnej murowany z cegły pełnej. Stropy międzykondygnacyjne gęstożebrowe oparte na ścianach nośnych oraz ceramiczne odcinkowe. Stropodach niewentylowany wielospadowy drewniany, pokrycie dachu wykonane z papy asfaltowej, dach sali gimnastycznej stalowy, dwuspadowy, ocieplony wełna mineralną i pokryty papą. Budynek wyposażony w instalacje: kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, instalacja wodociągowa, instalacja elektryczna, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja ciepłej wody użytkowej, instalacja gazowa. Dane techniczne: powierzchnia zabudowy 1 630,00 m2 kubatura 18 421,00 m3 powierzchnia użytkowa 3 700,00 m2 wysokość 14,30 m Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Zadanie będzie realizowane w okresie budżetowym 2016 - 2017. W roku budżetowym 2016 na realizację przewidziano kwotę 550 000,00 zł. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały i urządzenia. Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz harmonogram robót, i przedstawi go Zamawiającemu do uzgodnienia. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody i energii elektrycznej. Dokona ewentualnych zamknięć i wyłączeń czasowych mediów. Zapewni w razie potrzeby bieżącą obsługę geodezyjną. Wykona inwentaryzację terenu przed rozpoczęciem robót. Przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, wynikające ze STWiORB oraz dokumentacji. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg z których będzie korzystał w czasie realizacji zadania. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do placu budowy w okresie prowadzenia robót. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń - poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właściciela terenu o braku zastrzeżeń do stanu terenu po wykonaniu robót. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót oraz innych obiektów sąsiadujących z budową, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). Zdjęcia należy przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej wraz z datami ich wykonania. Wykona dokumentację powykonawczą w 2 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów). Jeżeli w STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia co najmniej tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( t.j. Dz. U. z 2014 poz.1645 z poźn. zmian.): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały i urządzenia. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. Wybrany w przetargu Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. W postępowaniu ma zastosowanie przesłanka wykluczenia Wykonawcy zawarta w art. 24 ust. 2a ustawy pzp. Treść art. 24 ustawy pzp stanowi załącznik do SIWZ. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działania 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, Poddziałania 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej- ZIT Subregionu Centralnego. Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1a) ustawy pzp: jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane. Nazwy i kody według słownika CPV: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45111200-0 Roboty przygotowawcze 45262120-8 Wznoszenie rusztowań 45450000-6 Bezspoinowe systemy docieplania 45421131-1 Instalowanie drzwi 45421132-8 Instalowanie okien 45111000-8 Roboty ziemne 45321000-3 Izolacja cieplna 45260000-1 Roboty w zakresie wykonywania pokryć dachowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60 000,00 zł . Termin, formy, zasady wnoszenie i zwrotu wadium zawiera SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach