Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. M. C. Skłodowskiej 16
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4391326 , fax. 077 4391326
- Data zamieszczenia: 2010-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. M. C. Skłodowskiej 16 16
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 077 4391326, fax. 077 4391326
REGON: 00031766500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.glucholazy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku - część 4 Szpitala nr 1 przy ul. M. C. Skłodowskiej 16 w Głuchołazach Znak:/02/01/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia stanowi : -wymiana stolarki okiennej - ściana zachodnia nr 4, południowa i wschodnia w budynku w trakcie jego użytkowania CPV: 45 42 11 00-5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8. WADIUM 1 Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł, słownie trzy tysiące 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK I Oddział Głuchołazy nr rachunku: 98 1090 2167 0000 0005 6201 0449 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w Administracji SP ZOZ ZOZ w Głuchołazach przy ul. Rynek 12-14 w dziale Księgowości III piętro. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a 6. Zamawiający żąda ponownie wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a-w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżacych po jego stronie; b- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.glucholazy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynków Gminy Praszka - Etap II. Zadanie V: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku ŚDS w Ganie
Dodano: 2015-10-23 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie w ramach przebudowy obiektu
Dodano: 2014-10-29 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie w ramach przebudowy obiektu
Dodano: 2014-09-25 - Otmuchów, Zamek Biskupi (XIII w): wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2014-03-20 - Przebudowa pomieszczeń w istniejącym budynku Państwowej Szkoły Muzycznej w Głubczycach
Dodano: 2013-06-13 - Wymiana stolarki okiennej w Szpitalu nr 2
Dodano: 2013-02-20 - Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale B-7
Dodano: 2013-02-06 - Wymiana okien i drzwi na stolarkę z PCV, aluminiową i stalową
Dodano: 2012-07-26 - Wymiana okien i drzwi na stolarkę z drewna w SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2012-07-25 - Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych w ilości 26 szt., w zakresie realizacji zadania budżetowego pn. Starostwo przyjazne mieszkańcom - przebudowa zadanie nr 19
Dodano: 2012-02-16