Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wilczyn

Gmina Wilczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62550 Wilczyn, ul. Strzelińska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 26 83 032 , fax. 63 26 85 045
  • Data zamieszczenia: 2017-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilczyn
    ul. Strzelińska
    62550 Wilczyn, woj. wielkopolskie
    tel. 63 26 83 032, fax. 63 26 85 045
    REGON: 31101934900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wilczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej 1. Docieplenie ścian zewnętrznych piwnicznych – 160,96 m2, płyty polistyrenu ekstrudowanego o grubości 10 cm. 2. Docieplenie ścian zewnętrznych – 407,74 m2, styropian EPX 70-040 o grubości 16 cm. 3. Docieplenie poddasza (stropodachu) – 192,02 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej półtwardej grubości 20 cm. 4. Docieplenie podłogi w piwnicy – 58,53 m2, polistyren ekstrudowany XPS50 grubości 10 cm. 5. Docieplenie stropu nad piwnicą – 57,16 m2, płyty twarde z wełny mineralnej o grubości 10 cm. 6. Wymiana 1,39 m2 stolarki okiennej i 7,57 m2 drzwiowej w klatce schodowej. 7. Wymiana 52,59 m2 stolarki okiennej. 8. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania – wymiana kotła na paliwo stałe i urządzeń kotłowni, wymiana grzejników, nowa instalacja c.o. 9. Wymiana oświetlenia – zastosowanie nowych, bardziej efektywnych źródeł – żarówek LED (47 szt.). 10. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej – system o mocy 4,500 kW składający się z 18 paneli o łącznej powierzchni 29,52 m. 11. Roboty dodatkowe – wykonanie nowej nawierzchni podjazdu dla niepełnosprawnych, - instalacja systemów oddymiania, - zakup, dostawa i montaż budek dla nietoperzy (2 szt.). UWAGA! 1. Zamawiający podaje dane uzupełniające dotyczące stolarki: Kolory biały szygnałowy RAL 9003 - szary popielaty RAL 7000 Dla stolarki: - szyby 0,7 - konstrukcja 0,9 2. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym. Opróżnianie pomieszczeń i czas prac należy uzgodnić z zarządcą budynku. Termomodernizacja budynku Punktu Przedszkolnego Szkoły Podstawowej w Wilczynie Filia w Bieli 1. Docieplenie ścian zewnętrznych piwnicznych – 102,26 m2, płyty polistyrenu ekstrudowanego o grubości 10 cm. 2. Docieplenie ścian zewnętrznych – 208,47 m2, styropian EPS 70-040 o grubości 16 cm. 3. Wymiana pokrycia dachowego i docieplenie dachu – wełna mineralna gr. 0,15 cm z wykończeniem wewnętrznym (płyty gipsowo kartonowe) – 228,22 m2. 4. Docieplenie posadzki piętra (stropu nad parterem) – 151,27 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych o grubości 5 cm. 5. Docieplenie podłogi w piwnicy oraz podłogi na gruncie – 129,12 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych o grubości 10 cm i 27,82 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych o grubości 5 cm. 6. Wymiana 15,15 m2 stolarki okiennej. 7. Wymiana 4,29 m2 stolarki drzwiowej. 8. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania – kocioł na paliwo stałe i urządzenia kotłowni, grzejniki, nowa instalacja c.o. 9. Wymiana oświetlenia – zastosowanie nowych, bardziej efektywnych źródeł – żarówek LED (59 szt.). 10. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej – system o mocy 10,000 kW składający się z 40 paneli o łącznej powierzchni 65,6 m. 11. Roboty dodatkowe – wykucia i przemurowania ścian, - pochylnia dla niepełnosprawnych, - instalacja odgromowa, - zakup, dostawa i montaż budek dla nietoperzy (2 szt.) i schronów podtynkowych (3 szt.). UWAGA! 1. W przedmiarze robót błędnie wpisano podbitkę poddasza z płyt g-k 2x12,5 mm, a powinno być 2x15 mm i taką należy przyjąć w kosztorysie ofertowym. 2. Zamawiający podaje dane uzupełniające dotyczące stolarki: Kolory biały szygnałowy RAL 9003 - szary popielaty RAL 7000 Dla stolarki: - szyby 0,7 - konstrukcja 0,9 3. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym. Opróżnianie pomieszczeń i czas prac należy uzgodnić z zarządcą budynku. Założenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót (kosztorys ofertowy - ślepy). Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ. 2) Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej placu budowy, zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz zawrzeć w cenie oferty wszystkie koszty za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 5) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 6) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 7) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 9) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 10) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres zadeklarowany w ofercie, liczony od daty końcowego odbioru robót. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 11) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 12) Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 13) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 14) Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki nie traktowane jako materiały niebezpieczne, Wykonawca dostarczy we własnym zakresie na teren Zakładu Gospodarki Komunalnej przy Konińskiej 4 w Wilczynie. Uwaga: Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Uwaga: Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 64 8530 0000 0300 0260 2000 0006 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach