Złotowskie Centrum Aktywności Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 77-400 Złotów, Al. Piasta
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 2632288 , fax. 0-67 2632288
- Data zamieszczenia: 2020-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Złotowskie Centrum Aktywności Społecznej
Al. Piasta 26
77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 2632288, fax. 0-67 2632288
REGON: 30101178100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa warunków szatniowo sanitarnych oraz magazynowych na obiektach sportowych Gminy Miasto Złotów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą warunków szatniowo sanitarnych oraz magazynowych w obiektach sportowych Gminy Miasto Złotów. Przedmiotem inwestycji są istniejące, użytkowane szatnie i magazyny ze sprzętem sportowym w obiektach sportowych administrowanych przez jednostkę organizacyjną Gminy Miasto Złotów – Złotowskie Centrum Aktywności Społecznej w Złotowie: - sali sportowej przy al. Mickiewicza 18 - hali widowiskowo – sportowej Złotowianka przy ul. Bohaterów Westerplatte 9a - stadionu miejskiego przy ul. Wioślarskiej 5. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą warunków szatniowo sanitarnych oraz magazynowych na obiektach sportowych Gminy Miasto Złotów poprzez: - wykonanie robót malarskich, - wykonaniu robót glazurniczych i murarskich, - wykonanie robót hydraulicznych. Budynek przy ul. Wioślarskiej 5 posiada następujące parametry użytkowe - liczbowe: • powierzchnia zabudowy - 441,70 m2; • powierzchnia użytkowa - 382,90 m2; • kubatura - 1.590,10 m3; • liczba kondygnacji: kondygnacji nadziemnych – 1 kondygnacji podziemnych - 0; • wysokość obiektu - 4.2 m, Budynek przy al. Mickiewicza 18 posiada następujące parametry użytkowe - liczbowe: • powierzchnia zabudowy - 969,74 m2; • powierzchnia użytkowa - 1174,80 m2; • kubatura - 7.076,00 m3; • liczba kondygnacji: kondygnacji nadziemnych – 2 kondygnacji podziemnych - 0; • wysokość obiektu - 9.45 m, Budynek przy ul. Bohaterów Westerplatte 9a posiada następujące parametry użytkowe - liczbowe: • powierzchnia zabudowy - 1906,80 m2; • powierzchnia użytkowa - 2136,14 m2; • kubatura - 20.693,90 m3; • liczba kondygnacji: kondygnacji nadziemnych – 2 kondygnacji podziemnych - 0; • wysokość obiektu - 13.35 m, Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną obiektów w celu oceny, na własną odpowiedzialność, wszelkich czynników wpływających na przygotowanie oferty i określenie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia. Załączony przedmiar robót jest jednym z dokumentów pomocniczych służących do sporządzenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania z ofertą, w wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1.4. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku
Dodano: 2024-07-13 - Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 6 „Polne Kwiatki” położonego na osiedlu Lecha 79 w Poznaniu – etap I.
Dodano: 2024-06-21 - Termorenowacja budynku
Dodano: 2023-04-12 - Termorenowacja budynku Przedszkola nr 160
Dodano: 2023-03-17 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Sieroszewice wraz z montażem paneli fotowoltaicznych.
Dodano: 2023-01-10 - Termomodernizacja elewacji
Dodano: 2022-09-09 - Termomodernizacja budynków komunalnych Gminy Piła - wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego w formule zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na kompleksowej modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Wincentego Pola 15
Dodano: 2020-07-16 - Modernizacja izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 3 części)
Dodano: 2020-06-09 - Termomodernizacja budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego przy ul. Gostyńskiej 38 w Kościanie
Dodano: 2019-04-30 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Wielkiej Rybackiej 11 w Swarzędzu.
Dodano: 2019-03-27